Jump to content
  • Aktuální cíle darů

reklamace lakování


Pavel2

Recommended Posts

trošku jsem s naší 306kou honil na slovensku jednu škodu 120 a měl jsem z toho ,trošku ohnutej roh blatníku, ohlou kapotu poškrábanou mřížku a světlo, no nic. Auto se vrátilo z lakovny, bohužel jsem u toho nebyl, ale ten povrch není jednolitý, je takový mramorovaný, jako pomerančová kůže,nebo mě to přijde jako slzičky jak barva stekla. Dá se to nějak rozleštit, nebo opravit? je to reklamovatelné?

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: zoby

nevíš čím a jak to rozleš?oval?

taky bych potřeboval opravit nějaké nedostatky při lakování

To Ti přesně nepovím. :myslim

Je to fakt dobrej lakýra. Pořád plnej dvůr aut (žádná šáde120). Jeden den jsem mu auto dal a druhej bylo hotovo.

Link to comment
Share on other sites

kámoš co dělal rapida a dával ho na lak to dal nějakýmu joudovy kterýmu se v garáži prášilo a samozřejmě po nastříkání byli na laku krupičky prachu. tak řikal že to vzal nejjemnějšim šmirglem 2000 tušim. a je to super. já s tim zkušenost nemam takže si za tim názorem nestojim. samozřejmě se trochu zmenší vrstva laku. ale řikal že se to leskne jak dětská prdelka. ale nevim jestli máš ten samej problém. zkus dyštak nějakou brusnou pastu např tempu. ale pozor. sou dva druhy. myslim že jeden je na metlu a druhej na normální lak

p.s. nejlepší by samozřejmě bylo kdyby to ten známej udělal lak novej. nebo aby to on nějak zlikvidoval. zeptej se jeho. určitě bude vědět jak na to

Link to comment
Share on other sites

když je tam prach nebo tovypadá jako když to zteče tak jsou na to speciální leštěnky dalo by se říct že je to taková jemná brusná pasta, potom do vrtačky nasadíš z tvrdýho molitanu kotouč v pruměru okolo 10 cm a leštíš a leštíš. Co k tomu ještě vím je že to zrovna není levná záležitost. Nemám s tím vlastní zkušenosti ale viděl jsem známýho jak to takhle dělal na blatníků u auta kde mu při stříkání trochu steklo a vypadalo to podom ve finále dost dobře.

Link to comment
Share on other sites

Záleží jestli do toho chceš investovat peníze a čas, protože základní sada na leštění tě vyjde na cca 1500-2000,-(záleží kolik druhů past budeš potřebovat). Je to celkem alchymie. Já bych jim to určitě reklamoval nebo si to nechal u nějakého lakýrníka rozleštit - je to spíš otázka času než spotřeby materiálu.

Link to comment
Share on other sites

rozleš?uje se to smirkem min.2000 až výš a samozřejmě pod vodou,excentrickou bruskou nebo jak se jmenuje.Udělá to takový drobný škrábance,co jsou vidět z určitého úhlu,ale viděl jsem to i na celkem nových autech.Tempo a podobný brusný pasty ti strhnou jenom mikrovrstvičku laku,ale prach určitě né,leda až po přebroušení tou bruskou.To co popisuješ ty tzv.pomerančovou kůru je problém laku,co se pořádně neslil a pomůže to přebroušení a přeleštění jestli je ovšem dostatečná vrstva laku.Jo a jak někdo radil nasadit ňeco na vrtačku to ani nezkoušej,musí to mít pořádný otáčky ,myslím snad nejmíň 10 000 ot.:papaHodně štěstí!

Link to comment
Share on other sites

ahoj,

tak jsem to reklamoval - haupnu prej zbrousí a nalakujou znova, blatník a nárazník přeleštěj. I když - nárazník je plast a tak nevím, jestli u něj to není problém podkladu - ten plaste nevypdal úplně dokonale. Jen jsem se chtěl ještě zeptat, mám ještě problém s poškrábaným světlem - dá se na to aplikovat stejný postup jako na ten lak?

díky za odpovědi!!!

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Pavel2

...

Jen jsem se chtěl ještě zeptat, mám ještě problém s poškrábaným světlem - dá se na to aplikovat stejný postup jako na ten lak?

díky za odpovědi!!!

Na \"plexisklo\" (průhledný plast- štíty motorek,sklíčka mobilů atd.) se mi osvědčila pasta obchodní název PRAGOLESK je taková tmavá žlutá (trochu jako capucino) balení cca 150-250g cena, jak kde, od 40,- .

Na mobilu stačilo šudlat klůckem kadříku ... a bez škrábanců:D

Link to comment
Share on other sites

Hele, resite tu brouseni laku zmenseni vrstvy laku po zbrouseni.

Nic se nezmensi, kdyz se to udela poradne, nakonec kdo chce mit super lak tak musi hodne brousit a lestit.

I auto ktery vyleze z profi lakovny, tak se nedostatky dobrusujou a dolestujou.

A jen se kouknete po autosalonech, jaky opravovany laky maji nova auta.

Kdo tomu rozumi a zajima se o to, tak je to des bes.

A upravovana auta co jezdi na vystavy a akce, jako prehlidky na lak, to je cely brouseny a lesteny, aby ta struktura laku byla co nejhladsi a bez pomerance, nikdy nejde udelat super lak, i kdyz se zalije, tak spodni vrstva se odparuje a udela takovej matovej povch.

A k tomu lesteni, tempo je dobry, ale na stary auta, kdo chce mit auto OK musi koupit neco lepsiho, s cim pracujou v lakovnach, tempo poskrabe, zkuste nekdy i neco jinyho a poznate rozdil, a ty letenky z reklam, POZOR na ne, obsahuji teflon a ten uzira lak, takze obnovy ho pekne, je to krasny, ale za par let se budete drbat na hlave.

Tak se mejte.

Mike.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...