Vvitty Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 ahoj, pri tankovani mi vzdycky tak po 3-10 litrech vypadne pojistka na pistoli, i kdyz se do nadrze jeste vejde 40 litru... zacina me to docela prudit, a premyslim, jestli nahodou nemuze byt problem nekde na aute, nejaky ucpany filtr nebo tak? je vubec na 306 nejaky filtr pred nadrzi? dela to jeste nekomu totez? a hlavne, vite nekdo co s tim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Původně zaslal: Vvitty ahoj, pri tankovani mi vzdycky tak po 3-10 litrech vypadne pojistka na pistoli, i kdyz se do nadrze jeste vejde 40 litru... zacina me to docela prudit, a premyslim, jestli nahodou nemuze byt problem nekde na aute, nejaky ucpany filtr nebo tak? je vubec na 306 nejaky filtr pred nadrzi? dela to jeste nekomu totez? a hlavne, vite nekdo co s tim? Tankovací pistole má vlastní odsávání par - pokud ji zastrčíš až nadoraz, tak by to vypadávat nemělo. Pokud ano, bude to asi pistolí... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjBoom Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Původně zaslal: Vvitty ahoj, pri tankovani mi vzdycky tak po 3-10 litrech vypadne pojistka na pistoli, i kdyz se do nadrze jeste vejde 40 litru... zacina me to docela prudit, a premyslim, jestli nahodou nemuze byt problem nekde na aute, nejaky ucpany filtr nebo tak? je vubec na 306 nejaky filtr pred nadrzi? dela to jeste nekomu totez? a hlavne, vite nekdo co s tim? No co si pamatuju tak mi to u Xsi dělalo taky a bylo to tou záklopkou v hrdle protože někde maj ty pistole tak tlustý že nešla strčit pořádně dovnitř. Chtělo to jen najít ten správnej úhel držení pistole a bylo všechno v poho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest minimaxa Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Je to jednoznačně špatná pistole - lépe řečeno špatné tankování. Občas se mi to stane. Je to špatně seřízené odsávání par. Nasaje to pěnu vzniklou u záklopky (někdy je tam ještě sítko) a pistole vypne. Jednou je to špatně zastrčená pistole a jindy zase přílišné odsávání. To? můj názor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Souhlas, mě to dělá jenom na Essu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vvitty Posted August 21, 2005 Author Share Posted August 21, 2005 prave ze se mi nezda, ze by to byla spatna pistole... jo, kdyby se mi to stalo na jedne benzince, ale dela mi to snad vsude... za prazdniny tak 10x ruzny SHELL po CR, plus nejake dalsi ... BTW, cim vic ji zastrcim, tim driv odpadne pojistka... vypadavani samotny bych jeste prezil, ale bohuzel pak nepoznam plnou nadrz a muzu tak max. odhadovat podle pocitadla... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 plnou nadrz podle vypadnuti pojistky nepoznas - to musis tankovat az po hrdlo.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 No a to sem zapoměl - nebral sem plnou, ale asi 30% do plné, takže to spadlo, pak vylezlo. Moje teorie je, že se to dostalo mimo tu měrku (plovák byl úplně nahoře) a až si to trochu sedlo, zabral ten požďovač. [upravil dne 23/8/05 Fusion] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driver Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Původně zaslal: Fusion Souhlas, mě to dělá jenom na Essu. Tak u Essa mám taky tuhle zkušenost, jinde to je v pohodě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Původně zaslal: Fusion Další podivuhodnost - do dodávky sem natankoval plnou, ještě párkrát docvakal aby byla úplně plná. Když sem nasedl a nastartoval, ukazovalo to 0 a během jízdy se to vyšplhalo na plnou. To se vám někdy stalo? Tatikova 406 HDi se chova uplne stejne...az po ujeti par kilometru se to srovna na plnou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirkap Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Původně zaslal: Driver Původně zaslal: Fusion Souhlas, mě to dělá jenom na Essu. Tak u Essa mám taky tuhle zkušenost, jinde to je v pohodě. Tak to já naopak nemám Vždy v pohodě Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Původně zaslal: Fusion Další podivuhodnost - do dodávky sem natankoval plnou, ještě párkrát docvakal aby byla úplně plná. Když sem nasedl a nastartoval, ukazovalo to 0 a během jízdy se to vyšplhalo na plnou. To se vám někdy stalo? Jol treba na firmni Omeze B je to bezny - myslim, ze ty budiky maj zpozdovac, aby ta rucicka nelitala jak ve skodovce (v zatackach a tak) no a nekdy je zpozdenej i ten zpozdovac, tak si myslim, ze to trva trosku dyl, nez ty volty prolezou az k rucicce budiku.. :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marsal Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Když jsem ještě měl 205ku tak mi to dělalo také a bylo to tou klapkou uvnitř v hrdle nádrže, tak jsem ji vytrhl a od té doby byl klid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 No a to sem zapoměl - nebral sem plnou, ale asi 30% do plné, takže to spadlo, pak vylezlo. Moje teorie je, že se to dostalo mimo tu měrku (plovák byl úplně nahoře) a až si to trochu sedlo, zabral ten požďovač. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proky Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Mě pistole vypíná taky na všech benzínkách, ale pak stačí najít ten správný úhel a je to. Tak u mě to vypínání bude spíš zaviněno rukama než nádrží či pistolí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.