BoneDaddy Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Obrázek Máme problém s 6tkou na obrázku. Auto kvůli ní nechtělo vůbec do otáček, nechtělo jet. Jak ta 6tka funguje? Dá se nějak zrušit její funkce? Zaslepit jí? Kde nejlépe? A co na to kontrolka diagnostiky? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Kde maš obrazek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Poznám motor 1,8 16V kde táto \"hrča\" vôbec nieje a auto funguje výborne. Kľudne by som to odstavil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 21. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Díky Honzo, vím o tom vlákně, ale právě to co chcí (ten návod od Xantika) již v tom odkazu není. A na Citroën foru se mi to nedaří najít. Pastorku: já právě vím, že některé ty motory to neměly vůbec. Otázkou je, co udělá kontrolka diagnostiky až to odpojím? A ještě jak to odpojit? Jestli by stačilo jen zaslepit tu přívodní hadici tak jako se to dělá s EGRem (tenky plech mezi příruby nebo něco v tom smyslu). Radek: ten odkaz nefunguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 tu si přečti http://www.citroeny.cz/forumxxx/viewtopic.php?t=4733 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 21. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 Díky Honzo. Ještě najít návod na odstranění, případně zaslepení. A nebo budu první kdo to zkusí a uvidí se jak to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JaKoB 01 Odesláno 22. srpen 2010 Sdílet Odesláno 22. srpen 2010 Mě se před vánocemi rozsvítila kontrolka.Na diagnostice mi řekli,že se zasekl nějakej motorek co honí výfukový plyny zpět do motoru.Vytáhla se pojistka ,která shořela a na diagnostice se to vyplo.Prý se to při studeným startu může zase rozsvítit(kontrolka).Zatím se nic neděje. Měly to hlavně auta dovezený z Německa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosil Odesláno 22. srpen 2010 Sdílet Odesláno 22. srpen 2010 Tady se pletou dohromady dvě věci . 1. EGR ventil- recirkulace výfukových plynů do sání. 2. čerpání vzduchu do výfuku. EGR měly všechny 1.8 a 2.0 v novém modelu, foukání vzduchu měly jen ty, co měly plnit přísnější emisní normy. Odpojení EGR je komplikovanější, protože, v tom elektromagnetickém ventilu je potenciometr a podle něj pozná řídící jednotka jeho polohu. Dále je v sacím potrubí čidlo teploty takže ŘJ pozná, jestli při otevřeném ventilu jdou do sacího potrubí teplejší plyny z výfuku. Přifukování vzduchu funguje jen chvíli po nastartování motoru. Má za úkol zvýšit teplotu výfukových plynů aby se dříve ohřála lambda. S odpojením toho foukání do výfuku by podle mě neměly být nějaké problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 23. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2010 Původně zaslal: Fosil Přifukování vzduchu funguje jen chvíli po nastartování motoru. Má za úkol zvýšit teplotu výfukových plynů aby se dříve ohřála lambda. S odpojením toho foukání do výfuku by podle mě neměly být nějaké problémy. Já doufám, že to moc nepletem, já se v tom zatím vyznám. Nemáš nějaký konkrétní návod jak to odpojit? Mám to prostě celý vyjmout ven a konec? Tedy, já už bych to vyndával, ale majitel auta o tom zatím neví, jen se spíše ptám dopředu co s tím kdyby to zlobilo jako kdysi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JaKoB 01 Odesláno 23. srpen 2010 Sdílet Odesláno 23. srpen 2010 BoneDaddy : pokud tedy jde o přifukování vzduchu,tak stačí jen pojistku ven a vypnout na diagnostice kontrolku poruchy.U mě to tak proběhlo a zatím pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BoneDaddy Odesláno 25. srpen 2010 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2010 Ok. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaKoB Odesláno 17. květen 2012 Sdílet Odesláno 17. květen 2012 Tak se mi závada po roce objevila znovu a po smazání chyby na diagnostice za necelý 2 měsíce svítí zase.Znovu vypnuto, ale teď jsem to nechal vydělat a že se to pokusím rozhejbat.Mám to skoro celý rozdělaný jen motorek nejde rozdělat.Potřebuji sundat stator a nevím jak postupovat.Není někde na fóru popsaný nebo nafocený postup opravy. Průběžně to fotím pro případné další majitele aut dovezených z německa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaKoB Odesláno 21. květen 2012 Sdílet Odesláno 21. květen 2012 Tak po vymontování z auta, ten motorek nafocem v průběhu rozebírání. http://honzakovarik.rajce.idnes.cz/Peugeot#IMG_8316.jpg http://honzakovarik.rajce.idnes.cz/Peugeot#IMG_8318.jpg http://honzakovarik.rajce.idnes.cz/Peugeot#IMG_8320.jpg http://honzakovarik.rajce.idnes.cz/Peugeot#IMG_8321.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaKoB Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 Tak jsem dokončil opravu motorku a teď už jen namontovat zpět do auta. Přikládám odkaz na fotky jak probíhala oprava a úprava hadice.Někdo zde na fóru psal, že v hadici zůstávala voda a tak tam udělal díru a pomohlo mu to. Já si trochu vyhrál a udělal odtok s hadičkou. Při zkoušce motorku jsem se divil jaký to má velký otáčky, to se nedivím, že to má v německu oblbnout emise. Při sepnutí motorku musí jít z výfuku skoro jen čistý vzduch. http://honzakovarik.rajce.idnes.cz/Peugeot_406/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ricardo9999 Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 pekna praca, tak nech ti to dlho hachci:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martis Odesláno 31. květen 2012 Sdílet Odesláno 31. květen 2012 ako je mozne ze ja take nemam??? ked sa nemyslim ja to mam priamo na motori vedla rampy hmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaKoB Odesláno 1. červen 2012 Sdílet Odesláno 1. červen 2012 Vedle rampy je připojena hadice, která vede od tohoto vzduchového čerpadla a to je v mém případě za př.levým světlometem. Přístupné je po odstranení plastových podběhů. Mají to, ale auta dovezená, ne ty které byly uvedeny na trh v Česku. Až to budeme dávat zpět do auta, tak se to pokusím nafotit (myslím,že fotka zde na fóru nikde není). Ještě jsem se nezmínil,že motorek byl tak zarezlý mezi statorem a rotorem, že trvalo dva dny než jsem ho rozchodil. Pomocí petroleje a občasnému proplachování se zadařilo. Tak doufám, že bude OK a diagnostika při změně počasí dá pokoj. Chtěl jsem návod včetně fotek dát na Udělej sám, ale nějak mi to nešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 1. červen 2012 Sdílet Odesláno 1. červen 2012 pekne provedeno kdyz se ti bude chtit, zaloz v sekci Servis samostatne vlakno, ja to pak kdyztak do Udelej si sam presunu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JaKoB Odesláno 27. červen 2012 Sdílet Odesláno 27. červen 2012 Tak už mám asi týden namontováno zpět v autě. Co mě ovšem zarazilo, že po každém studeném startu i teď v létě se tento motorek rozběhne a asi po minutě se vypne. Doufám, že plní svůj účel. Celou dobu jsem myslel, že je funkční jen v zimním období. Pokud jej tedy někdo má v autě, tak by po nastartování měl slyšet za předním světlem hučet turbínu vzduchového čerpadla. Já jej slyším při staženým okně. Od doby co jsem koupil auto, tak jsem to nikdy neslyšel, zřejmě němčourovi přede mnou už to nefachčilo. Dodal jsem další foto, ze kterého je vidět, kde se vzduchové čerpadlo nachází a ještě mimo jsou tam fotky z čištění spínačů ovládání oken a provizorní výměna mikrospínače dálkového ovládání, která mi funguje a přišla na 5 kč. Až seženu ten správný mikrospínač dám ho tam. Vzduchové čerpadlo P 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.