Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stěrače-záhada


petk

Recommended Posts

  • O 2 měsíce později...
staci len zmenit datum v palubnom pocitaci. v zimnych mesiacoch to nerobi. ja kazde 2 mesiace zmenim datum na 1 december a takto mi to nerobi uz rok a pol :papa

Sice budu reagovat na starší příspěvek ale zaujalo mě to. Poprvé mě to udělalo právě v zimě kdy byli velké mrazy tak nevím jesli to je s tím zimním obdobím pravda.

Při odemykání auta divný zvuk a levý stěrač doslova vystřelil z držáku a vylétl až na střechu.

Vůbec jsem netušil co se děje. Od té doby se to stává stále častěji a to i jednou za jízdy. Někteří si stěžují že stěrače prostě setřou...co bych za to dal mě opravdu jeden úplně vystřelí z toho plastového držáku. Nejhorší že jsem ho stratil jednou za jízdy. Naštěstí to bylo ve městě při malé rychlosti a nikdo za mnou nejel. Stačil jsem ho sebrat ze silnice. Přijde mě že jdou při tom nechtěnám setření nějak divně proti sobě nebo co :nevim

Při normálnám stírání za deště jde vše jak má.

Máte nějakou radu. Pokud je jedinou pomocí výměna motorku tak dotaz je tento- jestli jde alternativa z vrakoviště jako nepř. z jiného Peugota nebo Citroena.

Díky za rady ;)

Xenony ani nic jiného jsem nedával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

Mě to udělalo zatim asi jednou. Zrovna bylo mokro a vypadalo to jako machrovinka :P Teď už dlouho nic... Až to bude častější, tak to začnu řešit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Je otázka, zda máš opravdu ročník 2006. Koukni na DAM na štítku co je huštění gum. Je tam pětimístné číslo a za ním CJ.

ahoj tak to číslo je 10276CJ

Netuším od čeho se odrazit. Jinak jsem zkusil přenastavit datum na leden ale od té doby to zase jednou udělalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš DAM 10276, tak to není 2006 ale auto je vyrobeno 27.12.2004

Díky za info to jsem netušil.

Datum první registrace je 15.5.2006 v Dánsku. Podle papírů bych měl být druhý majitel.

Asi už to tady někde proběhlo. Když ten motorek je konstrukční závada a ví se o ní byla na to nějaká svolávací akce nebo dělal Peugeot výměnu?

To že to občas setře to bych ještě přežil ale jak jsem psal udělá to nečakaně kdykoli i za jízdy a stěrač doslova vystřelí :roll . nedělá to často ale...Představa že se to zase stane v hustém provozu za deště :myslim stěrač za 400 kila v háji a nemožnot stírat okno je hnus :blicismajlik

Prostě nevím co s tím a dát dalších pár tisíc za \"blbý\" motorek už me ser.. :D za chvíli budou montovat řídící jednotky i do gumiček stěračů ne...hlavně aby to stálo raketu :bacha

Za info moc děkuji :) Milda

[upravil dne 1/9/13 20:08 od ENDORFIN]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Datum výroby je 2004, ale to datum uvedení do provozu sedí. Asi to byla nějaká předváděčka v autosalónu

Charakteristiky vozidla

Modelová řada 407

Č. APV/PR 10276 CJ 2 0190

Datum poč. záruky 15.5.2006

Směrnice EU e2*2001/116*0296*02

Všeobecné informace

DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO

OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT

MODELOVÁ ŘADA 407

TYP KAROSERIE KOMBI 5-DVEŘOVÝ

ÚROVEŇ VÝBAVY AP1

MOTOR TURBODIESEL DV6TED4 FAP

PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5

TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ

BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM

TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA BAMBA \"UD\"

BARVA ČALOUNĚNÍ \"FY\"

PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L

MOTOR (TYP) MOTOR TYP EV / DV

Charakteristiky vozidla

ÚROVEŇ VÝBAVY AP1

TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ

BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM

TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA BAMBA \"UD\"

BARVA ČALOUNĚNÍ \"FY\"

PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L

ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU

Přívod paliva do motoru

MOTOR TURBODIESEL DV6TED4 FAP

DETEKTOR VODY FILTRU MOTOROVÉ NAFTY BEZ DETEKCE VODY V NAFTOVÉM FILTRU

PALIVO NAFTA

EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4 (MOTOR)

MOTOR (TYP) MOTOR TYP EV / DV

CHLAZENÍ OLEJE VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOTORU

OHŘEV OKRUHU ODVODU PLYNŮ Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU

ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON

PALUBNÍ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA \"EOBD\"

ZAŘÍZENÍ NA SNÍŽENÍ EMISÍ VE VÝFUKOVÝCH PLYNECH RECIRKULACE VÝFUKOVÝCH PLYNŮ \"EGR\"

TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA VOZIDLO TECHNICKY SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4

FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC PYLOVÝ FILTR

VENTILÁTOR 1 ELEKTRONICKÝ VENTILÁTOR S INTEGR OVLÁDÁNÍM 150 W

PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH

FILTR NÁDRŽE BEZ FILTRU NÁDRŽE

TĚLESO ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ VZDUCHU DO MOTORU) SKŘÍŇKA ŠKRT KLAPKY S MOT (SÁNÍ MOTORU)

Převodovka - Poloosy

PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5

PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L

PŘEVODOVÝ POMĚR STÁLÝ PŘEVOD 17 X 71

STYL KOLA PLECHOVÝ RÁFEK

SPOJKA HYDRAULICKÁ SPOJKA

DIFERENCIÁL (PŘEVODOVKA) DIFERENCIÁL 84

KOLO / PNEUMATIKA – ROZMĚRY MONTÁŽ PNEUMATIK 16 PALCŮ

PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 205X60X16 H

KOLO (TYP) MONTÁŽ PLECH RÁFKU

UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH BEZ INDIKÁTORU DEFEKTU PNEUMATIK

TYP PŘEVODOVKY MAN PŘEV BE4R

Odpružení - Řízení - Brzdy

SLOUPEK VOLANTU MAN SEŘÍDITELNÝ SLOUPEK ŘÍZENÍ

ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU

PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR VPŘEDU PRŮMĚR 24,5

ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ 184

ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ

AKTIVNÍ ODPRUŽENÍ BEZ PROMĚN PÉROVÁNÍ

DYNAMICKÉ ŘÍZENÍ STABILITY SE SYSTÉMEM ESP

ŘÍZENÍ (FUNKCE) MECHANICKÉ ŘÍZENÍ S POSILOVAČEM

Karosérie - Vybavení

ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU TÁŽNÝ HÁK

BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (VZHLED) BOČNÍ OCHR LIŠTY ODST KOS

BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (ROZMĚRY) ÚZKÉ BOČNÍ CHRÁNIČE

OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) STYL NOVAE 7 OTVORŮ 16 PALCŮ

OSVĚTLENÍ PRAHU DVEŘÍ BEZ OSVĚTLENÍ PRAHU

PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM

DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA VNĚJ ZRC SKLOPNÉ MANUÁLNÍ

STĚRAČ SKLA ČELNÍHO OKNA PŘED STÍRAČ BEZ SNÍMAČE INT DEŠTĚ

STĚRAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZAD STÍRAČ

STĚRAČ SVĚTLOMETU BEZ STÍRAČE SVĚTLOMETU

UZÁVĚR PŘEDNÍHO ČELA BEZ VÍKA PŘEDNÍHO ČELA

STŘEŠNÍ OKNO SE SKLEM STŘECHY

NÁHRADNÍ KOLO PLECHOVÝ RÁFEK+STAND PNEU

VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY NEUTRÁL+ VNĚJŠÍ ZRCÁTKA V BARVĚ KAROS

OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA

OZDOBNÉ LIŠTY NÁRAZNÍKU PÁSKY NÁRAZNÍKŮ V BARVĚ KOSTRY

OKNO (VZHLED) ČIRÉ TÓNOVANÉ SKLO

OKNO (TYP) ČEL SKLO VRSTVENÉ + BOČ A ZAD SKLA TVRZENÁ

PŘÍSTUP DO VOZIDLA A STARTOVÁNÍ BEZ POUŽITÍ KLÍČE BEZ PŘÍSTUPU A STARTOVÁNÍ BEZ KLÍČKU

Vybavení interiéru

TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA BAMBA \"UD\"

ALARM BEZ ALARMU

LOKETNÍ OPĚRKA ZADNÍHO SEDADLA BEZ ZAD LOK OPĚR

ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS BEZP PÁSY ZAD 3 NAVÍJEČE 3-DVEŘ

PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA) ZEMĚ S CHLADNÝM PODNEBÍM

DĚTSKÁ POJISTKA RUČNÍ DĚTSKÁ POJISTKA VZADU

RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H

STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO

PŘÍDAVNÉ TOPENÍ BEZ PŘÍDAVNÉHO TOPENÍ

VYBAVENÍ PŘÍSTROJOVÉ DESKY DEKORACE ŠEDÁ METALIZOVANÁ

SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY) STUPNICE DO 240 KM/H NEBO 150 M/H POZADÍ ČERNÉ

OBLOŽENÍ DVEŘÍ DEKORACE ŠEDÁ METALIZOVANÁ

REPRODUKTOR 4 REPRO PŘED (2 TW+2 PŘED)+2 ZAD REPRO

OVLÁDÁNÍ AUTORÁDIA DÁLKOVÉ OVL AUTORÁDIA

STÍNĚNÍ (ROLETKA, BOČNÍ SLUNEČNÍ CLONA, CLONA STŘEŠNÍHO OKNA) BEZ ZADNÍCH ROLETEK

NASTAVENÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE ZDVIHACÍ ZAŘÍZENÍ SPOLUJ PŘEDNÍ SEŘÍZENÍ

OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE MANUÁLNÍ

OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OVL PŘED SEDADLA SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ

NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE SEŘÍZENÍ PŘED SEDÁK SPOLUJEZDCE MOD

KOMPAKTNÍ DISK BEZ MONTÁŽE KOMPAKTNÍHO DISKU

NAVIGAČNÍ SYSTÉM BEZ NAVIGAČNÍHO SYSTÉMU

ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ HALOGENOVÁ ŽÁROVKA

SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA MANUÁLNÍ OVL OTEVÍRÁNÍ ZAD OKNA

DISPLEJ DISPLEJ (RÁDIO+HODINY+A NEBO T›,CD)

KOSMETICKÉ ZRCÁTKO ŘIDIČ+SPOLUJEZDCE ZATEM BEZ OSVĚTLENÍ

UKAZATEL HLADINY OLEJE ČIDLO HLADINY OLEJE

VYHŘÍVACÍ VLOŽKA SEDADLO S VYHŘÍVÁNÍM

PŘEDNÍ BOČNÍ AIRBAG BOČNÍ NAFUKOVACÍ VAK HRUDNÍKOVÝ VPŘEDU + HLAVOVÝ

OSVĚTLENÍ PODLAHY KABINY BEZ OSVĚTLENÍ SPODNÍ ČÁSTI KABINY

NEUTRALIZACE AIRBAGU MANUÁLNÍ NEUTRALIZACE VAKU AIRBAGU

SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ

SAMONATÁČECÍ SVĚTLOMET BEZ NATÁČECÍCH SVĚTLOMETŮ

ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ AUDIOSYSTÉM S PŘEHRÁV KOMPAKT DISKŮ A RDS \"RD4\"

CHLAZENÍ KLIMATIZACE AUTOMATICKÁ KLIMATIZACE

TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI) BEZ REGULACE RYCHLOSTI

OVLÁDÁNÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE RUČNÍ NASTAVENÍ VÝŠKY U ŘIDIČE

VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO VNITŘNÍ ZPĚT ZRCÁTKO DEN - NOC BEZ AUTOMAT CLONY

REGULACE KLIMATIZACE / TEPLOTY AUTOMATICKÁ JEDNOZÓNOVÁ KLIMATIZACE

TUNER RÁDIA DVA TUNERY RÁDIA

VNITŘNÍ OCHRANA BEZ VNITŘNÍ OCHR LIŠTY

DETEKCE PŘEKÁŽKY BEZ DETEKTORU PŘEKÁŽEK

BOČNÍ ROLETKY BEZ BOČNÍCH ROLET

UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH BEZ INDIKÁTORU DEFEKTU PNEUMATIK

PŘIZPŮSOBENÍ OBLOŽENÍ RUKOJEŤ PÁKY VOLIČE VLOŽ CHROM

ZESILOVAČ – EKVALIZÉR BEZ ZESILOVAČE S EQUAL

OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ

OKNO (TYP) ČEL SKLO VRSTVENÉ + BOČ A ZAD SKLA TVRZENÁ

VOLANT PĚN VOLANT 4 RAM

VENTILÁTOR 1 ELEKTRONICKÝ VENTILÁTOR S INTEGR OVLÁDÁNÍM 150 W

KOLENNÍ AIRBAG ŘIDIČE NAFUKOVACÍ VAK KOLENA ŘIDIČE

Elektroinstalace

ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 15

AKUMULÁTOR AKUMULÁTOR L2 400

STARTÉR SPOUŠTĚČ TŘÍDY 6

ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ DENNÍ SVĚTLA

OSVĚTLENÍ PRAHU DVEŘÍ BEZ OSVĚTLENÍ PRAHU

DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA VNĚJ ZRC SKLOPNÉ MANUÁLNÍ

ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ HALOGENOVÁ ŽÁROVKA

OSVĚTLENÍ PODLAHY KABINY BEZ OSVĚTLENÍ SPODNÍ ČÁSTI KABINY

SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ

SAMONATÁČECÍ SVĚTLOMET BEZ NATÁČECÍCH SVĚTLOMETŮ

RÁDIOVÁ FREKVENCE RÁDIOVÁ FREKVENCE PRO ZÁPADNÍ EVROPU

Značky výbavy

PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH

Různé

KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA STANDARD

ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ

STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO

JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU

VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY NEUTRÁL+ VNĚJŠÍ ZRCÁTKA V BARVĚ KAROS

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...