James007 Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 čaute, neviem , či to niekto riešil ale moja 407ka sedan ma strašne tvrdý zadok. Pri prejazde nerovnosťami odskakuje zadok auta. Je to velmi čudný pocit. Menil som tlmiče v autorizovanom servise a tlmiče podla vin. Ako sa správa váš podvozok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefano Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 O Tvojom probléme sa píše aj tu, ale asi si sa to pýtal Ty. http://forum.autobazar.eu/vymena-tlmi-ov-po-vymene-katastrofa-peugeot-4z7-t14085.html [upravil dne 29/11/10 06:50 stefano] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Ja som tlmiče nemenil a tiež to nepríjemne skáče. Na geo s tým nič neurobili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlado-77 Posted November 29, 2010 Share Posted November 29, 2010 Mne to robilo takisto. Raz mi menili tycku stabilizatora v zadu. Ale to mi aj buchalo pri dierach. Pomohlo. Teraz ked mi to robilo tak som isiel na test tlmicov aj na geo. Tlmice OK, ale na geo som mal vraj minus na oboch vzadu. Po nastaveni geo - prestalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
James007 Posted November 29, 2010 Author Share Posted November 29, 2010 ďakujem... idem v stredu na celkový test podvozku do Peugeotu v TT. Tak uvidíme ako dopadnem potom napíšem... ahoj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlado-77 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 ďakujem... idem v stredu na celkový test podvozku do Peugeotu v TT. Tak uvidíme ako dopadnem potom napíšem... ahoj Tak daj potom vediet co a ako. Pomoze to nam ostatnym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan00 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Ja som tlmiče nemenil a tiež to nepríjemne skáče. Na geo s tým nič neurobili. Mne to tiež odskakuje, bol som na geometrii, niečo vzadu doštelovali ale nepomohlo. Ide to rovnako.::(roll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patko79 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Tak chlapi, moja skúsenosť, bol som minulý týždeň na teste tlmičov, hoci auto neodskakovalo, mal som to však zadara. Mechanik na PC nič nenastavil, len som mal kolesami zastať na tých podložkách. Spustil test, predná náprava 54 a 48 percent, potom som sa postavil zadnými a 39 a 31 percent. Objednal som teda nové tlmiče BILSTEIN a vymenil. Pocitovo auto drží ešte lepšie v zákrutách aj pri nerovnostiach. Ale hodili sme to na test tlmičov, zase nič nenastavovali na PC a predná náprava 74 ku 69 a zadná náprava 48 ku 47 Mám tie tlmiče reklamovať? Najazdených mám 130000. Uloženia a pružiny som nemenil, vyzerali ako nové a tie by teoreticky nemali mať s tým testom nič spoločné, či??? [upravil dne 2/11/11 18:52 od patko79] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Pružiny a uloženia nie, skôr čapy a silentbloky. Je mi čudné, že na testeri nič nenastavoval, minimálne hmotnosť je tam dôležitá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patko79 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Pružiny a uloženia nie, skôr čapy a silentbloky. Je mi čudné, že na testeri nič nenastavoval, minimálne hmotnosť je tam dôležitá. Neviem, možno si to auto váži automaticky, čapy som skontroloval paisrom sám, silentbloky vyzuálne OK Dal som za tie tlmiče 400€ aj s 20 percentnou zľavou, bo u nich nakupujem častejšie a výsledok ma teda dorazil [upravil dne 2/11/11 19:57 od patko79] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lada78 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Musim se k vam pridat. Tlumice mam nove a origo puvodni tam byly opravdu jen na okrasu. Na geometrii se serizovalo cele auto a skace to stale jak koza. Do zatacek pri nerovnostech je to opravdu neprijemny trhnuti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Chlapi, jestli nemáte ten problém, jako já dlouho na 607. Zadní náprava tam mění sbíhavost podle zatížení a seřizování se musí provádět ve dvou různých výškách, různými seřizovacími prvky (a ve třetí výšce se kontroluje). Bohužel to nikdo na běžné geometrii neví a seřídí to blbě. Předpokládám, že na 407 je víceprvková zadní náprava, podobně jak na 406 (tam se musí seřizovat v jedné přesně definované výšce), anebo na 607 (dvě výšky, jak jsem psal). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnotherOne Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Na 407 sa robí v jednej presne definovanej výške. Referenčné výšky sú v spodnej tabuľke. http://www.peugeotlogic.com/models/407/407info/info403.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lada78 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Na tom neco bude. Tabulku si vytisknu a jak bude cas tak zajedu znova na geometrii. Je fakt, ze to technik serizoval komletne zvednuty. Diky za ni, pak dam vedet jaka je zmena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
havelka Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Mám podobnou zkušenost se svojí 407SW a jsem z jízdních vlastností celkem nešťastný. Zdá se mi, že auto nejen odskakuje v zatáčkách na nerovnostech, ale že i plave při zatáčení. Geo jsem nechával dělal několikrát v různých servisech. Celkem mě zarazilo, že každsý servis měl nepatrně odlišný data. Myslím si, že geo v referenční výšce nedělal nikdo. Jsem laik. Jak se zabezpečuje měření v dalé výšce? Ještě se zeptám estate je myšleno jako SW? Vážně uvažuji o výměně tlumičů a pružin. Doporučíte mi nějakou kvalitní značku. Koukal jsem po netu a našel jsem mimo jiné sportovní tlumiče Koni FSD. Mám najeto skoro 200 tisíc. Co doporučujete ještě zkontrolvat nebo vyměnit? čepy jsou měněný. Díky za názory a podněty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 \"nepatrně odlišný data\" - to je to, co mě štve. Člověk tam řádně zaplatí a odvedená práce je nanic. Měření v dané výšce se zabezpečuje stažením řemeny, šroubovacími přípravky, případně přizdvižením auta (zvedák geometrie bývá dělaný tak, že se zvedají celé plošiny, ale mohou povyjet i sloupky a zvednout auto nad plošiny). Můžeš tam naložit zátěž - připravit si to doma a na geometrii přijet \"jakoby nic\". U mně na 607 se špatné seřízení projevovalo odskakováním do strany když jedno kolo najelo na kanál, ale hlavně tuhým pérováním - náprava byla \"našponovaná\". [upravil dne 3.11.2011 08:34 od P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lada78 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Vymenu tlumicu jsem konzultoval s nekolika cleny tady na foru a vsichni se schodli na jednom. Neni nad original. Auto je uz tak tvrdy a davat tam jeste sportovni, to ti asi pater se zadkem pekne podekuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patko79 Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 A Mám podobnou zkušenost se svojí 407SW a jsem z jízdních vlastností celkem nešťastný. Zdá se mi, že auto nejen odskakuje v zatáčkách na nerovnostech, ale že i plave při zatáčení. Geo jsem nechával dělal několikrát v různých servisech. Celkem mě zarazilo, že každsý servis měl nepatrně odlišný data. Myslím si, že geo v referenční výšce nedělal nikdo. Jsem laik. Jak se zabezpečuje měření v dalé výšce? Ještě se zeptám estate je myšleno jako SW? Vážně uvažuji o výměně tlumičů a pružin. Doporučíte mi nějakou kvalitní značku. Koukal jsem po netu a našel jsem mimo jiné sportovní tlumiče Koni FSD. Mám najeto skoro 200 tisíc. Co doporučujete ještě zkontrolvat nebo vyměnit? čepy jsou měněný. Díky za názory a podněty. Mno aby si nedopadol ako ja Tak chlapi, moja skúsenosť, bol som minulý týždeň na teste tlmičov, hoci auto neodskakovalo, mal som to však zadara. Mechanik na PC nič nenastavil, len som mal kolesami zastať na tých podložkách. Spustil test, predná náprava 54 a 48 percent, potom som sa postavil zadnými a 39 a 31 percent. Objednal som teda nové tlmiče BILSTEIN a vymenil. Pocitovo auto drží ešte lepšie v zákrutách aj pri nerovnostiach. Ale hodili sme to na test tlmičov, zase nič nenastavovali na PC a predná náprava 74 ku 69 a zadná náprava 48 ku 47 Mám tie tlmiče reklamovať? Najazdených mám 130000. Uloženia a pružiny som nemenil, vyzerali ako nové a tie by teoreticky nemali mať s tým testom nič spoločné, či??? a neviem čo s tým Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Treassure84 Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Ahoj, mám otázku, při jízdě na větších nerovnostech se ze zadní levé strany ozývá zvuk, jako kdyby někdo chrastil kufrem z nářadím:bacha, při zastavení a zavírání dveří na pravé straně a kufru se ozve zvuk vibrujícího plechu, má někdo zkušenost:papa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Ano, nedávno jsem to řešil. Je to uvolněný tepelný štít nad tlumičem výfuku. Dost blbě se fixuje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.