Jump to content
Sign in to follow this  
hulkjo

Partner 2.0HDi

Recommended Posts

Dobrej chctěl bych se zeptat jake mate zkušenosti s motorem HDi v partneru nebo rači volit klasiku jenom D. Ja takle co jsem slišel tak to neni špatnej motor ale nesmi se prej na něm stat pak je to drahy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, vyrábí se... A pro některé účely, jako rozvážka po městě, stačí. Sestra ho má, dojeli i k moři.

Řídil jsem ho, předjíždění je prakticky nemožné, i na moji klidnou jízdu je to málo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ae tak kdžy by si třeba z těch 51kw našlap na nějakejch 55kw i vic tak už by to jelo ne?? ja to chci spiš do prace na pole tak zase nevim jak by to snašelo to HDi

Share this post


Link to post
Share on other sites
No, vyrábí se... A pro některé účely, jako rozvážka po městě, stačí. Sestra ho má, dojeli i k moři.

Řídil jsem ho, předjíždění je prakticky nemožné, i na moji klidnou jízdu je to málo.

ano,po městě určitě dobrý...,myslel jsem pro rodinu:)

jinak k moři se dá zajet i Trabantem,ale ta cesta... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já vlastním 19.D. Mám naježdeno asi 300 tis a nevím co je motor. Jeden znaámej mi říkal, ze zaleží co chceš. Bud jezdit, nqbo mít o starost více. Pravdou je, že HDI je mnohem choulostivejsí motor vstriky jeden za ja nevímm 6000 no nevím. Jezdím s ním podálnici asi tak 120- 140 a d a se to. Otázkou je, že tento vuz má jiný charakter, nez auta na zavodění. Jedine minus bych 19 D oproti HDI rekl , ze ma o neco vestsi spotrebu. Jinak opravdu je velmi spolehlivý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tak mě zas až tak o spotřebu nejde jaa si beru naftu z prace takže to neni až tak problém. Ale pravě nevim jak je kvylitni ta nafta abych stim to HDi neoddělal tak bych volil D a trochu si stim pohral to by pak už mohlo ject okolo 55kw ne? jako mě stači když to pojede tak okolo 100km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajdamek: Jak to myslíš za trest? Kvůli motoru? Moc slabý? Těch 66kW je OK, nevím, jak by to jezdilo jenom s D.

My jsme tak sháněli Partnera a chtěli jsme spíše D (ale po faceliftu), moc jich není, ale našli jsme autosalonem Citroen vykoupené Berlingo s HDi. Nečekali jsme a vzali jsme ho.Jediným problémem byl zadřený alternátor, ale myslím, že v tomto případě nehraje tolik roli, jaký tam je motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a tak ja to chci jen do prace a na nějaky přivezeni jinak na zavoděni mam Golfa ten mi stači na svezeni tohle by bilo jenom prostě do prace asi 20km a občas když bude něco potřeba jinka na nic vic tak proto jsi myslim že by to D stačilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A máš zájem o nový model, nebo starý? Nebo-li v jaké cenové relaci? Pokud to má být pracant, do kterého je jedno, co se naleje, pak by D měl stačit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pravě nevím tak kolem 35 000 D. Ale tedko mi jeden chlap volal a ma HDi za 29 000 ale neni tam přední narazník a maska.Ale podle mě to HDi bude na poli atd vic trpět a tou naftou co ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 35 000 Kč? Na SAutu je nejlvější toto: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/peugeot/partner/8592675 ... v této cenové relaci jedině starý model (nový je od 2004).

Za 29 000 Kč, nevím co to bude, nárazník a maska, to by snad nebylo tak strašné, ale nevím nevím ... a jakou naftu do HDi? Přidivádání aditiv by mělo stačit, ale samořzejmě to nesmí být úplný patok. Někde jsem snad četl, že HDi si žádájí vyšší cetonové číslo než jsou normy pro běžnou naftu ... ale nevím, co je na tom pravdy (všechny aditiva na trhu slibují zvýšení cetovového čísla).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pravě nevim odkud nam vozej do prace naftu jako golfu to nevadi ae to je taky klasika TD taktže to taky veme cokolik ta pravě asi pudu do D a co to modry to by šlo ne když by to bylo v naftě

Share this post


Link to post
Share on other sites

Píše, že to je rok 99, to myslím, že teprve HDi začínali, zda je vůbec někam dávali ...

Uvidíš, zda to bude nafta ... ale já tipuji benzín :P ... ale jinak těm km bych nevěřil ... vždyt je to pracovní auto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Kangoo, nevím, co do toho dávali, určitě nějaké dci, ale obecně jsem slyšel, dci mají problémy s turby. Nicméně já se nikdy o non-PSA auta nezajímal.

Ale myslím, že někdo na klubu tu snad má pracovní Kangoo :myslim

Když už jsme u jiných značek, to můžeš koukat třeba po Cadym od VW ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...