dolly1010 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Mám jen takovej dotaz. Nedávno jsem jel s kámošem v autě (P306 novější model, asi 1.6 benzín). Jel stylem že vyšší rychlost řadil kousek nad dvěma tisícema otáček a z kopce na neutrál. To že je lepší jet z kopce se zařazenou rychlostí se tu už psalo. Ale zajímalo by mě jestli (a jak) vadí motoru chod v těchto otáčkách? Díks Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 No aspon 2600 otacok je taky normal na rovnu cestu, samozrejme zalezi od nalozenia atd...neutral z kopca, hmm, nevyjadrujem sa, ale lepsie ako jazdit s kopca so zaradenou rychlostou a nohu na spojke:blicismajlik:blicismajlik (ano, aj takych poznam :D) ... ...ja na dieseli radim vyssie rychlost tak pri 2200 a to je uplne inde si myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 keby mal motor ruky a nohy tak ho nakope a vyfacka ...poznam takychto ludi co chcu setrit a po 40tis musia menit rozvody, kladky a podobne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 No takový otáčky obecně mívám na volnoběh Nechápu jak tak někdo může s benzínem jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 jestli má kámoš 80 let tak, ho chápu:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzavel Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Tak asi budu za blázna,ale já řadím od 2250 do 2500. Motor se nedusí a spotřeba je kolem 7-8l (město). Motor - 1.6 72kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 na 2200-2500 řadím běžně u nafty benzín aspoň na 3000-3500tis s klidem,ale vždy záleží na situaci..jízda z kopce atp..ale malé otáčky se NErovná nižší spotřeba,záleží taky na ploze plynového pedálu atd.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolly1010 Odesláno 20. duben 2010 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Jo a ještě k tomu kámošovýmu autu - při normální jízdě na 4ku 50km/h a 2000ot/min auto celkem cukalo jak motor neměl sílu. BTW kámošoj je 26 Jinak, já řadím vejš kolem třech tisíc. Když jezdím oktávkou 1.9TDI tak řadím tak kolem 2500 - moc na to nejsem zvyklej, tak nevim Ale říká se, že nejlepší tereňák je služební auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 já na TD řadím od 2000 do 2500 ot, záleží za jaké situaci:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 No důchodce ještě nejsem ,ale druhou rychlost většinou dávám do 2300 , jinak rozmezí je u mě od 2300 do 3500 max podle situace provozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 řadim podle toho, kde má motor kroutící moment 1.1 ho má kolem 3750 a řadim teda běžně kolem 3000, ale když sem řadil před 4000 tak byla spotřeba možná o chlup nižší. A podtáčet to opravdu nemá cenu, akorát to hučí, netáhne a ve výsledku to ani spotřebě nepřidá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Původně zaslal: dzavel Tak asi budu za blázna,ale já řadím od 2250 do 2500. Motor se nedusí a spotřeba je kolem 7-8l (město). Motor - 1.6 72kW Ak máš nízkootáčkový diesel tak je to v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 No tak řadit pod 2000 ot. by mě snad ani nenapadlo, ten motor musí dostat strašně pohulit, hrozně se namáhá, já řadím tak na 3500 ot a když tomu dávám napít tak okolo 6000 ot:) [upravil dne 20/4/10 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Když jedu \"vzorně\", tak řadím v 7200ot./min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 já řadím nad 3500.... u služebáku nad 2500 to je nafta..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chepp Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 JA taky bezne s benzinem radim okolo tech 5-6tis... kdzy spicham... jinak s klidem jenom ten plyn lechtam 3tis +... nize ej to slapani po krku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
godzila.01 Odesláno 20. duben 2010 Sdílet Odesláno 20. duben 2010 Taky standartní jízda 3000+ svižná 5000-až co to dá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 21. duben 2010 Sdílet Odesláno 21. duben 2010 Ono dost zalezi od situace ... Ked je predomnou kolona aut, vlecuca sa mestom 40 km/h, tak urcite nepojdem na 2 jke pri 3000 otackach 40, lebo to vyhovuje ... Myslim ze benzin nema zadny dvojhmotny zotrvak, nebo neco, co by bolo na to extremne haklive... Pri normalnej jazde radim okolo 3000 ot, ale pokial raz idem v kolonach, zapchatym mestom, alebo podobne, radim v ovela vyssich otackach ... Myslim ze kazdy motorista s troskou skusenosti vie posudit, kedy sa motor dusi, alebo nejde tak ako ma ... takze s 1,4 kou jezdim 50 tku uplne v klide na 4 ke ... Samozrejme ze kdyz chci pridavat, tak vetsinu podradim, ale kdyz jedu konstatnte 50 tkou tak jako naozaj nejezdim na 4ke ... Kdyz byla jeste 60 tka, tak sem pri 65 radil 5 tku, bez cukani, trhani, duseni na to auto slo uplne v pohode a velmi potichu ... Zase hovorim len o situacii, ked som sa tak hybal urcitu dobu v zastupu aut, urcite som na tej 5 tke a 65 km/h nedaval plyn na podlahu alebo nesnazil zrychlovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ujomarian Odesláno 21. duben 2010 Sdílet Odesláno 21. duben 2010 netreba veriť tomu ze najlepsie je radit pri tych a tych otačkach, každý motor je iný, proste stačí troška počúvať motor - vychovaný som na škode 1000 bez otačkomera :D jazdim bez problemov na hdi, tdi, htp, v6 bez toho aby som sledoval otačkomer ešte ma napadlo, prečo asi dovolí v mercedese automat na šestvalci benzin 160 kw točiť motor na 1100-1200 otáčok pri pomalej jazde v meste a takisto automat v mercedese na štvorvalci 125 kw diesel taktiež pri kludnej jazde má okolo 1000 otáčok? [upravil dne 21.4.2010 ujomarian] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 21. duben 2010 Sdílet Odesláno 21. duben 2010 Lubk0 .. souhlas.. kdo nema cit at se ridi pouckami a jezdi s benzinem radeji ve vyssich otackach.. ale taky se timto neridim.. motor si sam umi rict co mu je po vuli a co ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.