koblih69 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Dneska cestou z Vysočiny najednou rána jako kdyby za jízdy vpředu pod motorem někdo bouchul petardu. Přestalo tlačit turbo a za chvilku kontrolka. Auto jelo v nouzáku hadice mezi IC a tou plastovou rourou rozšklebená. Doma jsem ten rozšklebenej kousek zevnitř vyztužil teskostěnou trubkou, stáhnul 4x SK páskou abych mohl zítra jet a auto je OK. Můj dotaz zní mohl by mi někdo prosím kouknout na přibližnou cenu orig. hadice v Peugeotu? Pokud by byla rozumná tak bych dal novou. Pokud ne koupím na vrakáči, ale nová by byla asi lepší. Předpokládám, že v replice nic takovýho nebude. Je to ta v kroužku ( číslo 03 - 382 N4 ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 0382 N4--přípoj vzduchu, 1313 kč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Ha ha ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Děkuju uctivě, odhadoval jsem 1200,- takže mě to zase tak nepřekvapilo. Mno ještě zapřemýšlím, ale asi to jistí ten vrakáč uvidím kolik za to bude chtít. Nebo je to kravina a zase to praskne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Ha ha ha No je to hodně podobný jako bych to popsal já jenom u mě to bylo přímo v tom kolínku u IC a rozšklebený tak 2 x víc. [upravil dne 5/12/10 18:56 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Jakto, že to tak často praská? Dyt tam neni žádnej hroznej tlak? Kolik turbo tlačí? 0,9 bar? [upravil dne 5/12/10 20:00 Benžík] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Asi bych si koupil starší z vrakáč pokad je tam větší cenovej rozdíl a omotal jí tou Super extra mega dobrou stříbrnou páskou tu nepřekoná nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Jenomže ta hadice se musí nafukovat....a ne být tvrdá jak beton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Jenomže ta hadice se musí nafukovat....a ne být tvrdá jak beton No to já si myslím taky, ale na druhou stranu si říkám, že tuneři dají gumuvý jen přípojky a nerez nebo ALU trubky... no ale já nejsem tuner, půjde tam hadice BTW: já i oddie jsme pozorovali při větším plynu černej kouř, proč to vlastně začne tak hulit? [upravil dne 5/12/10 19:27 koblih69] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 je tam přebytek paliva, málo vzduchu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Váha vzduchu měří to, co tahá turbo, jenže to fouká ven a motor tahá v podstatě atmosférický tlak. Něco sice vyhodnotí snímač tlaku, že není úplně OK, ale stejně to tam pustí větší dávku nafty než odpovídá množství vzduchu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Jenomže ta hadice se musí nafukovat....a ne být tvrdá jak beton Proč? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benžík Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Aby praskla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 oddie, dobrá otázka. Taky by mě to zajímalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Váha vzduchu měří to, co tahá turbo, jenže to fouká ven a motor tahá v podstatě atmosférický tlak. Něco sice vyhodnotí snímač tlaku, že není úplně OK, ale stejně to tam pustí větší dávku nafty než odpovídá množství vzduchu. Jo děkuji za vysvětlení, bohatá směs je jediný co mě napadlo, ale zdálo se mi to moc \"černý\". Tak ještě jeden dotaz: kontrolka diagnostiky nechtěla zhasnout ani po odpojení baterky ( což třeba při odpojení čidla podtlaku stačilo ), motor táhnul po \"zafačování\" normálně. ale po pár startováních zhasla. Je tam nějaké pravidlo? Třeba že přechodná závada po 10-ti startováních zhasne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 jestli pravidlo nevím, ale po pár nastartováních kontrolka zhasne, zvlášť, když jsi odstranil závadu, závada zůstane ale v paměti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 No v té mojí každopádně :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 No v té mojí každopádně :-D :D ta hadice překvapí,zvlášt když je to poprvé...,ale je to celkem slušná závada--auto furt jede,tak co Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Jo perda slušná a jel jsem plynule tak asi 200m jsem nic nepozoroval no a zbytek už byl závod plynulosti naštěstí nebylo by příjemný někde večer trčet s děckama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koblih69 Posted December 6, 2010 Author Share Posted December 6, 2010 No tak to dnešní popojíždění ( 100 km ) vydržel ten zafačovaný loket bez ztráty kytičky. Na vrakáčí jsem si vylosoval otázku \"Kurtura za 500,- \" a večer na ní ve stanoveném limitu odpověděl, no a to mě opravňuje postoupit do dalšího kola ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.