Jump to content

Prasklá hadice turba - HDI


koblih69
 Share

Recommended Posts

Dneska cestou z Vysočiny najednou rána jako kdyby za jízdy vpředu pod motorem někdo bouchul petardu. Přestalo tlačit turbo a za chvilku kontrolka. Auto jelo v nouzáku hadice mezi IC a tou plastovou rourou rozšklebená. Doma jsem ten rozšklebenej kousek zevnitř vyztužil teskostěnou trubkou, stáhnul 4x SK páskou abych mohl zítra jet a auto je OK.

Můj dotaz zní mohl by mi někdo prosím kouknout na přibližnou cenu orig. hadice v Peugeotu? Pokud by byla rozumná tak bych dal novou. Pokud ne koupím na vrakáči, ale nová by byla asi lepší. Předpokládám, že v replice nic takovýho nebude.

Je to ta v kroužku ( číslo 03 - 382 N4 )

post-25417-14109613896081_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Chozeluizskuner

Asi bych si koupil starší z vrakáč pokad je tam větší cenovej rozdíl a omotal jí tou Super extra mega dobrou stříbrnou páskou :) tu nepřekoná nic

Link to comment
Share on other sites

Jenomže ta hadice se musí nafukovat....a ne být tvrdá jak beton

No to já si myslím taky, ale na druhou stranu si říkám, že tuneři dají gumuvý jen přípojky a nerez nebo ALU trubky... no ale já nejsem tuner, půjde tam hadice :D

BTW: já i oddie jsme pozorovali při větším plynu černej kouř, proč to vlastně začne tak hulit?

[upravil dne 5/12/10 19:27 koblih69]

Link to comment
Share on other sites

Váha vzduchu měří to, co tahá turbo, jenže to fouká ven a motor tahá v podstatě atmosférický tlak. Něco sice vyhodnotí snímač tlaku, že není úplně OK, ale stejně to tam pustí větší dávku nafty než odpovídá množství vzduchu.

Link to comment
Share on other sites

Váha vzduchu měří to, co tahá turbo, jenže to fouká ven a motor tahá v podstatě atmosférický tlak. Něco sice vyhodnotí snímač tlaku, že není úplně OK, ale stejně to tam pustí větší dávku nafty než odpovídá množství vzduchu.

Jo děkuji za vysvětlení, bohatá směs je jediný co mě napadlo, ale zdálo se mi to moc \"černý\".

Tak ještě jeden dotaz: kontrolka diagnostiky nechtěla zhasnout ani po odpojení baterky ( což třeba při odpojení čidla podtlaku stačilo ), motor táhnul po \"zafačování\" normálně. ale po pár startováních zhasla. Je tam nějaké pravidlo? Třeba že přechodná závada po 10-ti startováních zhasne?

Link to comment
Share on other sites

No tak to dnešní popojíždění ( 100 km ) vydržel ten zafačovaný loket bez ztráty kytičky.

Na vrakáčí jsem si vylosoval otázku \"Kurtura za 500,- \" a večer na ní ve stanoveném limitu odpověděl, no a to mě opravňuje postoupit do dalšího kola ... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...