jankralik Odesláno 20. listopad 2012 Sdílet Odesláno 20. listopad 2012 Ať počítám jak počítám tak mě u 5ti místné verze 5008 vychází užitečné zatížení vč řidiče cca 480kg, 7mi místné verze cca 630kg Může mě někdo vysvětlit proč 5ti místná verze má méně než 7mi místná a proč má ta 5ti místná verze menší užitečnou hmotnost než například 5ti místná 3008 (550kg) nebo 5ti místná 308SW(625kg)? Pokud někdo již vlastnínte 5ti místnou 5008, můžete se mrknout do velkého techničáku kolik tam máte kg? 5008 se tak dostává na užitečnou hmotnost jako malá 208 (450kg) Jan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 20. listopad 2012 Sdílet Odesláno 20. listopad 2012 podle manuálu: 5míst 2.0HDi manual - 562kg, 2.0HDi automat - 536kg 7míst 2.0HDi manual - 717kg, 2.0HDi automat - 711kg benzíny a 1.6Hdi má o pár desítek kg víc. důvod je ten, že 7místná verze má vzadu jiné pružiny a tlumiče. Prý se dá objednat 5 místná verze s tímto odpružením a vyšším užitečným zatížením, kdysi to tu někdo zmiňoval [upravil dne 20.11.2012 18:13 od Pacho69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankralik Odesláno 20. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2012 Já to právě beru dle aktuálního ceníku co je na peugeot.cz Provozní hmotnost (5 míst) - 1721 Provozní hmotnost (7 míst) - 1750 Největší technicky přípustná hmotnost (5 míst) - 2125 Největší technicky přípustná hmotnost (7 míst) - 2310 s tím že co jsem nalezl je provozni hmotnost vč řidiče tj +75kg pokud tedy počítám vychází me těch 479kg a 635kg tak jsem nakonec zvědav co budu mít v TP (nicmene ja uz mam objednano) [Edited on 20/11/12 17:25 by jankralik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 20. listopad 2012 Sdílet Odesláno 20. listopad 2012 V techničáku mám: provozní hmotnost (kg) - 1638 největší technicky přípustná/povolená hmotnost (kg) - 2125/2125 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankralik Odesláno 20. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2012 Díky, takže maximum je stejné, ale ta provozní hmotnost je odlišná. Kdo ví proč nyní mají v ceníku provozní 1721kg. Tak to jsem opravdu zvědav co tam budu mít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 20. listopad 2012 Sdílet Odesláno 20. listopad 2012 Já mám autí lehčí, protože mě netíží skleněná střecha... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankralik Odesláno 20. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2012 Tak tu jsem naštěstí také neobjednával. Budu to mít vlastně v základu active výbavy. Ale jestli ta střechá váží nějakých 80kg tak to je tedy něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vatsug Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 Tak u 5-místného benzínu je hmotnost 1535kg a celková 2 050kg. Takže na náklad je připraveno 515kg jestli dobře počítám. Pro mé potřeby je to dostačující. Ale jak tak koukám, tak ropák si sebou vozí dvou metrákovou zátěž.:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 já tedy čerpal tady: http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/modeles/5008/5008_5008/ed02-11/cs_cz/page.html#/216 Tak to víš, pořádnej motor, žádný šidítko, a taky dvoulitr, k tomu odpovídající převodovka a spojka, protože má o polovinu větší krouťák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otan Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 Tak tu jsem naštěstí také neobjednával. Budu to mít vlastně v základu active výbavy. Ale jestli ta střechá váží nějakých 80kg tak to je tedy něco A to jde objednat i bez skleněné střechy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 výbava active je standardně bez skleněné střechy. výbava allure ji má v základu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankralik Odesláno 21. listopad 2012 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 Tak tu jsem naštěstí také neobjednával. Budu to mít vlastně v základu active výbavy. Ale jestli ta střechá váží nějakých 80kg tak to je tedy něco A to jde objednat i bez skleněné střechy? To už vypadá lépe, 562kg než 479kg. Stejně to je zvláštní, když např 1.6Hdi má oproti 2.0Hdi, silnejšimu motoru, o 30kg větší užitečnou hmotnost. Každopádně děkuji za info, hned se mě bude lépe spát. No a samozřejmě se mě bude ještě lépe spát po roce bezproblémového provozu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 no ten silnější motor, spojka a převodovka (kvůli většímu krouťáku) váží o pár kilo víc. Odpružení je stejné. Takže uvezeš o pár kilo míň. 7místná verze má modifikované odpružení a tak uveze víc. Prý se to odpružení dá objednat i na 5 místnou verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vatsug Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 Tak 80 kg na skleněnou střechu to tu někdo dobře přestřelil. Pokud vezmu plechovou střechu + nezbytné čalounění, které u skla nahrazuje plátěná roletka, tak bych řekl, že je to oproti sklu fifty- fifty. [upravil dne 21/11/12 15:54 od Vatsug] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 Tak 80 kg na skleněnou střechu to tu někdo dobře přestřelil. Pokud vezmu plechovou střechu + nezbytné čalounění, které u skla nahrazuje plátěná roletka, tak bych řekl, že je to oproti sklu fifty- fifty. rozdíl tam asi bude, přeci jen, když na to koukám, je to nejmíň 5mm \"sklo\" bude asi vážit víc než plech, ale o 80kg, to bude jen těžkoi když je tam sice jen roletka, ale taky motor a kolejnice po kterých jezdí, což si myslím bude těžší, než čalounění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janvac Odesláno 21. listopad 2012 Sdílet Odesláno 21. listopad 2012 A nemůže být třeba jinak vyztužená karoserie, sloupky....? Třeba kvůli pevnosti, nebo vibracím, nebo něčemu jinému. Sklo se přece jenom asi chová jinak než plech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 22. listopad 2012 Sdílet Odesláno 22. listopad 2012 sklo je vlepené tam, kde je plech, myslím, že kastle je jinak stejná, rozdíl je prakticky jen střecha a čalounění, sloupky a rám i u skla normálně je. sklo nic nedrží, nenese. Jedinej rozdíl je, že když nemáš sklo, máš osvětlení kabiny pro zadní sedadla na střeše, se sklem je osvětlení jen nad zadními dveřmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vatsug Odesláno 22. listopad 2012 Sdílet Odesláno 22. listopad 2012 Vzhledem k tomu, kam se ta roletka stahuje, tak ten motorek je malinkatý a kolejničky vypadají na dural nebo něco takového.Rozdíl sklo- plech je asi minimální.Aby to bylo 80 kg, tak by ta střecha musela být z LUXFER.:D:D Při té představě by to vypadalo zajímavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 22. listopad 2012 Sdílet Odesláno 22. listopad 2012 Líbí se mi, jak se to tu rozjelo, na základě jednoho rýpnutí do skleněnek...:aut:aut:aut:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 23. listopad 2012 Sdílet Odesláno 23. listopad 2012 když ty máš eltone to býlý sklo, tak pak nemáš těěěěžkou střechu :roker:myslim:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.