Micky999 Odesláno 13. květen 2014 Sdílet Odesláno 13. květen 2014 Ahoj, při výměně ramene jsem omylem prorazil manžetu poloosy na straně u řidiče, je to manžeta u převodovky. Napíše mi někdo prosím postup, jak jí vyměnit? Jsem celkem amatér, ale ramena jsem vyměnit zvládnul Rovnou si vyměním i převodový olej a gufero. Díky za rady [Edited on 26/5/14 09:02 by Micky999] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
command Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Vidim ze nikto nic ale ja len tak(co si pamatam) takze da sa to skoro ako pri vymene ramena ale nevyhoda je to ze poloos ti zostane v otoci, popripade dat dole aj cast v otoci aby si mohol vytiahnut celu poloos z otoci. Tusim tam je segerka a matica a poloos sa da vytiahnut aj z otocu. Zamozrejme treba dat pod auto nadobu na prevodovkovy olej a pripravit si nove gufero. No a samotna vymena manzety spociva uz len na odstraneny tych drziacich pruzkova a vymene manzety, teda neni som si isty ci tam treba aj poloos rozobrat alebo sa da manzeta prestrcit. Ja som mal manzetu len zosunutu lebo som opravoval homokineticky klb a robil som to na aute ked to bolo namontovane. Hlavne nezabudni dat do manzety dostatok vazeliny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Moje skusenosti hovoria, že mažeta cez homokinetický kĺb prepchať nejde Bolo treba ju zaniesť niekomu, kto mal naňho sťahovák ... Ale možno je to u 206 inak i keď pochybujem PS: Prevodový olej si vypusti pred tým vypúštacím \"šróbom\", aspoň všetko nezasviníš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
command Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Moje skusenosti hovoria, že mažeta cez homokinetický kĺb prepchať nejde Bolo treba ju zaniesť niekomu, kto mal naňho sťahovák ... Ale možno je to u 206 inak i keď pochybujem PS: Prevodový olej si vypusti pred tým vypúštacím \"šróbom\", aspoň všetko nezasviníš. Inak tu je video ako meni klb ale ze by pouzil nejaky stahovak sa mi nezda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 No nechcem do toho kecať viac, nie som mechanik V každom prípade v tom videu dávali kĺb nový, ja som tam vracal pôvodný nakoľko bola zlá len manžeta ... Tak neviem, či je tamto šetrný spôsob ako ho dať dole bez poškodenia. Pokiaľ si hodíš do googlu \"sťahovák na homokinetické klby\" tak ti najde peknu kopu stranok. Napr toto : http://obchod.damoslovakia.sk/stahovak-homokinetickych-klbov/ Ak ho niekto vyrába, tak hádam má nejaké opodstatnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Napr tu je návod, ako ho niekto menil na Forde Bez sťahováku mu nešiel kĺb dať dole, tak ho narezal flexou http://www.ford-galaxy.cz/viewtopic.php?f=7&t=720 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Homokineťák lze u většiny poloos prostě jen sklepnout, většinou je nasunut na poloose a zajištěn jen pružným kroužkem. A nebo lze použít roztahovací manžetu, která se roztáhne přípravkem a převleče přes homokineťák bez sundání, to pak není ani třeba tu poloosu vyndavat a vypouštět olej z převodovky, stačí ji vytáhnout z náboje kola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 14. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Pánové, díky za rady, ale já mam píchlou manžetu co je u převodovky, ne u kola, takže s homo nemusím nic dělat ne? Spíš by mě zajímalo, jak dám dolu celou poloosu. Jestli když ji povolim v náboji kola, tak jí pak můžu jen tak vytáhnout z převodovky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 14. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Teď koukám na video Není todle nejjednodušší způsob? Bez demontáže a tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 V tom případě s homokinetickým nemusíš dělat nic. Když vytáhneš tu vnější stranu z náboje kola, jde vytáhnout i z převodovky, poloosa je tam jen nasunutá. Tedy levá, kratší, pravá je ještě držena za ložisko v držáku silentbloku motoru. Tripoidní kloub se z pouzdra také vysune volně, pozor na to, ať ti nespadnou z toho tripoidu kameny, bývají na jehličkových ložiscích uloženy volně. Pokud to děláš poprvé, je lepší si poloosu upnout na kolmo do svěráku, tím tripoidním kloubem nahoru, pak se ti to nevysype. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 14. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Ty bláho, to je na mě asi moc náročný Takže postup je takovej, že povolim matku na náboji, sundam rameno z těhlice, pak se vytáhne poloosa z náboje a potom z převodovky? Nic víc? Tyčku stabilizátoru nemusim sundavat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 14. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Jo a poradí mi prosím ještě někdo nějaký objednací číslo manžety a gufera? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
command Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Napis sem typ auta r.v. a popripade aj vin cislo a napisu ti presne cislo dielu popripade na gufero staci vediet rozmery a v predajni na gufera kupis za par centov v peugeote tak 8 €. Ja ked som kupoval gufero v peugeote takmi povedali ze 8€ a o par metrov v obchode s guferami 80 centov + ten pan povedal ze z peugeota chodia ku nemu ich kupovat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Jo, to je všechno, nic víc sundavat nemusíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 14. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2014 206 1,4i, rv 2006, vin VF32AKFWA47609017. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 OEM kod: 3287 93 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 14. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2014 ChouLu: díky oddie: takže když dám poloosu kolmo do svěráku, tak ten tripoid jen vyklepnu směrem nahoru a nic se mi nevysype? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. květen 2014 Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Ten se nevyklepává, jen volně vytáhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 14. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2014 Mam ten kloub nějak vymejt? Odkud se popř. můžou vysypat ty kameny, abych si na to dal pozor? Omlouvám se, že mám takovejch dotazů, ale jsem amatér, tak to nechci podělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 15. květen 2014 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2014 Jeste jedna otazka, vi nekdo prumer gufera, ktery tam patri? Pani v mototechne ho nemohla zjistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.