Jump to content
Sign in to follow this  
Medvěd

Závady mého super pracovního vozidla

Recommended Posts

Včera jsem konečně mohl předat panu mechanikovi \"auto\", kterým ve firmě rozvážím zboží po Praze. Jedná se o IVECO Daily, r. v. 2001 se stavem tachometru 310 000 km (fyzicky je najelo pouze po Praze a vizuelně vypadá, jako by mělo namotáno minimálně 3x tolik).

Auto jsem mu předal s tímto seznamem:

1) výměna oleje

2) nefunkční ruční brzda

3) nesvítí pravé přední světlo (tlumené + obrysovka), asi nějaký zkrat v elektrice

4) nefunkční klakson (jeho knikání není téměř slyšet)

5) utržený přední nárazník klepe o kastli

6) nefunkční servo (hlavně parkování na místě je zážitek pro silné chlapy)

7) v zatáčkách se při změně směru zpod auta ozývají rány (asi nějaká vůle uložení?)

8) cinká spojkové ložisko

9) chybí část bezpečnostního pásu u řidiče

10) tlumiče pérování jsou „mrtvé“

11) utržený tapecírunk pravých dveří – nejdou zavřít z kabiny

12) nefunkční zámek pravých předních dveří

13) při popojíždění v kolonách ve vedru se motor ohřeje téměř na 100 C,

14) utržená palubka – při jízdě třeba po dlažbě vše v kabině drnčí a mlátí

15) obě přední paraboly jsou utržené a zralé na výměnu

16) nejde vnitřní ventilátor

17) trvale svítí kontrolka brzd, airbagu + problikává imobilizér a druhá brzdová kontrolka

Jsem zvědavý, zda mi ho opravdu v pondělí doveze opravené a co ze seznamu bude vyškrtáno. Každopádně až někdo v Praze uvidíte bílé IVECO 6A3 0848 omlácené ze všech stran, tak bacha na věc, za volantem bude nejspíš trůnit chvátající Medvěd.

[upravil dne 9/9/2011 21:43 od Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoď sem fotky :D

Hlavně mě pobavilo to s tím, že dveře nejdou zavřít z kabiny ale jen zvenku :D

ps: těch 100°C bych se nebál, záleží na to, kde začíná červená stupnice měřáku. Někde je až od 120°C. Je to uzavřený vysokotlaký okruh a bod varu vody je poněkud výše :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chvatajici medved v chatrajicim ivecu :) dle popisu sberny dvur to jisti ;) tak good luck, doufam, ze te jeste uvidime na srazu jo a doufam, ze nebudes casto jezdit z kopce kolem myho baraku, kdyztak zacnu parkovat nekde jinde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

DanHal: Ač je to k nevíře, tak auto jezdí i brzdí (i když musím přiznat, že při rychlosti přes 80 km/h se v něm dobře necítím - možná proto ani nemá dálniční známku).

Marcel00: Osobně bych za něj nedal ani 20 000,- Kč a pokud by se mělo opravit všechno, co je na autě v háji (nepsal jsem třeba o netěsnících zadních lítačkách, které nejdou ani zaaretovat = musí se jedině otevřít tak, že se přiloží k boku kastle a věří se, že nezafouká vítr), opravdu by bylo lepší koupit auto jiné. Bohužel majitel firmy si myslí, že neustálé lepení tohohle střepu je výhodnější než prodej a koupě jiného a po pravdě řečeno, když vidím, jak dobitá jsou na firmě auta podstatně novější ani se tomu nedivím.

Když jsem podnikal, měl jsem na VW T4 najeto faktických 480 000 km a na autě to ve srovnání s tímhle kouskem vůbec nebylo znát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Při čtení jsem se docela pobavil a jsem na tom obdobně.

Jezdím z skříňovým Transitem r.v 95 dle tacho 490 000 , seznam radši dávat nebudu taky by byl pěkně dlouhý.

Šéf taky pořád říká že vezme nový nebo trochu novější ale když člověk vezme jak rychle ty auta jdou do háje tak se mu vyplácí radši udržovat tohle auto v nějakém tom provozním stavu.Tady aspon ví co se může kde rozbít a ty díly na to jsou taky v jíný cenový relaci.

Taková menší fotečka ze včerejška jak jsem odjížděj ze skladu nosnost tak 1.8t a skutečnost přes 2t naštěstí víc jak třetinu jsem vezl do firmy která je cca 1km od našeho skladu jinak bych do toho nešel páč bych se někde rozpůlil.

[upravil dne 10/9/11 12:09 od Voighta]

post-18305-14109619665371_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Než sme dostali na firmu nový auta, tak takovejhle luxusní stav vozidel by jsme brali všema deseti .... :)

Pětiletý berlinga, jumpy a jumpery měli najeto průměrně přes 500.000km a ve většině aut nebyla použitelná ani sedačka natož cokoliv jinýho .... Rekordně nám vydržel jeden jumpy, ten měl 640.000km a pak odešlo olejové čerpadlo v motoru a zadřelo se to....

Tetka máme nový auta rok a půl a průměrnej nájezd je přes 150.000km a pomalu se začínají projevovat první problémy .... Počítám že do dvou let jsou na tom stejně jako ty starý, přičemž nový dostaneme nejdřív po pěti letech stáří auta.....:D

Shrnuto, podtrženo, je to všude stejný.... :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

V této souvislosti s pomyslnou slzou v oku vzpomínám na zaměstnání u klubového kamaráda Řebíka - jezdil jsem s fungl novým autem (ostatně jako i ostatní zaměstnanci), ale dobrého bydla jsem si dostatečně nevážil a odešel jsem \"za lepším\" (nejdřív mateřská, pak na krátkou dobu návrat k milovanému prodeji knih a nakonec rozvážím psí žrádlo polorozpadlou šunkou). Holt každý chleba má dvě kůrky

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Voighta : a na celnom skle mas nalepku \"Toreto\"? ci ako sa to pise :-D ked si sa rozbiehal tak si to dal na zadne nie? :-)

no ja jazdim v praci s Ladou Nivou r.v. okolo 89 - teda soferuje to kolega, ja bych to soferovat nechcel. raz za jazdy nam vypadli platnicky z prednej brzdy. rucka bola 2 roky nefunkcna, odpadol nam vyfuk - to bol rachot - domov bez vyfuku :-) raz mu za jazdy odpadla bomba na LPG a tahal ju za sebou. pri vypnuti motora sa rozsvietia dialkove svetla, stiahnut sa da len okienko na spolujazdcovej strane, kazdy druhy mesiac sa davaju zvarat predne sedacky lebo sa v operadle zlomia, rucicka tachometru je nefunkcna, paraboly setiel na total zhnite, jedno svetlo drzi len na jedinom srobiku - pri vacsej jame hrozi jeho vypadnutie. olej sa tam nemeni ale len dolieva. ... je toho este kopec ale presli sme stym kde bolo treba - lomy, poorane role, lesy .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak toto by som si na krk asi nevzal mám nastarosť vo firme 14 vozidiel a všetky su v tip top stave od gúm až po motor.

Stane sa čokolvek autá sa kažia aj nové ale všetko mam v cajchu.

Je až nehorázne ako si Zamestnávatelia nevážia životy svojich zamestnancov a riskujú.

Sám som niekedy jazdil na nám dobre známej avii s jedním brzdiacim kolesom a naloženy cez horské prechody v zime. Bola to dobrá skúsenost ale pokial by som neskapínal od hladu asi by som viac nešiel.

Je to všetko chyba korupcie a zákonov v našich krajinách kde majitel môže zamestnanec nie.

Medved prajem veľa Km a nech sa nič nestane cesty sú v dnešnej dobe strašné

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...