tumolos Odesláno 19. duben 2013 Sdílet Odesláno 19. duben 2013 Ahoj, prosím může mi někdo poradit, kde jsou odvzdušnovací ventyly. Před 14 dny když jsem se vracel domů, tak se mi najednou rozsvítila kontrolka chladícího systému (ta červená velká vlevo) a roztočila se sahara, tak jsem zkontroloval motor a koukal jsem že pod chladičem to je mokrý, tak jsem koupil novej chladič a namontoval jsem ho ( je to chladič skoro stejnej jako originál, akorát nemá dole odvzdušnovací ventyl jako ten starej, má jenom horní) to jsem odvzdušnil (teda snad, když je motor studenej tak z něj voda neteče, ale jak se zahřeje tak se zvýší tlak v chladící soustavě a voda začne týct, tak bych řekl, že je to OK), akorát jak jsem četl, nemůžu najít odvzdušňovák na termostatu a topení, tak jestli by mi někdo mohl prosím popsat, kde jsou. A ještě jedno nevěděl jsem, jak to zprávně odvzdušnit, tak jsetli by mi prosím někdo napsal, jak poznám, že je to zprávně odvzdušnění, přišlo mi, že horní hadici od motoru, je hrozně teplá, tak nevím, jestli to je OK, asi jo, a horní část chladiče je daleko teplejší než spodek, ale to je asi normální, když se to postupně ochlazuje od shora dolů. Dík moc čus Peugeot 106 1.1 r.v. 2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tumolos Odesláno 19. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2013 srry... chtěl jsem to napsat do tématu \"Chladící soustava - odvzdušnění + těsnost - vyřešeno\", která byla zmíněna nedávno, ale nevím jak se to maže, nebo přesune jinam dík za pochopení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2013 Sdílet Odesláno 20. duben 2013 odvzdušnovací šroub na komoře termostatu bývá mosazný další odvzdušnovák je na hadici k topení za motorem-taková plastová čepička odvzdušnovací šroub na chladiči je vždycky nahoře--nikdy dole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 20. duben 2013 Sdílet Odesláno 20. duben 2013 sroub dole na chladici je vypousteci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 20. duben 2013 Sdílet Odesláno 20. duben 2013 Popis viz ozzy56. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tumolos Odesláno 20. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2013 Prosím to je ten odvzdušnovací ventyl termostatu? dík moc a jak prosím poznám, že je to správně odvzdušnění, abych nezavařil motor (Když je motor na provozní teplotě a povolim ventyl na chladiči, tak teče kapalina, ja to OK, nebo se to pozná nějak jinak ještě) Dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodo306 Odesláno 20. duben 2013 Sdílet Odesláno 20. duben 2013 No ja som to osobne odvzdusnoval tak ze som nalial vodu do chladica na max. potom som povolil odvzdusnovacie ventili a nastartoval motor a postupne dolieval vodu a cakal kym mi cez odvzdusnovaky pojde voda von, ked zacne cez obydva vytekat voda von tak je to odvzdusnene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tumolos Odesláno 20. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2013 Ok dík odvzdušněno, ale trápí mě ještě jedna věc, když mi prasknul ten chladič, jak jsem už psal, tak se rozsvítila kontrolka přehřátí + točila se sahara, přesně tento problém jsem měl asi před třemi lety, kde jsem zkoušel to, co bylo psáno v této sekci , ale nepomohlo to nakonec po čase se to samo opravilo, prostě se to nějak vzpamatovalo a fungovalo, ale problém se vrátil, jak jsem už psal. Nevíte prosím co s tím, muselo to nějak způsobit úbytek chladící kapaliny, nebo malý tlak v chladící soustavě díky prasknutí. Jenom příblížim situaci. Nebylo to tak, že by prasknul chladič a hned to celé vyteklo. Začala svítit kontrolka a začala točit sahara, tak jsem otevřel kapotu a pod chladičem na pravé straně to bylo trochu mokrý, stav kapaliny byl OK, když jsem přijel domů, tak v nadržce ubyl asi 1 cm, a do příštího odpoledne se to vypustilo celé. Kdyby někdo věděl co s tím, tak prosím poraďte díky moc!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alf8875 Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 Ahoj kluci jsem zde nový koupil jsem manželce Peugeotka 106 krasavce ale řeším tentýž problém . Když nastartuji motor se ohřeje rychle ale topení fouká pořád studené i podle budíku za jizdy se mi zdá že se zahřívá moc je to čárku pod červeným polem na budíku . Když zastavím a chvíli stojím začnee se mi hrnout voda z expansky a zapne mi ventilátor a topení přesto fouká jen vlažné . Už jsem vytáhl i termostat abych se ujistil že není KO ale dělá to stále . Stále myslíte že by mohla být v háji vodní pumpa ? Nic jiného mne nenapadá na prasklou hlavu to nevypadá hadice se netlakují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 A odvzdušnění jsi provedl podle rad výše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalich92 Odesláno 27. březen 2023 Sdílet Odesláno 27. březen 2023 (upraveno) Přidám poznatek pro opravu dalším lidem. Mně toto vlákno pomohlo diagnostikovat problém.....Taky jsem měl tento problém. Zjistil jsem že mně netěsní odvzdušňovací ventil (přímo stříká) na topení. Vyměnil jsem čepičku ventilku (stejná jako na kole) a uřezal kousek hadičky (z podtlaků 406 hdi) a vložil do čepičky jako těsnění. Motor jsem protůroval ale už byl klid. Upraveno 27. březen 2023 uživatelem pavelu96 Odstraněna úplně zbytečná citace Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.