Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 5008 - užitečné zatížení?


jankralik

Recommended Posts

Ať počítám jak počítám tak mě u 5ti místné verze 5008 vychází užitečné zatížení vč řidiče cca 480kg, 7mi místné verze cca 630kg

Může mě někdo vysvětlit proč 5ti místná verze má méně než 7mi místná a proč má ta 5ti místná verze menší užitečnou hmotnost než například 5ti místná 3008 (550kg) nebo 5ti místná 308SW(625kg)?

Pokud někdo již vlastnínte 5ti místnou 5008, můžete se mrknout do velkého techničáku kolik tam máte kg? 5008 se tak dostává na užitečnou hmotnost jako malá 208 (450kg)

Jan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle manuálu:

5míst

2.0HDi manual - 562kg, 2.0HDi automat - 536kg

7míst

2.0HDi manual - 717kg, 2.0HDi automat - 711kg

benzíny a 1.6Hdi má o pár desítek kg víc.

důvod je ten, že 7místná verze má vzadu jiné pružiny a tlumiče. Prý se dá objednat 5 místná verze s tímto odpružením a vyšším užitečným zatížením, kdysi to tu někdo zmiňoval

[upravil dne 20.11.2012 18:13 od Pacho69]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to právě beru dle aktuálního ceníku co je na peugeot.cz

Provozní hmotnost (5 míst) - 1721

Provozní hmotnost (7 míst) - 1750

Největší technicky přípustná hmotnost (5 míst) - 2125

Největší technicky přípustná hmotnost (7 míst) - 2310

s tím že co jsem nalezl je provozni hmotnost vč řidiče tj +75kg

pokud tedy počítám vychází me těch 479kg a 635kg

tak jsem nakonec zvědav co budu mít v TP

(nicmene ja uz mam objednano)

[Edited on 20/11/12 17:25 by jankralik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tu jsem naštěstí také neobjednával. Budu to mít vlastně v základu active výbavy. Ale jestli ta střechá váží nějakých 80kg tak to je tedy něco :)

A to jde objednat i bez skleněné střechy?

To už vypadá lépe, 562kg než 479kg. Stejně to je zvláštní, když např 1.6Hdi má oproti 2.0Hdi, silnejšimu motoru, o 30kg větší užitečnou hmotnost.

Každopádně děkuji za info, hned se mě bude lépe spát. No a samozřejmě se mě bude ještě lépe spát po roce bezproblémového provozu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ten silnější motor, spojka a převodovka (kvůli většímu krouťáku) váží o pár kilo víc. Odpružení je stejné. Takže uvezeš o pár kilo míň. 7místná verze má modifikované odpružení a tak uveze víc. Prý se to odpružení dá objednat i na 5 místnou verzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 80 kg na skleněnou střechu to tu někdo dobře přestřelil. Pokud vezmu plechovou střechu + nezbytné čalounění, které u skla nahrazuje plátěná roletka, tak bych řekl, že je to oproti sklu fifty- fifty.;)

rozdíl tam asi bude, přeci jen, když na to koukám, je to nejmíň 5mm \"sklo\" bude asi vážit víc než plech, ale o 80kg, to bude jen těžkoi když je tam sice jen roletka, ale taky motor a kolejnice po kterých jezdí, což si myslím bude těžší, než čalounění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sklo je vlepené tam, kde je plech, myslím, že kastle je jinak stejná, rozdíl je prakticky jen střecha a čalounění, sloupky a rám i u skla normálně je. sklo nic nedrží, nenese. Jedinej rozdíl je, že když nemáš sklo, máš osvětlení kabiny pro zadní sedadla na střeše, se sklem je osvětlení jen nad zadními dveřmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, kam se ta roletka stahuje, tak ten motorek je malinkatý a kolejničky vypadají na dural nebo něco takového.Rozdíl sklo- plech je asi minimální.Aby to bylo 80 kg, tak by ta střecha musela být z LUXFER.:D:D:D

Při té představě by to vypadalo zajímavě.:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...