Jump to content

OTÁČKOMĚR 309


Vojta309
 Share

Recommended Posts

Zdravím, mam takovej laickej dotaz - nemáte někdo zkušenost s výměnou celé přístrojové desky původně s hodinama za desku s otáčkoměrem(z vrakoviště)? Je to reálné, dá se to se stávajícími konektory dopojit? Mám ty hodiny a moc mi chybí otáčkoměr. Občas se mi po sluchu zdá, že to drží zbytečně vysoké otáčky a já nemám jak to zkontrolovat. Moje auto je p309 r.v.12/89 1,4i

Díky za vaše odpovědi.

Link to comment
Share on other sites

Na titulní stránce najdeš ve starších přízpěvcíxh (myslím v sekci Servis) můj návod, jak se poprat s nefunkčním otáčkoměrem. Možná tě to nakopne správným směrem a možná se do toho ani nebudeš pouštět.

Link to comment
Share on other sites

Ja chtel v jedne P309 udelat to same, ale nakonec jsem to vzdal (tehdy jsem prendaval veci ze stareho auta do noveho - jiny model i motor). Musis vymenit budiky a dodelat cely nahon na otackomer, ktery v aute asi mit nebudes.

Kazdpadne dej vedet, zda a jak jsi uspel.

Mrkni i sem

Link to comment
Share on other sites

Chlapi dik za reakce, každopádně to zkusím, jakmile najdu na vrakáči nějaký budíky s otáčkoměrem za rozumnou cenu. Když by jste někdo měl jeden navíc, určitě nabídněte - domluvíme se. Ještě jeden postřeh:otáčkoměr má náhon, nebo el.čidlo, já si myslel, že je na motoru snímač a pak jen dráty? Trochu jsem z toho zmatený. Jakmile to spáchám, ozvu se.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...