Jump to content

All Blacks 2,2HDi


AnabolRock
 Share

Recommended Posts

Zdravím,tak jsem si splnil svůj sen!

407sw 2,2HDi,150 000km - servisovanou v Peugeotu

Přivez jsem si jej před 2 dny,a cestou domu (340km) jsem se do něj zamiloval :mad:

Zatím foto z mobilu,pak až v ponděli hodím značky,ve čtvrtek rozvody,naplně,filtry,tak to pořadně naleštím a cosik malo pofotím.

Zatím jezdím a vše šlape jak má,tak uvidíme co a jak bude probíhat.Dnes jsem olepil to U na zadním okně bo to rachotilo(dočet jsem se zde).V plánu mam po další vyplatě hodit to na jiné kola,a snad spokojeně jezdit.

Později se tu rozepíšu co a jak,,nahodím fotky atd.

post-45017-14109625025462_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

díky hoši,včera jsem zjistil jak se maže trip,takže dneska do prace 5,8l/km,pohodová jízda,v 50 +-70kmh , v 90 +-105km/h 4 kruhače,2 semafory a nějake kopce a s vyplou klimou...takže velka spokojenost,protože toto mi na ježdění do práce vyhovuje.

Jak budu mít další možnosti,tak napíšu jaka spotřeba v jakých podmínkach.Ale teprve se učím jezdit s dieslem,předtím jsem měl 6 roku benzín a občas řidil 2,0Tdi DSG automat

jinak potřeboval bych radu,jak zapnu automatické rozsvícování světel,zatím mi to funguje jen za tmy a šera,ale jak se rozední musím ručo.

Link to comment
Share on other sites

Souhlas s Pechy.......

Ja osobne doporucuji original.

Mam na svem aute porad jenom originaly disky a doporucuji.

Trefil jsem diru a odnesla to pneu a zlomeny tlumic.Disk se ani nehnul.

S DOTZ to asi nezazijes.....

Jiank si uzivej auti.

Na spotrebu ale zapomen,ze budes pokracovat v 5,8 a pokud ano tak si to odnese setrvak a FAP.

Poradne si chovani motoru nastuduj a hlavne jizdu s dieselem:papa

Link to comment
Share on other sites

Ta nafta mě začíná bavit čím dál víc.Ale pořád se učím.

1.necham 5 minut před jízdou zahřát motor,vím že to nepujde pokažde,ale když je možnost,tak aspoň 2 minutky a zezačatku než se zvedne ručička tak jen pozvolna lechtam plyn.

2.Když jedu a přeřazuji,nenechávám spadnout otáčky pod 1200ot/min,ale jezdím v rozmezí 1500-2000 ot./min,přeřazuji nad 2200ot/min.

3.když dojedu,nechávám běžet ještě 30s motor aby se dochladila turba

je něco co bych měl ještě dělat nebo co mám ještě dělat jinak?

po rozvodech a vyměně oleju a filtru koupim do oleje nějake aditivum,možna i něco do nafty,a uvažuji že nechám vyvážit a vyčistit turba abych měl všechno na 100%

chci to udělat pro klid svojí duše pouze,i když to možna nebude třeba,protože motor jede krasně,klidně,bez zakehokoliv škubaní,vrzání,pískaní,všechno reaguje snad jak má,ale i tak mu chcu dopřát maximalní peči aby vydržel co nejvíc a nejdýl

post-45017-14109625049298_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pechy:hodiny bez závád,rano 5 musím být v práci,bylo přijemných 17 stupňu
ja to točím občas do 3000,většínou ve 2500 přeřazuju,ale ono to v těch otačkach jak jezdím jezdi dost rychle a ma odpich,kdybych jezdil ještě svižnějí tak to už bude hodně rychlá jízda,to abych 50km/h jezdil na dvojku :D
Link to comment
Share on other sites

nejake tie HDi som uz mal moznost soferovat a ziadnemu sa nepacili otacky pod tych 1700-1800 a hlavne na vyssich prevodoch...

inak auto krasne to ani hovorit nemusim a tie DOTZ su take otrepane a nepacia sa mi

[upravil dne 18/6/12 19:49 od shark734]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...