Onkel Konrad Odesláno 15. duben 2013 Odesláno 15. duben 2013 Tak Black už je doma, takže jsem o víkendu vyrazil na výlet a všimnul si jedný věci. Ručička teploměru chladící kapaliny v pohodě dosáhne na 90 stupňů, ale pak jsme si všimnul, že během jízdy občas klesne i 80, někdy na 85, pak zase na 90. Nejsem technik, takže nevím, jestli se má udržovat konstantní teplota na 90 st., nebo se to zkrátka jízdou ochladí? Takhle se totiž chová teploměr na mojí motorce, při popojíždění stoupne ručička, ale jak se jízdou zchladí motor,tak zase klesne a nevím,jestli je to běžné i u aut. Takže je to noumání Luďo, nebo mě čeká výměna čidla či termostatu? Díky a pěkný den [Edited on 15/4/13 08:29 by Onkel Konrad] Citovat
Onkel Konrad Odesláno 15. duben 2013 Autor Odesláno 15. duben 2013 Ozzy, díky moc:super to se mi ulevilo Citovat
Ajap Odesláno 15. duben 2013 Odesláno 15. duben 2013 Dokonce u dnešních aut ukazatel neukazuje úplně reálnou teplotu, ale v rámci určitého intervalu se nehýbá, případně ukazuje průměr za nějaký čas, protože to pak vyvolává u vnímavějších lidí falešné poplachy;) Každopádně mně občas taky lehce zakolísá, vůbec se toho neboj, je to naprosto normální. Termostat nedokáže teplotu regulovat naprosto přesně, ta má navíc zpoždění, takže to prostě lítá. Citovat
Onkel Konrad Odesláno 16. duben 2013 Autor Odesláno 16. duben 2013 Díky. U předchozího auta jsem si toho nevšimnul,ale to bude asi tím, že tam nebylo nakreslený měřítko,takže člověk asi nemohl vidět,jestli se náhodou ručička nepohnula o 2 mm. Tak mám radost, že to není věc k řešení A už se nemůžu dočkat na další jízdu, to auto mě prostě uhranulo. Citovat