ocean Odesláno 16. červen 2014 Sdílet Odesláno 16. červen 2014 Zdravím všechny. Chtěl bych se zeptat ohledně ventilátoru topení na partneru 1,6hdi manual klima 2008.Větrák mně jde pouze na čtvrtý stupeň.A prý by to mohly být tranzistory u větráku.Návod na jejich výměnu mám.Jen ale nevím kde je mám hledat a jak se k ním dostat.Nedělal jste to už někdo.Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 17. červen 2014 Sdílet Odesláno 17. červen 2014 Kdybys dal VIN, hledalo by se snadněji. Vypadá to na předřadný odpor pol. 4, anebo konektory tohoto odporu, anebo přepínač rychlostí, anebo konektor přepínače rychlostí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocean Odesláno 18. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2014 Ahoj . Díky za info VIN je VF3GJ9HXC95271061. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. červen 2014 Sdílet Odesláno 18. červen 2014 Jj, je to podobné, odpory jsou pol. 9. Tzn. asi tam nemáš tranzistory, ale přepínač přepíná předřadné srážecí odpory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocean Odesláno 19. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2014 A ten přepínač nebo ty předřadné srážecí odpory jdou nečím nahradit jako třeba ty tranzistory.Co se píše v diskuzích. Nedělal jsi to už?A nebo mně nezbejvá než koupit ten přepínač origo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. červen 2014 Sdílet Odesláno 19. červen 2014 Těžká rada. Prohlídni ty odpory, proměř ohmmetrem i voltmetrem, zda přepínač dává správná napětí. Ty odpory se zřejmě spojují seriově i paralelně. Závada bude viditelná: opálený konektor, opálené odpory, možná spálený přepínač. Pokud ti to nic neříká, tak vyhledej elektrikáře. To fakt nejde tady popisovat základní elektrikářské úkony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ocean Odesláno 20. červen 2014 Autor Sdílet Odesláno 20. červen 2014 I tak děkuji moc za radu a budu informovat jak to dopadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 Zdravím kolegové mám podobný problém.Dneska cestou z noční jsem se stavil pro pečivo a při opětovném nastartování(nevypl jsem ventilátor topení) nejde vypnout ventilátor.Můžu přidávat otáčky od půlky až na maximum a zpět,jen nejde vypnout.Pokud otočím od půlky k minimu nic se nedějě. Budu vděčný za každou radu v sobotu se na to chci podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 I tak děkuji moc za radu a budu informovat jak to dopadlo... No asi to ešte stále nedopadlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 Roman 1173: ty máš plynulou regulaci, tzn. automatickou klimu? Anebo stupňovité přepínání 0,1,2,3,4? Dej VIN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 (upraveno) Plynulou regulaci s manuální klimou.Vin mám v popisu. Upraveno 15. říjen 2015 uživatelem Roman 1173 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 (upraveno) Podle serviceboxu pro tvůj VIN máš toto, tzn. 4 rychlosti. Anebo dej fotku. Není mi jasné, jaká závada by to mohla být, kdyby byl ovládací knoflík plynulý a regulace fungovala částečně, jak píšeš. Snad že by na ovládacím potenciometru byla upadená (odpojená) zem, tedy kontakt na levém konci dráhy. Upraveno 15. říjen 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 Ve skutečnosti mám plynulou regulaci,už jsem našel na autě pár rozporů v SB. Jen je mi divné že funguje jen půlka,zítra na to kouknu a snad na něco přídu.Pár kiláku ode mne je vrakoviště tak zkusím přendavat díly . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 15. říjen 2015 Sdílet Odesláno 15. říjen 2015 Mám na mysli tuto regulaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 16. říjen 2015 Sdílet Odesláno 16. říjen 2015 (upraveno) Vyřešeno :-) odešel jeden ,snad to napíšu správně tranzistor na ventilátoru.Na vrakáčí v Dušníkách mně nechal komplet ventilator za 1200 kč.Nové ovládání klimatizéru stojí v Kelly od 3000kč.V každém případě nechám dát dohromady ten můj původní.Děkuju za rady a nápady :-) Upraveno 16. říjen 2015 uživatelem Roman 1173 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaon Odesláno 1. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2015 Zdravím ve spolek.Dnes mě přestal fungovat ventilátor topení. Nejdřív občas nefungoval a pomohlo vypnout motor a zas nastartovat, ale dnes už ventilátor ani neškrtnul. WIN VF37J9HL0BJ811229. Když přivedu na svorky ventilátoru napájení 12V tak funguje. Odpor ve vzduchovém kanálu topení je také funkční. Předpokládám, že vzhledem k proudovému odběru ventilátoru je někde relé které je spínané ovladačem rychlosti otáčení na palubní desce. Poradí někdo kde a které relé mám hledat? Pojistky jsem v rychlosti proměřil, ale která je k ventilátoru topení nevím. V popisu pojistek jsem takovou nenašel.Bez ventilátoru to po ránu moc nejde a tak jsem provizorně připojil ventilátor přes externi pojistku 60A přímo na přívod. Ten ventilátor bere aspoň 40A podle toho jak se provizorní vedení hřeje. Musím to rychle vyřešit dřív než vyhořím. Hezký večer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 2. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2015 Prečo najskôr neskusis tie tranzistory, otázka 5€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 2. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2015 xaon odkud jsi ? Mám jeden ventilátor náhradní tak není problém vyzkoušet jestli je chyba ve větráku nebo ne. Jsem z Teplic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaon Odesláno 2. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2015 To Roman 1173, jsem z Prahy, ma to dost z ruky do Teplic. Ale dekuji za snahu pomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xaon Odesláno 2. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2015 Prečo najskôr neskusis tie tranzistory, otázka 5€. Myslim si, ze zadne tranzistory v mem regulatoru ovladani topeni nejsou.Je to pouze muj usudek, nasel jsem na serviceboxu ze v mem aute jsou jen zatezove odpory a neni tam ridici jednotka (č3 ze schematu tady ve vlakne) nebot mam mechanickou klimu, Vse by vysvetlilo schema ovladni kdyby jsem ho nekde sehnal. Na privodu k motorku neni zadne napeti, v pripadech ktere jsou zde na foru popsane jede motorek na 100% a potom je to dusledek prorazenych tranzistoru.Navic se ty navody tejkaji jinych modelu aut a nevim zda je tam regulace topeni resena shodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.