kodajz Odesláno 21. květen 2010 Sdílet Odesláno 21. květen 2010 nazdar, chtěl bych vědět, dlohodobě mám slabé brzdy i po výměně obložení i kotoučů. Jdu po problému-posilovač se prý kazí vyjímečně, takže jsem na podtlakovou pumpu připojil manometr a zjistil jsem, že na volnoběh mi vytváří podtlak -0,6 barů. Jaký podtlak má být správně? Může to ovlinit brzdý výkon? Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 21. květen 2010 Sdílet Odesláno 21. květen 2010 Vývěva určitě ovlivňuje účinek brzd, ale nevím, jak je to u novějších motorů, kde je na bloku. Na P309 jsem ji měl mimo blok na řemenu a byla tam prasklá membrána a brzdilo to na prd. Tlaky bohužel nevím, snad někdo poradí více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 24. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2010 dneska jsem měřil podtlak na bráchové 306tce. Má podle budíku 0,55 barů. Nožná, že ten budík ukazuje pitchoviny, ale každopádně bráchovi to brzdí o 50% lépe. znamená to, že mám špatný posilovač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo27 Odesláno 24. květen 2010 Sdílet Odesláno 24. květen 2010 Mám podobný problém - mám dve xsary a jedna brzdí o dosť lepšie ako ta druhá. Napíš ak prídeš na to ako si to vyriešil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 24. květen 2010 Sdílet Odesláno 24. květen 2010 Není to třeba starou brdovkou? Pokud vím, má se měnit každé dva roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 24. květen 2010 Sdílet Odesláno 24. květen 2010 brzdovkou asi těžko na R laguně jsem neměnil už 5L a brzdí jak ďas jo a jednou jsem dal do staré Oktávky hydraulický olej a brzdila taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest SB Odesláno 24. květen 2010 Sdílet Odesláno 24. květen 2010 Prekontroluj hadičku od vakuovky k podtlakovemu posilovaču či nieje popraskaná - dobre nasadená. Dobre fungujúci podtlakový posilovač brzd zistíš jednoducho tak, že pri vypnutom motore 3x šliapneš na brzdový pedál, držíš ho stlačený a naštartuješ motor. Pedál musí o kúsok poklesnúť. Ináč aj membrána vo vákuovej pumpe má určitú životnosť. Na Tvojom nieste by som ju vymenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 24. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2010 Hadičku jsem dokonce dal jinou-novou, účinnost je po výměně stejná. Manometr na vakuovce ukazuje 0,6 bar, na bráchovém Peugeotu skoro taky. Mu to ale brzdí o dost lépe. Když odpojuju jeho hadičku z posilovače tak slyším jak nasaje vzduch, mi to nedělá. Nemůže být problém v těsnění co je kolem toho plastového vstupu do posilovače? Mi se kýve docela hodně a bráchovi skoro vůbec. Je to vyměnitelný díl? S tím klesnutím pedálu po nastartování to zjistím zítra. Jo, brzdovkou to určitě není a brzdy mám nové. [upravil dne 24/5/10 kodajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. květen 2010 Sdílet Odesláno 24. květen 2010 Záleží také na nastavení, tyčka mezi membránou a pístkem brzdového válce má seřizování. Ale poměrně nebezpečné do toho rejpat, dá se tím dost zkazit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 24. květen 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2010 že by do toho někdo vrtal předemnou? Nebo že by se ta regulace pokazila sama?? Co radíte? Jak dál? Nechce se mi kupovat posilovač když nevím na 100 péro, že je špatný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 2. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2010 Ještě mě napadl že muže netěsnit ten zpětný ventil v posilovači. Je to možné? Jak se jeho špatná funkce projevuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 2. červen 2010 Sdílet Odesláno 2. červen 2010 Mne sa obcas stava ze po prac. smene sadnem do auta a pedal brzdy je uplne tvrdy. Unika mi podtlak a teraz neviem ci okolo natrubku v brzdovom hrnci alebo okolo pedala lebo pri chode motora a zoslapovani pedalu pocujem akoby odsyknutie. Je to normalne? [upravil dne 2.6.2010 vlado-.m] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 2. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2010 A brzdí ti to pak normálně? Mi to stále blbě brzdí, tak na 60 %. Když jedu déle rychle a chci prudce zabrzdit tak jako by bylo obložení brzd mastné a po chvíli brutálního stlačení pedálu to začnš brzdit na těch 60 %. Docela mi to vadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 3. červen 2010 Sdílet Odesláno 3. červen 2010 ahoj, hele delaji vam brzdy to, ze kdyz pri normalne nastartovanem motoru na ni rychle po sobe tak 8krat dupnete, ze jakoby dojde podtlak a pedal uplne ztuhne, a teprve az za par sekund zase asi vytvori podtlak a chodi normalne? Nebo mi taky nekde utika podtlak? taky mi to brzdi pekne na prd, na to, ze mam 4 kotouce... desky OK, Kotouce ve predu jako nove, vzadu starsi, ale taky jeste dost slusne... A jen tak mimo tema, kdyz na to fakt hamstnu, tak mi to jakoby zacne pulzovat strasne rychle do pedalu - to je ucinek ABS? (jako kdyz by mi pedal pustil 230V do nohy ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 3. červen 2010 Sdílet Odesláno 3. červen 2010 Původně zaslal: h4wk3y delaji vam brzdy to, ze kdyz pri normalne nastartovanem motoru na ni rychle po sobe tak 8krat dupnete, ze jakoby dojde podtlak a pedal uplne ztuhne, a teprve az za par sekund zase asi vytvori podtlak a chodi normalne? Ano. Původně zaslal: h4wk3y kdyz na to fakt hamstnu, tak mi to jakoby zacne pulzovat strasne rychle do pedalu - to je ucinek ABS? Ano Původně zaslal: kodajz Ještě mě napadl že muže netěsnit ten zpětný ventil v posilovači. Je to možné? Jak se jeho špatná funkce projevuje? Je to možné. Prejavuje sa to hlavne tak že krátko po zhasnutí motora zostane pedál tvrdý, zmäkne až po naštartovaní. Ale takto isto sa prejavuje i netesnosť posiľovača. Napadlo ma že raz som takéto niečo riešil na jednom Berlingu a problém bol v netesnosti rýchlospojky hadice podtlaku v pripojení na vývevu. [upravil dne 3/6/10 pastorek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 3. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2010 Díky za typ, tu rychlospojku prověřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h4wk3y Odesláno 3. červen 2010 Sdílet Odesláno 3. červen 2010 dekuji za odpovedi, uz jsem si myslel, ze mam zase neco rozbity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 7. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2010 další poznatek: při vypnutém motoru několikrát rychle zasebou zmáčku brzdu, pak brzdu držím a nastartuju, pedál klesá hodně pomalu a ne tak hluboko jako bráchovi na P306 a nebo C-Jumpy. řekl bych, že rozdíl v rychlosti klesání a hloubce ponoru pedálu je asi 50% já-brácha. Na co se mám zaměřit? Je třeba vyměnit posilovač? A nebo může ucházet zpětný ventil na posilovači? Vývěva tlačí dost, rychlospojku na vývěvě jsem pro jistotu omotal elektrikářskou izolepou. Po omotání je brzdný účinek stejně na nic jako před omotáním, tzn. rychlospojka těsní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 7. červen 2010 Sdílet Odesláno 7. červen 2010 vývěva netlačí ale saje Když jsem měřil podtlak u sebe tak moje dává -0,85 Baru, což už se bere za dost silné vákuum výrobce uni tempomatu psal, že podtlak pod -0,6 Baru (tj. 0,5, 0,4...) je slabý a nedostatečný k ovládání tempomatu, třeba to je s brzdama podobný. Tvých - 0,55 Baru se mi zdá málo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodajz Odesláno 7. červen 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2010 taky jsem z toho podtlaku byl špatný, ale je možné, že jsem měl špatný manometr, protože bráchovi saje -0,55 bar a brzdí mu asi o 50% lépe než mi kdy podtlak manometr změřil -0,6 bar takže myslím, že v podtlakové pumpě problém nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.