Jump to content

Repas brzdičů P405 - vyřešeno + další problém


KingSpade
 Share

Recommended Posts

Zdravím pánové a občasné dámy,

dotaz bych rovnou směroval na společnost Frenkit, která jak určitě mnozí z Vás víte, vyrábí sady pro repas brzdičů pro x- autoznaček. Tedy k dotazu. Jaká si myslíte, že bude asi kvalita těchto sad? Jeden brzdič by mě vyšel na 411Kč což mi příjde slušná cena. Co vy na to? Postřehy, dohady, přehady?

[Edited on 16/9/14 19:26 by KingSpade]

Link to comment
Share on other sites

Ono těch možností ale moc nebude. Ještě se v podobné cenové relaci pohybuje AutoFren. Má osobní zkušenost je dobrá, ale jednou mě Frenkit naštval - v opravné sadě na regulátor nebyla prachovka. Jen o-kroužky.

Na 405 jsem taky kupoval sadu od Frenkitu, tak ji kup, je to bez problémů...

Link to comment
Share on other sites

Tony Stark: Vnitřní těsnění - kroužek?

Jestli myslíš tu gumičku, co těsní okolo pístku (která je čtvercová), tak to se samozřejmě může stát, že ji poškodíš, už se to tu stalo, ale když je to namazané, a pístek se tam dává současně s jeho otáčením, nic se gumičce nestane.

Link to comment
Share on other sites

Ten hlavní brzdovej válec jsem taky jednou dělal a jak píšeš, nebylo to úplně vončo....

Tak ten málokdy odejde, pokud je v něm vždy dobrá kapalina...

No kdyby jste viděli jak vypadal (snad původní po 300tis km.) tak byste taky koupili radši už nový :D

To má má 405 najeto, takže?

Link to comment
Share on other sites

Odfotím ti ten válec Marceli, jen co budu mít zpět auto, jelikož se mi zdá, že je stále v kufru. Mohl bych akorát nastínit situaci a to, že celý ten píst byl rezavý a neřekl bych, že jen povrchově.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Takže vyměněn pístek v tom špatném třmenu plus LP brzdová hadička. Teď brzdí tak jak má, ale dneska vyvstal další problém spojen s brzdami.

Pedál brzdí tak +- jak by měl, jenomže teďkom když přišlápnu brzdu klidně i na místě tak cosik lupne od pedálu. Pamatuju se, že to dělalo když jsem zkoušel vyměnit brzd. válec za 20.6 namísto 22.2. Ten při odvzdušňování vždycky lupnul, když šel pedál na zem, proto jsem dal ten 22.2 co tam patří a už to nedělalo. Ten nový válec je v autě asi 2 roky a najeto cca 10tisíc km. Je možné aby šel tak rychle do háje? Bych to tipnul na přetočené těsnění v něm. No nejsem si jistý na 100%.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...