Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Zdravím,

chtěl bych se s Vámi poradit ohledně problémku, který pozoruji na svém Pežotku (detaily viz. podpis).

Při nastartovaném motoru a stání na místě sešlápnu brzdy - odpor brzdového pedálu cítím prakticky hned, ale když mám pedál sešlápnutý déle (a nemusím vůbec větší silou), pedál se pomalinku sešlápne až na doraz k podlaze.

Trochu mě to vyděsilo jestli nemám něco s brzdami. Na jarní kontrole jsem byl v dubnu a nic nenašli. Brzdová kapalina je v pořádku.

Díky za odpovědi.

Odesláno

Keď sa ti nestráca brzdová kvapalina a všetko okolo bŕzd je suché, asi by som hľadal problém okolo hlavného brzdového valca. Malá netesnosť medzi gumičkami a stenou valca spôsobí že pri jemnom /nie razantnom/ zošliapnutí pedála kvapalina obteká okolo manžety a nevytvára dostatočný tlak v brzdovom systéme ale stráca smerom do nádržky. Nie som odborník ale tento problém som mal na predošlom aute. skúsil som vymeniť sadu gumičiek a svet div sa bolo po probléme. Ale nesmie byť poškodený piest a ani steny valca, inak pretesnenie nemá význam.. tak snáď budeš teraz múdrejší... :papa

• O 3 týdny později...
Odesláno
Původně zaslal: FrenkV

Tak tomuhle jevu se pánové říká ABS, zkuste to v jakémkoliv autě s ABS a uvidíte ;) ,nehledejte problém kde ve většině není :papa

Skusajte, skusajte a dajte vediet. Mne tiez prepadava, tak chcem vediet ci je to \"ok\" alebo \"ko\".

Odesláno
Původně zaslal: FrenkV

Tak tomuhle jevu se pánové říká ABS, zkuste to v jakémkoliv autě s ABS a uvidíte ;) ,nehledejte problém kde ve většině není :papa

Nehnevaj sa ale to je kravina. Predstavsi že stojíš v klesaní na semafóre a po niekoľkých minútach ti pedál klesne na podlahu. To sa NESMIE stať a určite to nieje normálny prejav ABS.

Keď o tom nič nevieš tak radšej mlč lebo takáto informácia môže niekoho stáť život.

[upravil dne 19/7/09 pastorek]

Odesláno