jack Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Zdarek, ted muzu koupit jedno z techto aut, co jsi o nich myslite, me osoben na 1 miste HDi 406 a pak Golf TDI. Za kolik vam jezdi 406 HDI? me 1,9 TD jizdou 100km denne jezdim za 6l,jezdim max 120Km\h,ale zes ne jako dedek:) Dikys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy306 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 to mi připadá trochu zbytečný, ptát se na tohle v Pažout-klubu...snad jsou ti jasný odpovědi:D zkus dát tu samou otázku do VW klubu a dozvíš se zas něco úplně opačnýho... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Golf nejmenší, nejkradenější, nejvíc předražený, ale s nejlepším motorem. Focus nejmodernější a s nejlepším podvozkem, ale nic extra motorem. 406 největší a nejusedlejší. O Golfu bych vůbec neuvažoval, výběr ze zbývajících dvou záleží na tom, co od toho auta očekáváš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 Prave je dobre ptat je na Peugeot foru. Mam 406 jsem s tim strasne spokojenej,ale me predstavy o HDI jsou lepsi vykon a nastup od nizsich otacek,nez u 1,9TD a nizsi spotreba. U VW golfa TDI ocekavam strasne dobrej motor. A focuse je asi pravda vse v pohode,krome motoru:) Dikys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dtyrkas Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Původně zaslal: oddie Golf nejmenší, nejkradenější, nejvíc předražený, ale s nejlepším motorem. Focus nejmodernější a s nejlepším podvozkem, ale nic extra motorem. 406 největší a nejusedlejší. O Golfu bych vůbec neuvažoval, výběr ze zbývajících dvou záleží na tom, co od toho auta očekáváš. Golfa bych nebral, neb nikdy nevis kdo s tim jezdil pred tebou, s timhle autem se casto delaj tachometrovy cachry a navic je to sportovnejsi auto, tudiz casteji vytaceny a tedy s kratsi zivotnosti motoru, naprav, atd. Fordy jak rika oddie, nemaj dobry motory, zvlast ne ty naftovy, mozna jestli se neco nenaucili od Peugeotu pri jejich vzajemne spolupraci. Takze zbyva 406ka, to by byla moje volba, s novejsi verzi HDi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Francouzská auta se kupují srdcem, německá rozumem. Jistěže německá jsou lépe propracovaná, tak proč vlastně kupovat francouzská? (Pozn: já sám kupuji zásadně francouzská.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Původně zaslal: P607Olda Francouzská auta se kupují srdcem, německá rozumem. Jistěže německá jsou lépe propracovaná, tak proč vlastně kupovat francouzská? (Pozn: já sám kupuji zásadně francouzská.) To je zažité dost nesmyslné klišé. Jestli by se něco mělo dělat s rozumem, tak právě nevěřit na ony léty zažité nesmyslné pověry, a? již o kvalitě, či o nekvalitě. Deset let omílaný nesmysl zůstane nesmyslem, a nestane se pravdou jen kvůli tomu, že se omílá tak dlouho. Když někde čtu o německé propracovanosti a pečlivosti, italském či francouzském lajdáctví, drahých dílech na japonce, nekvalitních korejcích, nebo naopak o nejlepších francouzských dieselech, už se dávno ani nesměju, jen si pomyslím něco velmi nelichotivého. A jestli něco dělám zásadně, tak je to posuzování auta podle toho kterého konkrétního typu, a ne podle značky - které jsou už dneska stejně většinou různě pospojované. [upravil dne 8/5/05 oddie] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 A co spotřeba? VW/P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 ... jo a P.S.: z té výše uvedené trojice bych si já osobně vzal toho Fuckuse on ten tddi zdaleka není tak špatný, jako byl jeho předchůdce 1,8TD, nemá s ním prakticky nic společného. Rozhodně verze HB bude oproti 406 sedanu o dost praktičtější, pokud porovnám kombíky, bude sice menší než 406, ale ne zas o tolik. A je to o generaci modernější auto než 406 (až na ten motor). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Spotřeba? Dobrej dotaz. Můj názor (který na rozdíl od ostatních názorů nehodlám nikomu moc cpát ) je, že na ní by se extra ohled brát neměl. Ty spotřeby se nebudou lišit víc jak o litr, při stejném stylu jízdy, takže na to bych dlabal. 406 bude žrát víc než Golf, pochopitelně, když je větší - taky je to víc kočár. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stembi Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Původně zaslal: oddie Spotřeba? Dobrej dotaz. Můj názor (který na rozdíl od ostatních názorů nehodlám nikomu moc cpát ) je, že na ní by se extra ohled brát neměl. Ty spotřeby se nebudou lišit víc jak o litr, při stejném stylu jízdy, takže na to bych dlabal. 406 bude žrát víc než Golf, pochopitelně, když je větší - taky je to víc kočár. Pokud si vzpomínám, před několika lety proběhla zpráva, že Ford a Peugeout vyvíjejí společné motory. Když se podívám na charakteristiky motorů Duratorq ve Fordu, řekl bych, že 1.6 66kW, 80kW a 2.0 100kW jsou právě ony společně vyvinuté motory, které se montují do Fordů, ale i do Peugeotu. Jestli se pletu tak mně někdo opravte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hadra Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 já bych vzal Focuse taky. Přijde mi to jako hodně povedený auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted August 5, 2005 Author Share Posted August 5, 2005 JE fakt ze s FOcusem 1,8 Tddi i s Golfem TDi budu jezdit v poho za 5l nafty a se 406 HDi tak za 6l , kdyz ted se 406 TD jezdim za 6l+ u Focuse vyhoda nizsi pojistka, \"KURVA NIZSI\":))) Tak ted nevim,ale myslim ze vsechny tyhle auticka jsou asi jedny s nej Dieselu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Spolupráce FORD PSA, pokud se nepletu, přinesla 1,4 HDi a 2,7 6V HDi, s 1,6 HDi si nejsem jist. Paradox byl, že tyto motory montoval PSA vždy s půl ročním zpožděním ne Jaguár 2,7 HDi. Já se 406 HDi 110PS jezdím od 4,8 (dle předpisů, mimo město, ne dálnice) do 8 l. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobo7 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 ja mam 406 HDI 2.0 r.v2000 spokjenost,jsem ale dost casto na horach a pristi auto asi bude nova kokta 4x4 hodne chvalej novou koktu jizdni vlastnosti a motor:bojim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: P607Olda Francouzská auta se kupují srdcem, německá rozumem. Jistěže německá jsou lépe propracovaná, tak proč vlastně kupovat francouzská? (Pozn: já sám kupuji zásadně francouzská.) To je zažité dost nesmyslné klišé. Jestli by se něco mělo dělat s rozumem, tak právě nevěřit na ony léty zažité nesmyslné pověry, a? již o kvalitě, či o nekvalitě. Deset let omílaný nesmysl zůstane nesmyslem, a nestane se pravdou jen kvůli tomu, že se omílá tak dlouho. Když někde čtu o německé propracovanosti a pečlivosti, italském či francouzském lajdáctví, drahých dílech na japonce, nekvalitních korejcích, nebo naopak o nejlepších francouzských dieselech, už se dávno ani nesměju, jen si pomyslím něco velmi nelichotivého. A jestli něco dělám zásadně, tak je to posuzování auta podle toho kterého konkrétního typu, a ne podle značky - které jsou už dneska stejně většinou různě pospojované. [upravil dne 8/5/05 oddie] Tak to trochu vysvětlím: Máš přesně pravdu, že auta jsou dnes kvalitní a spolehlivá, takže jsou velmi srovnatelná. Můžeme je změřit, které má delší klikovku, větší airbagy atd. a bude to diskuse na dlouho. Právě proto, že je rozhodnutí tak těžké, přicházejí ke slovu subjektivní dojmy. Říká se, že německá auta jsou \"závodní vozy pro silniční použití\". Jsou konstruována pro trvalou jízdu rychlostí nad 150 km/h. Tedy výborný podvozek, motor, spolehlivost, atd. To je jejich hlavní přednost. (Ford je, pokud vím, také německé auto). Hlavní předností Peugeota je design (šarm, esprit) a útulnost. Dále pohodlné jízdní vlastnosti. Zkuste si představit, že někam na slavnost mezi lidi přijedete uvedenými třemi auty. Které vzbudí největší pozornost svým vzhledem? (Podle mne samozřejmě P406). Důležité podle mne je to, aby auto dobře padlo do ruky a aby s ním uživatel rád jezdil, aby se do něj doslova těšil. Po ujetí asi 600-700 tisíc km jsem zjistil, že na síle motoru a na rychlosti až tak nezáleží, oni ti tiráci a dodávky tam taky dojedou. Mnohem důležitější je dojet bezpečně a v pohodě. Záleží tedy na kupujícím, která vlastnost je pro něj nejdůležitější: jestli design, šarm a sympatie, anebo technické parametry. Peugeot má design, Golf má lepší motor, Focus kombi asi lepší prostor. To je také odpověď na otázku diskuse. PS: Oddie, dej prosím v klidu prostor i jinému názoru. Pokud by byl povolen jen jeden názor, bylo by toto fórum nudné. Pro zajímavost připojuji fotku našeho firemního auta z tohoto čtvrtku 4.8.05. Řidič zaspal, trefil se přesně mezi stromy a vůbec nic se mu nestalo. Ptáte se jaký měl krouťák nebo max. výkon? Spíš jak velkou kliku!!!!!!! A vo tom to je. [upravil dne 6.8.05 P607Olda] [upravil dne 6.8.05 P607Olda] [upravil dne 18.5.2014 18:00 od P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.