Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna manžety na poloose


Micky999

Recommended Posts

Ahoj, při výměně ramene jsem omylem prorazil manžetu poloosy na straně u řidiče, je to manžeta u převodovky. Napíše mi někdo prosím postup, jak jí vyměnit? Jsem celkem amatér, ale ramena jsem vyměnit zvládnul :D Rovnou si vyměním i převodový olej a gufero. Díky za rady

[Edited on 26/5/14 09:02 by Micky999]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidim ze nikto nic ale ja len tak(co si pamatam) takze da sa to skoro ako pri vymene ramena ale nevyhoda je to ze poloos ti zostane v otoci, popripade dat dole aj cast v otoci aby si mohol vytiahnut celu poloos z otoci. Tusim tam je segerka a matica a poloos sa da vytiahnut aj z otocu. Zamozrejme treba dat pod auto nadobu na prevodovkovy olej a pripravit si nove gufero. No a samotna vymena manzety spociva uz len na odstraneny tych drziacich pruzkova a vymene manzety, teda neni som si isty ci tam treba aj poloos rozobrat alebo sa da manzeta prestrcit. Ja som mal manzetu len zosunutu lebo som opravoval homokineticky klb a robil som to na aute ked to bolo namontovane. Hlavne nezabudni dat do manzety dostatok vazeliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje skusenosti hovoria, že mažeta cez homokinetický kĺb prepchať nejde :)

Bolo treba ju zaniesť niekomu, kto mal naňho sťahovák ...

Ale možno je to u 206 inak i keď pochybujem :)

PS: Prevodový olej si vypusti pred tým vypúštacím \"šróbom\", aspoň všetko nezasviníš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje skusenosti hovoria, že mažeta cez homokinetický kĺb prepchať nejde :)

Bolo treba ju zaniesť niekomu, kto mal naňho sťahovák ...

Ale možno je to u 206 inak i keď pochybujem :)

PS: Prevodový olej si vypusti pred tým vypúštacím \"šróbom\", aspoň všetko nezasviníš.

Inak tu je video ako meni klb ale ze by pouzil nejaky stahovak sa mi nezda.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nechcem do toho kecať viac, nie som mechanik :)