cipsnaj Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Zdravim, chci se zeptat, sviti me kontrolka na nedostatek chladici kapaliny, avsak motor se neprehriva ani na dalnici pri 170km/h Zitra musim jet cca 300km vkuse po dalnici.. Nevadi chladici, ze kapalina neni po max. ?? Neposkodi se neco ? Muzu tam nalit trochu vody, snad to nezamrzne... ale pak asi rychle vymenit Nevim, v jake koncentraci to tam je namixovany. [upravil dne 8/12/10 21:12 cipsnaj] [upravil dne 8/12/10 21:13 cipsnaj] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Hmm a co ti brání ji dolít?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipsnaj Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Nevim, jakou mam barvu, menili to v servise, zitra uz to rano nestihnu... Vodou nic nezkazim ?? Musi byt destilka ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Plundr Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 170°C to bych řekl že se přehřejvá dost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Plundr Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 jo už si to opravil:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipsnaj Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 David Plundr: Sry, uz je na me hodne hodin xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David Plundr Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 dolej destilku a pak si nech změřit do kolika stupnu to máš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipsnaj Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 To spis jen na to dojeti, pak to vymenim cely. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bronak Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 dolitím toho trošku co ti tam určitě chybí nic neskazíš voda v motoru ti už nezamrznepokud tam je aspon trochu fridexu ta to nikdy nezamrzne pouze to trošku zhrudkovatí nic víc ale nepoškodí to nikdy motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skullman Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 já jinak. Zjistil jsem, že po rychlejší jízdě mám chladící kapalinu nad maximem, až skoro u víčka. Je to problém? Co by se mohlo s autem stát? Něco s motorem? Čemu by to mohlo vadit udělat problém? Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maniaksoft Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Mohlo by to dělat vadné víčko na expanzní nádržce. Neudrží natlakování a voda stoupá. Vyměň víčko a odvzdušni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 já jinak. Zjistil jsem, že po rychlejší jízdě mám chladící kapalinu nad maximem, až skoro u víčka. Je to problém? Co by se mohlo s autem stát? Něco s motorem? Čemu by to mohlo vadit udělat problém? Díky je to normální, s teplotou samozřejmě kolísá i hladina v nádobce (kapalina se rozpíná)--hlavně nepřelívej nad max. při okolní teplotě cca 20 stupnů--ideální je mít hladinu něco málo pod max. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skullman Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 dobre, ale ja pisu, ze pri zahrate kapaline mam vodu nad max Co se můze stat, kdyz ji budu mit dlouhodobe nad max? maniaksoft: Kolik takové víčko stojí a jak se to odvzdušnuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skullman Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 dobre, ale ja pisu, ze pri zahrate kapaline mam vodu nad max Co se můze stat, kdyz ji budu mit dlouhodobe nad max? maniaksoft: Kolik takové víčko stojí a jak se to odvzdušnuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 nestane se nic, víčko stojí cca 120 kč,ale ty ho nepotřebuješ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skullman Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 ok, určitě? Jinak jsem to otevřel když byla kapalina hodně horká, nemohl jsem to nějak zavzdušnit? Uškodit tomu? :-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojtik Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 A sakra teraz mozes menit motor . Vsak tam mas prepad, tak co panikaris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skullman Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 prepad? Chci mít jen jistotu no... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojtik Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Ked otvoris nadrzku tak na vrchu (kusok nad max),vo vnutri je taka dierka (prepad) tj. ked stupne hladina tak cez mu jednoducho vytecie. Casto byva k nej pripojena i hadicka, ktora vedie dole k podblatniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.WO.k Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 mně přepad vede do chladiče:myslim takhle sem to koupil už Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.