moreli Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 O víkendu jsem koupil toto auto, ale prosím o objasnění několika faktů, které bych rád věděl. I. Nefunkční ostřikovač skla - pojistky OK, když podržím páčku na ostřik tak se chvíli nic neděje (zpožďovač) a pak jedou stěrače na sucho 3x. Motorek nevrčí, kapaliny dost. Je tam někde nějáký citlivý kontakt nebo je v háji motorek? II. Spojka - zabírá úplně nahoře a na 4. a 5. převodový stupeň od 1600otáček když se naplno přidá plyn tak po naplnění turba otáčky stoupnou o cca 450 a pak zase klesnou, auto po celou dobu lineárně zrychluje. Patrně prokluzuje spojka, ale na 1. - 3. převodový stupeň to nedělá. Když plyn přidávám postupně, je vše v pořádku, k zžádnému nárustu otáček nedochází. Jde to neják seřídit nebo mě čeká výměna spojky? III. Ukazatel teploty oleje (malý budík úplně vpravo) - nefunguje, né že bych ho k jízdě potřeboval, ale když už tam je. Kde má čidlo? IV. Rozvody - po kolika KM se provádí jejich výměna a co všechno se tam mění. děkuji, to je ZATÍm vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 co kapalina v ostřik byla zima snad je zamrzlá nebo já měl zoxidovaný konektor prostříkl a šlape. rozvody bych nechal udělat po koupi auta jistota je jistota,a rovnou i s vodní pumpou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara072 Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 K té spojce ,čeká tě výměna,dokonce se to tady řešilo ,seštelovat určitě nejde.Pokud si to nedávno koupil určitě bych to reklamoval u prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moreli Odesláno 24. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Ostrikovace vyreseny - byla spalena pojistka v motoru S tou spojkiu jste me nepotesili.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 rozvody udelej-121tkm uz je dost. Tu spojku bych reklamoval u prodejce driv nez do toho zacnes rvat peniz. Jinak at slouzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moreli Odesláno 24. prosinec 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Prece jenom je to auto z bazaru, bojim se neuznani reklamace... Mate nekdo zkusenosti jak postupovat? dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Rozvody určitě udělej,já dělal rozvody hned po koupi a měl jsem 110000 km tak pro jistotu....a zdá se mi že 121000 km je na spojku dost brzo.......není to stočené?????:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 ad I uz mas vyresene ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: buml ad I uz mas vyresene ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t Za co tolik penez? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: buml ad I uz mas vyresene ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t Za co tolik penez? no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: buml no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;) Ale i tak je to asi 17 t. + prace. Ale nevim, pro hazarder, ty setrvaky vydrzej dost si myslim. U me se menilo jen lozisko a taky chodi i kdyz uz to neni ono... (nedrzi poradne v pritlacaku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: MatrixChose Původně zaslal: buml no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;) Ale i tak je to asi 17 t. + prace. Ale nevim, pro hazarder, ty setrvaky vydrzej dost si myslim. U me se menilo jen lozisko a taky chodi i kdyz uz to neni ono... (nedrzi poradne v pritlacaku) tak mozna uz sou ceny trochu niz. Videl sem jich nekolik rozpadlejch;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: buml tak mozna uz sou ceny trochu niz. Videl sem jich nekolik rozpadlejch;) Vim, ze u 307 strasne odchazej, ale u 406 ne. Jinak se jeste menil venec, byly sjety zuby od starteru, ale ten stal origo 1400,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Celou dobu na foru čtu,že 2HDi 80kw má dvouhmotnostní setrvák a 66kw obyčejný. Jak to teda je?????Thank you. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza z Nera Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Co se týče reklamece: na skryté vady máš půl roku záruku ( tj. vada, která není uvedena v kupní smluvě ). Pozor, prodejce se bude určitě ohánět tím, že auto je ojeté a že se to musí čekat. Nenech se přesvědčit a buď dostatečně "tvrdej". Předpokládám, že jsi koupil auto v bazaru. Pokud to bude soukromá osoba, tak platí to samé, ale . . . . . Jinak důležité informace o reklamacích najdeš na stránkách www.sos.cz ( je tam tel.a můžeš se přímo konkrétně informovat). Hlavně se nenech odradit, stojí to nervy, ale výsledek pak lépe "chutná":) Za poslední dobu jsme se ženou absolvovali dvě takové to "akce". Tak hodně štěstí :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: Xantik Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou. to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: buml Původně zaslal: Xantik Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou. to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:( Tak to se pleteš, to platí i pro 80kW. Sám mám tento motor s jednohmotnostním setrvákem a dával se i do prvních HDI 406tek, tuším, že změna přišla až s FAPem, jinak je tam jednohmoťák, klidně Ti tu vystavím schéma servisního dílu, že to je tak jak říkám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Tady je link na HDi 80kW motorizaci rok výroby 2000 http://www.sweb.cz/xantiak/Setrvak%20Xantiak.jpg Tady je už v C5tce u Citroenu dvouhmoťák: http://www.sweb.cz/xantiak/setrvak%20C5.jpg To samé je u 406tky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buml Odesláno 24. prosinec 2007 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2007 Původně zaslal: Xantik Původně zaslal: buml Původně zaslal: Xantik Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou. to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:( Tak to se pleteš, to platí i pro 80kW. Sám mám tento motor s jednohmotnostním setrvákem a dával se i do prvních HDI 406tek, tuším, že změna přišla až s FAPem, jinak je tam jednohmoťák, klidně Ti tu vystavím schéma servisního dílu, že to je tak jak říkám. a tohle je co??? KLIKOVÝ HŘÍDEL VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA NEBO VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 12 0532 L0 01 DVOJ SETRVAČNÍK - VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 01 - VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA jeste dodam cenu udavanou peugeot.cz 15240,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.