Medvěd Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 Dnes jsem se vracel za silného deště z Blatné do Prahy. Většinu z této cca 100 km dlouhé cesty jsme jeli po silnici, která byla pokryta různě silnou vrstvou vody (déšť byl opravdu vydatný) a v kopci za Dobříší jsem si všiml celkem citelné ztráty výkonu. Žádná kontrolka se nerozsvítila ani se za mnou neudělala kouřová clona jako před lety - brrrr, po vyjetí kopce se auto zase normálně rozjelo a už v pohodě nás dovezlo až domů. Co to mohlo být? Žádnou hlubokou louži, kde by hrozilo nasátí vody do motoru jsme nevymetli - ale je fakt, že 100 km ve vrstvě vody jsem za svou řidičskou praxi ještě nejel (a moje 406ka určitě taky ne). [upravil dne 7/7/2012 18:09 od Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 Nejel jsi za nějakým autem, které by vodu zvedalo, pak to mohlo nasát vlhkost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 7. červenec 2012 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 Možná i jel - v podstatě celou cestu jsme jeli v koloně pohybující se silně pod rychlostním limitem, každopádně nebyl ani důvod k předjíždění, páč sám bych nejel o nic rychleji (silnice 1. třídy mimo obec cca do 70, rychlostní silnice za Příbramí do 100) - domnívám se, že v takových rychlostech přede mnou jedoucí auto zas tak moc vodu házet nemůže. [upravil dne 7/7/2012 18:14 od Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 7. červenec 2012 Sdílet Odesláno 7. červenec 2012 Pokud nemáš filtr s buničinou tak jsi mohl zacákat váhu vzduchu. Přes normání filtr se při delší jízdě a vhodné konstalaci hvězd procedí - vlastní zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.