Jump to content

Ocelové \"špony\" v olej vaně 406 3,0


rootsky
 Share

Recommended Posts

Konečně jsem se dostal k tomu a stáhl fotky...V olejové vaně jsem nalezl toto. V oleji při vypouštění nic nebylo. Mám zůstat v klidu, nebo \"to\" mám začít řešit? Motor má najeto přes 200tis. km.

[upravil dne 18/7/10 rootsky]

Link to comment
Share on other sites

no jde o to jaké s tím autem máš úmysly. rozhodně by to chtělo zjistit odkud to je?

na mých fotkách na profilu se můžeš podívat jak to vypadá když se na to někdo vykašle( já už to koupil rozemletý) a teď to dávám dohromady.

ale když to budeš zjišťovat tak budeš na 80% potřebovat rozebrat motor, ale hlavně ho pak složit.

možná je jednodušší vyměnit ho celej.

a tohle je tvoje první výměna oleje?

já osobně bych si to rozebral a zjistil(ale já mám garáž a jeden motor v záloze). jde o to jaké máš podmínky?

ještě ať někdo napíše, já se šponami nemám zkušenosti vždycky mě učili že špony do motoru nepatří

:aut

[upravil dne 14/7/10 Chip]

Link to comment
Share on other sites

Připadá mi, jako by se ti zadírala klika - vypadá to skutečně na vytavený ložiskový kov. Rozhodně bych to začal řešit, a to hodně rychle, nebo to taky můžeš kompletně zadřít. jednou jsem koupil auto se zadřeným (majitel tvrdil \"trošku přidřeným\") motorem a tam to v oleji vypadalo, jako když rozemneš alobal . Motor byl totálně zadřený a musel se dělat rovnou druhý výbrus.

[upravil dne 14.7.10 Mila_S]

Link to comment
Share on other sites

Cvaká jakoby hydroštel, někde vlevo nahoře v přední řadě, auto bohužel nemám nijak dlouho, na hlavách za mě nikdo nic nedělal, ale všechno je v minulosti auta možné. Potýkám se s přerušovaným poklesem mazacího tlaku při zahřáté náplni při volnoběhu. Zespoda žádné klepání (jestli by bylo pod autem slyšet) byl jsem pod nastartovaným motorem cca 5 min.

Link to comment
Share on other sites

Je to kov, silikon byl taky, ale v malé míře a to na sacím \"sítku\" - to bylo těmi kovovými\"šupinkami\" ucpáno z cca 20 proc. a to v první části sítka (vstup) -> druhá (výstup) byla čistá...Jinak všechno co se \"blýska\" na dně vany na té fotce (mimo okolí šroubu) jsou ty šupinky, je to celkové množství, jinde nejsou...

[upravil dne 14/7/10 rootsky]

Link to comment
Share on other sites

Skús skontrolovať či nieje poškodené tretie ložisko od remenice na kľukovke. Malo by mať osadenie, či nieje poškodené. (ukazuje to šipka) Pod ním na obrázku je držiak nejakej rúrky a sacieho čerpadla. ( v krúžkoch) Majú ako uchytenie pásik plechu, či niektorý nieje ulomený.

Ak bude všetko v poriadku tak už neviem. Nič čo by sa na ten úlomok podobalo som nenašiel.

[upravil dne 14/7/10 pastorek]

Link to comment
Share on other sites

Sundej viko ventilu, podival bych se do ulozeni kliky a vackovek, pak na ten klepajici hydrostel a pokud bych nic nenasel, tak nevim.

To co pises s tlakem u 3.0 jsem tu uz nekde cetl od nekoho jinyho, tak to s tema sponama nemusi souviset.

Link to comment
Share on other sites

Ako som uz pisal hore, skontrolovat hlavne tie trecie loziska, videl som ich velakrat ako zuvacky rozmackane vo vani a ani motor moc neklepal, istota je istota, potom ti kluka urobi dieru do bloku a budes vysmiaty :aut (len strasim, muhaha)

Link to comment
Share on other sites

Myslím že jsme se shodli že s největší pravděpodobností za to může kluzné ložisko, ale našel jsem ještě toto (druhá část obrázku číslo 3), může to mít nějaký vliv na závadu a po přebroušení kliky se to asi musí také vyměnit?

[upravil dne 16/7/10 rootsky]

Link to comment
Share on other sites

Mám dotaz. Můžu použít blok motoru z 152 kW varianty a \"dát\" svoji hlavu 140 kW. Myslím použít blok z tohoto inzerátu:

P.S Je k něčemu uvažovat tímhle směrem, nebo mám raději shánět 140 kW motor? Materiál na opravu toho mého je v ceně \"jetého\" motoru...

[upravil dne 16/7/10 rootsky]

Link to comment
Share on other sites

Na tom obrazku co si vyznacil to cislo 3 su klzne loziska ojnice, prave tie som mal na mysli, pastorek ti este ukazal aj loziska z kluky... tazko povedat co z toho to bude, ale urcite skontrolovat, vybrat kluku zas nie je taky problem (teda ako sa to vezme, ze :D)

Ja len dufam, ze sem o par dni napises ze to bola nejaka uplna blbost, teda urcite ti to prajem:super

[upravil dne 16/7/10 Qcko]

Link to comment
Share on other sites

Blok neni uplne stejnej, minimalne je tam jina vodni pumpa a jinej zpusob uchyceni napinaci kladky, mozna vic veci. Rozvody bys teda musel pouzit z toho 152kw. Jestli budou sedet hlavy, to netusim. Kdybych to delal ja, zkusil bych tam nejdriv dostat ten motor celej. Pokud by se to povedlo, bylo by to asi nejlevnejsi a nejjednodussi reseni.

Link to comment
Share on other sites

\"Facelift\" jednoduše udělat nejde, to je vpodstatě jiné auto...Rozvody nevadí, já mám na motoru upravenou sadu z 152 kW (nedá se už běžně sehnat stará napínací kladka). Kdyby pasovala hlava(hlavy) a spojka s převodovkou, je další cesta otevřená. Jde mi o cenu a tak hledám víc možností, samotného by mě zajímalo jak to dopadne. Budu si to muset nechat udělat a i když jsem dnes přes přízeň sehnal rozumného \"fachnana\" se \"zárukou\", stejně si nedělám iluze že to bude bez hlubokého sahnutí do rezerv...

Edit: Jinak věci co dělám okolo nestojí na motoru, takže si můžu zatím \"štětečkovat\" do sytosti, s autem se vlastně vůbec nejezdí takže na co motor že?:D

[upravil dne 16/7/10 rootsky]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...