Jump to content

Cukání po rozvodech


paya
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

nechal jsem dělat rozvody (306 1.9 D, motor DW8, 93 000 km, 10 let) a teď mi motor cuká okolo 1800 otáček. V jiných otáčkách nic, jen kolem 1800 - 2000. Při výměně rozvodů se odkaloval palivový filtr (občas svítila kontrolka vody v naftě). Filtr je tam cca 10 000 km, takže by měl být skoro nový.

Čím může být cukání způsobeno? Mohlo se při odkalování dostat trochu bordelu do vstřiků? Nebo to může být způsobeno něčím při výměně rozvodů?

Jinak motor (pocitově) má stále stejný výkon, zvuk, stále chytá na ťuknutí...

Díky...

Link to comment
Share on other sites

Hoj,

jak již je psáno víše může to být posunutý rozvod, ale pokud sis to nechal dělat někde v servise tak na to máš záruku a okamžitě bych tam s tim jel.Pokud sis to dělal sám tak jedna s chyb je ta že si dělal více věcí najednou.Vždy se udělá jedna věc ta se otestuje a pak se dělá další aby nedošlo k poruchám které se pak těžko zjištují.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...