Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nestartuje, olej v sání


HonzaZ

Recommended Posts

Ak by si mal zmiešanú chladiacu kvapalinu s olejom to by si zbadal aj na mierke oleja, zmení sa na emulziu a sfarbenie je ako biela káva.

Ak s tým budeš robiť odpoj hadicu od turba ku intercooleru (tú spodnú) ak tam bude olej tak ho nechaj vytiecť a intercooler prečisti aby v ňom nezostal olej.

Prepdokladám že aj tak pôjde dolu hlava na prekontrolovanie, keď ti ubúda chladiaca zmez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejčastější problém s přetočeni je že někomu umře turbo vyhází olej do hadic v servisu daj nové turbo ovšem nevyčistí cooler ani hadice a první projetí je i zároven poslední nové turbo natlačí olej do motoru a ten točí co to dá jednou sem to zažil osobně na dálnici včas sem zareagoval a urbzdil to přes kvalt podruhé to udělal kamárad na servisu jenže prošláp plyn na místě a ještě v autě ani neseděl a byl konec nepřežil rozvodák .... a ta jednotka mrtvá u tebe můhla odejít v důsledků nějakého zpětného napětového indukčního rázu motor měl otáčky jako kráva a byl vypnutej klíč je to první co člověk v takovém případě udělá.. na tento stav neni stavěná ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stalo se mi to při předjíždění vyjedu ze servisu mam hned nájezd na dálnici tam v poho jel kamion dal sem z pětky za 4 plyn na podlahu najednou se celá auto rozklepalo a oblak dýmu za mnou tak sem hamtnul na brzdu (Naštěstí to byl naloženej crafter) .... a auto stálo ... horší je když se to stane někde na okresce nebo ve městě to nemáš šanci to je schopné když se ten motor roztočí i rozervat spojku ale to se mi naštěstí nestalo ....od té doby sakra opatrně vyndavam vše a vyplachuju vapem ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebudu to cist cele.

Ale.

Start ridi BSI pak ECU a nakonec BSM.Az potom motor zacne startovat resp tocit.

ECU je zavisla na ESP a to je zavisle na BSI a BSM.Proste CAN-CAN.

Pokud mas chybu v ESP nestartuje.Pokud je chyba v ECU nestartuje.....bla bla bla......

Ze mas zamcenou ECU v parametrech BSI je normalni vec.

Ze se nespojis s ESP je normalni vec(eco rezim)

Potrebujes ozivit nejspis ECU.

Co se tyce motoru tak myslim ze je stejne kantare..........

Jak daleko to mas do Chomutova ????:aut:aut:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...