petk Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 Neví někdo,nebo nedovede my vysvětlit,proč mi jednou za čas při odemikání auta setřou stěrače ?Stěrače v autě jsou vypnuté,děje se to bez ohledu na to jaké je počasí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 Zahada to neni ziadna, staci hladat na fore.... vyrobna resp. Konstrukcna vada. Pokial viem, riesenie bolo preletovanie neakej suviastky alebo vymena celeho motorceka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrkarda Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 to bych ani neresil tohle:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 Preletovanie nepomáha. Len výmena motorčeka na vodičovej strane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojosavi Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 staci len zmenit datum v palubnom pocitaci. v zimnych mesiacoch to nerobi. ja kazde 2 mesiace zmenim datum na 1 december a takto mi to nerobi uz rok a pol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 ??? len sa spytam, nemas tam hid? dorabane xenony a podobne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 Většinou to bylo vadné BSM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 17. květen 2013 Sdílet Odesláno 17. květen 2013 Před lety jsme to řešili. Jedině výměna levého motorku to stoprocentně vyřeší. Dokonce o tom věděli i v peugeotu a jediný způsob odstranění byla výměna za motorek s novějším softwarem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ENDORFIN Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 staci len zmenit datum v palubnom pocitaci. v zimnych mesiacoch to nerobi. ja kazde 2 mesiace zmenim datum na 1 december a takto mi to nerobi uz rok a pol Sice budu reagovat na starší příspěvek ale zaujalo mě to. Poprvé mě to udělalo právě v zimě kdy byli velké mrazy tak nevím jesli to je s tím zimním obdobím pravda. Při odemykání auta divný zvuk a levý stěrač doslova vystřelil z držáku a vylétl až na střechu. Vůbec jsem netušil co se děje. Od té doby se to stává stále častěji a to i jednou za jízdy. Někteří si stěžují že stěrače prostě setřou...co bych za to dal mě opravdu jeden úplně vystřelí z toho plastového držáku. Nejhorší že jsem ho stratil jednou za jízdy. Naštěstí to bylo ve městě při malé rychlosti a nikdo za mnou nejel. Stačil jsem ho sebrat ze silnice. Přijde mě že jdou při tom nechtěnám setření nějak divně proti sobě nebo co Při normálnám stírání za deště jde vše jak má. Máte nějakou radu. Pokud je jedinou pomocí výměna motorku tak dotaz je tento- jestli jde alternativa z vrakoviště jako nepř. z jiného Peugota nebo Citroena. Díky za rady Xenony ani nic jiného jsem nedával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 Pokud by jsi použil motorek z vrakoviště, tak musíš mít z auta které má DAM vyšší než 10634 (20.12.2005). Od té doby dávali motorky s novým SW. Pak musíš samozřejmě na diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojosavi Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 U mna tiez isli proti sebe. Niekedy pri odomknuti isli zotriet, narazili do seba, jeden vyletel z drziaku a ten drziak mi poskrabal sklo. Skus to s tym datumom. Za pokus nic nedas a nic ta to nestoji. U mna to funguje a uz skoro 2 roky to neblbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ENDORFIN Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 Dík ten datum zkusím a pak budu řešit dál. Je to fakt někdy k vzteku když jede ramínko stěrače po skle a člověk tomu nemůže zabránit Jinak doplňuji že mám ročník 2006 ale je možné že tam bude starý motorek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 Je otázka, zda máš opravdu ročník 2006. Koukni na DAM na štítku co je huštění gum. Je tam pětimístné číslo a za ním CJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 12. srpen 2013 Sdílet Odesláno 12. srpen 2013 Mě to udělalo zatim asi jednou. Zrovna bylo mokro a vypadalo to jako machrovinka Teď už dlouho nic... Až to bude častější, tak to začnu řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ENDORFIN Odesláno 1. září 2013 Sdílet Odesláno 1. září 2013 Je otázka, zda máš opravdu ročník 2006. Koukni na DAM na štítku co je huštění gum. Je tam pětimístné číslo a za ním CJ. ahoj tak to číslo je 10276CJ Netuším od čeho se odrazit. Jinak jsem zkusil přenastavit datum na leden ale od té doby to zase jednou udělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. září 2013 Sdílet Odesláno 1. září 2013 Pokud máš DAM 10276, tak to není 2006 ale auto je vyrobeno 27.12.2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ENDORFIN Odesláno 1. září 2013 Sdílet Odesláno 1. září 2013 Pokud máš DAM 10276, tak to není 2006 ale auto je vyrobeno 27.12.2004 Díky za info to jsem netušil. Datum první registrace je 15.5.2006 v Dánsku. Podle papírů bych měl být druhý majitel. Asi už to tady někde proběhlo. Když ten motorek je konstrukční závada a ví se o ní byla na to nějaká svolávací akce nebo dělal Peugeot výměnu? To že to občas setře to bych ještě přežil ale jak jsem psal udělá to nečakaně kdykoli i za jízdy a stěrač doslova vystřelí . nedělá to často ale...Představa že se to zase stane v hustém provozu za deště stěrač za 400 kila v háji a nemožnot stírat okno je hnus Prostě nevím co s tím a dát dalších pár tisíc za \"blbý\" motorek už me ser.. za chvíli budou montovat řídící jednotky i do gumiček stěračů ne...hlavně aby to stálo raketu Za info moc děkuji Milda [upravil dne 1/9/13 20:08 od ENDORFIN] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. září 2013 Sdílet Odesláno 1. září 2013 Nemáš zač, dotaz na historii si dej di vlákna \"historie podle VIN\", tam ti hoši určitě něco najdou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. září 2013 Sdílet Odesláno 1. září 2013 Datum výroby je 2004, ale to datum uvedení do provozu sedí. Asi to byla nějaká předváděčka v autosalónu Charakteristiky vozidla Modelová řada 407 Č. APV/PR 10276 CJ 2 0190 Datum poč. záruky 15.5.2006 Směrnice EU e2*2001/116*0296*02 Všeobecné informace DRUH VÝROBKU OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU PEUGEOT MODELOVÁ ŘADA 407 TYP KAROSERIE KOMBI 5-DVEŘOVÝ ÚROVEŇ VÝBAVY AP1 MOTOR TURBODIESEL DV6TED4 FAP PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA BAMBA \"UD\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FY\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L MOTOR (TYP) MOTOR TYP EV / DV Charakteristiky vozidla ÚROVEŇ VÝBAVY AP1 TYP LAKU LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE EZR - LAK ŠEDÝ ALUMINIUM TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA BAMBA \"UD\" BARVA ČALOUNĚNÍ \"FY\" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU Přívod paliva do motoru MOTOR TURBODIESEL DV6TED4 FAP DETEKTOR VODY FILTRU MOTOROVÉ NAFTY BEZ DETEKCE VODY V NAFTOVÉM FILTRU PALIVO NAFTA EMISNÍ PŘEDPIS (MOTOR) SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4 (MOTOR) MOTOR (TYP) MOTOR TYP EV / DV CHLAZENÍ OLEJE VÝMĚNÍK CHLAD KAPALINY/OLEJE MOTORU OHŘEV OKRUHU ODVODU PLYNŮ Z KLIKOVÉ SKŘÍNĚ BEZ ŽHAVENÍ OKRUHU ZMĚNA VÝKONU (MOTOR) STANDARDNÍ VÝKON PALUBNÍ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA \"EOBD\" ZAŘÍZENÍ NA SNÍŽENÍ EMISÍ VE VÝFUKOVÝCH PLYNECH RECIRKULACE VÝFUKOVÝCH PLYNŮ \"EGR\" TECHNICKÝ EMISNÍ PŘEDPIS VOZIDLA VOZIDLO TECHNICKY SPLŇUJE EMISNÍ PŘEDPIS EURO 4 FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC PYLOVÝ FILTR VENTILÁTOR 1 ELEKTRONICKÝ VENTILÁTOR S INTEGR OVLÁDÁNÍM 150 W PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH FILTR NÁDRŽE BEZ FILTRU NÁDRŽE TĚLESO ŠKRTICÍ KLAPKY (SÁNÍ VZDUCHU DO MOTORU) SKŘÍŇKA ŠKRT KLAPKY S MOT (SÁNÍ MOTORU) Převodovka - Poloosy PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 L PŘEVODOVÝ POMĚR STÁLÝ PŘEVOD 17 X 71 STYL KOLA PLECHOVÝ RÁFEK SPOJKA HYDRAULICKÁ SPOJKA DIFERENCIÁL (PŘEVODOVKA) DIFERENCIÁL 84 KOLO / PNEUMATIKA – ROZMĚRY MONTÁŽ PNEUMATIK 16 PALCŮ PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 205X60X16 H KOLO (TYP) MONTÁŽ PLECH RÁFKU UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH BEZ INDIKÁTORU DEFEKTU PNEUMATIK TYP PŘEVODOVKY MAN PŘEV BE4R Odpružení - Řízení - Brzdy SLOUPEK VOLANTU MAN SEŘÍDITELNÝ SLOUPEK ŘÍZENÍ ŘÍZENÍ POSILOVAČ ŘÍZENÍ BEZ PROMĚN ÚČINKU PŘEDNÍ ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR ZKRUTNÝ STABILIZÁTOR VPŘEDU PRŮMĚR 24,5 ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ ZDVIH MECHANISMU ŘÍZENÍ 184 ODPRUŽENÍ / ZAVĚŠENÍ NORMÁLNÍ PÉROVÁNÍ AKTIVNÍ ODPRUŽENÍ BEZ PROMĚN PÉROVÁNÍ DYNAMICKÉ ŘÍZENÍ STABILITY SE SYSTÉMEM ESP ŘÍZENÍ (FUNKCE) MECHANICKÉ ŘÍZENÍ S POSILOVAČEM Karosérie - Vybavení ZAŘÍZENÍ PRO PŘIPOJENÍ PŘÍVĚSU TÁŽNÝ HÁK BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (VZHLED) BOČNÍ OCHR LIŠTY ODST KOS BOČNÍ OZDOBNÉ LIŠTY (ROZMĚRY) ÚZKÉ BOČNÍ CHRÁNIČE OZDOBNÝ KRYT KOLA (STYL) STYL NOVAE 7 OTVORŮ 16 PALCŮ OSVĚTLENÍ PRAHU DVEŘÍ BEZ OSVĚTLENÍ PRAHU PŘÍDAVNÁ OCHRANA (POD MOTOREM) BEZ DOPLŇOVÉHO KRYTU POD MOTOREM DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA VNĚJ ZRC SKLOPNÉ MANUÁLNÍ STĚRAČ SKLA ČELNÍHO OKNA PŘED STÍRAČ BEZ SNÍMAČE INT DEŠTĚ STĚRAČ SKLA ZADNÍHO OKNA ZAD STÍRAČ STĚRAČ SVĚTLOMETU BEZ STÍRAČE SVĚTLOMETU UZÁVĚR PŘEDNÍHO ČELA BEZ VÍKA PŘEDNÍHO ČELA STŘEŠNÍ OKNO SE SKLEM STŘECHY NÁHRADNÍ KOLO PLECHOVÝ RÁFEK+STAND PNEU VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY NEUTRÁL+ VNĚJŠÍ ZRCÁTKA V BARVĚ KAROS OTVÍRACÍ STŘECHA PEVNÁ STŘECHA OZDOBNÉ LIŠTY NÁRAZNÍKU PÁSKY NÁRAZNÍKŮ V BARVĚ KOSTRY OKNO (VZHLED) ČIRÉ TÓNOVANÉ SKLO OKNO (TYP) ČEL SKLO VRSTVENÉ + BOČ A ZAD SKLA TVRZENÁ PŘÍSTUP DO VOZIDLA A STARTOVÁNÍ BEZ POUŽITÍ KLÍČE BEZ PŘÍSTUPU A STARTOVÁNÍ BEZ KLÍČKU Vybavení interiéru TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ LÁTKA BAMBA \"UD\" ALARM BEZ ALARMU LOKETNÍ OPĚRKA ZADNÍHO SEDADLA BEZ ZAD LOK OPĚR ZADNÍ BEZPEČNOSTNÍ PÁS BEZP PÁSY ZAD 3 NAVÍJEČE 3-DVEŘ PODNEBÍ (VNĚJŠÍ TEPLOTA) ZEMĚ S CHLADNÝM PODNEBÍM DĚTSKÁ POJISTKA RUČNÍ DĚTSKÁ POJISTKA VZADU RYCHLOSTNÍ STUPNICE STUPNICE V KM/H STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO PŘÍDAVNÉ TOPENÍ BEZ PŘÍDAVNÉHO TOPENÍ VYBAVENÍ PŘÍSTROJOVÉ DESKY DEKORACE ŠEDÁ METALIZOVANÁ SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ (CHARAKTERISTIKY) STUPNICE DO 240 KM/H NEBO 150 M/H POZADÍ ČERNÉ OBLOŽENÍ DVEŘÍ DEKORACE ŠEDÁ METALIZOVANÁ REPRODUKTOR 4 REPRO PŘED (2 TW+2 PŘED)+2 ZAD REPRO OVLÁDÁNÍ AUTORÁDIA DÁLKOVÉ OVL AUTORÁDIA STÍNĚNÍ (ROLETKA, BOČNÍ SLUNEČNÍ CLONA, CLONA STŘEŠNÍHO OKNA) BEZ ZADNÍCH ROLETEK NASTAVENÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE ZDVIHACÍ ZAŘÍZENÍ SPOLUJ PŘEDNÍ SEŘÍZENÍ OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE OVL PŘED SEDADLA ŘIDIČE MANUÁLNÍ OVLÁDÁNÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE OVL PŘED SEDADLA SPOLUJEZDCE MANUÁLNÍ NASTAVENÍ PŘEDNÍHO SEDADLA SPOLUJEZDCE SEŘÍZENÍ PŘED SEDÁK SPOLUJEZDCE MOD KOMPAKTNÍ DISK BEZ MONTÁŽE KOMPAKTNÍHO DISKU NAVIGAČNÍ SYSTÉM BEZ NAVIGAČNÍHO SYSTÉMU ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ HALOGENOVÁ ŽÁROVKA SPOUŠTĚČ ZADNÍHO OKNA MANUÁLNÍ OVL OTEVÍRÁNÍ ZAD OKNA DISPLEJ DISPLEJ (RÁDIO+HODINY+A NEBO T›,CD) KOSMETICKÉ ZRCÁTKO ŘIDIČ+SPOLUJEZDCE ZATEM BEZ OSVĚTLENÍ UKAZATEL HLADINY OLEJE ČIDLO HLADINY OLEJE VYHŘÍVACÍ VLOŽKA SEDADLO S VYHŘÍVÁNÍM PŘEDNÍ BOČNÍ AIRBAG BOČNÍ NAFUKOVACÍ VAK HRUDNÍKOVÝ VPŘEDU + HLAVOVÝ OSVĚTLENÍ PODLAHY KABINY BEZ OSVĚTLENÍ SPODNÍ ČÁSTI KABINY NEUTRALIZACE AIRBAGU MANUÁLNÍ NEUTRALIZACE VAKU AIRBAGU SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ SAMONATÁČECÍ SVĚTLOMET BEZ NATÁČECÍCH SVĚTLOMETŮ ROZHLASOVÝ PŘIJÍMAČ AUDIOSYSTÉM S PŘEHRÁV KOMPAKT DISKŮ A RDS \"RD4\" CHLAZENÍ KLIMATIZACE AUTOMATICKÁ KLIMATIZACE TEMPOMAT (REGULÁTOR RYCHLOSTI) BEZ REGULACE RYCHLOSTI OVLÁDÁNÍ VÝŠKY PŘEDNÍHO SEDADLA ŘIDIČE RUČNÍ NASTAVENÍ VÝŠKY U ŘIDIČE VNITŘNÍ ZPĚTNÉ ZRCÁTKO VNITŘNÍ ZPĚT ZRCÁTKO DEN - NOC BEZ AUTOMAT CLONY REGULACE KLIMATIZACE / TEPLOTY AUTOMATICKÁ JEDNOZÓNOVÁ KLIMATIZACE TUNER RÁDIA DVA TUNERY RÁDIA VNITŘNÍ OCHRANA BEZ VNITŘNÍ OCHR LIŠTY DETEKCE PŘEKÁŽKY BEZ DETEKTORU PŘEKÁŽEK BOČNÍ ROLETKY BEZ BOČNÍCH ROLET UKAZATEL POKLESU TLAKU V PNEUMATIKÁCH BEZ INDIKÁTORU DEFEKTU PNEUMATIK PŘIZPŮSOBENÍ OBLOŽENÍ RUKOJEŤ PÁKY VOLIČE VLOŽ CHROM ZESILOVAČ – EKVALIZÉR BEZ ZESILOVAČE S EQUAL OVLÁDÁNÍ ZAMYKÁNÍ UZAMČENÍ JEDN UZAMYKÁNÍ OKNO (TYP) ČEL SKLO VRSTVENÉ + BOČ A ZAD SKLA TVRZENÁ VOLANT PĚN VOLANT 4 RAM VENTILÁTOR 1 ELEKTRONICKÝ VENTILÁTOR S INTEGR OVLÁDÁNÍM 150 W KOLENNÍ AIRBAG ŘIDIČE NAFUKOVACÍ VAK KOLENA ŘIDIČE Elektroinstalace ALTERNÁTOR ALTERNÁTOR TŘÍDY 15 AKUMULÁTOR AKUMULÁTOR L2 400 STARTÉR SPOUŠTĚČ TŘÍDY 6 ZVLÁŠTNÍ OSVĚTLENÍ DENNÍ SVĚTLA OSVĚTLENÍ PRAHU DVEŘÍ BEZ OSVĚTLENÍ PRAHU DOPLŇKOVÁ FUNKCE VNĚJŠÍHO ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA VNĚJ ZRC SKLOPNÉ MANUÁLNÍ ŽÁROVKY DO SVĚTLOMETŮ HALOGENOVÁ ŽÁROVKA OSVĚTLENÍ PODLAHY KABINY BEZ OSVĚTLENÍ SPODNÍ ČÁSTI KABINY SVĚTLOMET S KOREKTOREM VÝŠKY MANUÁLNÍ DÁLKOVÉ SEŘÍZENÍ SVĚTLOMETŮ SAMONATÁČECÍ SVĚTLOMET BEZ NATÁČECÍCH SVĚTLOMETŮ RÁDIOVÁ FREKVENCE RÁDIOVÁ FREKVENCE PRO ZÁPADNÍ EVROPU Značky výbavy PŘIDRUŽENÁ VARIANTA VSTŘIKOVÁNÍ VSTŘIKOVACÍ SYSTÉM BOSCH Různé KRITÉRIA VARIACÍ, CÍLOVÁ KLIENTELA STANDARD ATMOSFÉRA NORMÁLNÍ OVZDUŠÍ STRANA ŘIDIČE (MÍSTO ŘIDIČE) ŘÍZENÍ VLEVO JÍZDA ŠŤASTNOU CESTU VNĚJŠÍ DOPLŇKY VNĚJŠÍ KLIKY NEUTRÁL+ VNĚJŠÍ ZRCÁTKA V BARVĚ KAROS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fredino Odesláno 2. září 2013 Sdílet Odesláno 2. září 2013 Aj mne to robi,skusim ten datum a uvidi sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.