Jump to content
moreli

Pár dotazů 2,0HDi 80Kw

Recommended Posts

O víkendu jsem koupil toto auto, ale prosím o objasnění několika faktů, které bych rád věděl.

I. Nefunkční ostřikovač skla - pojistky OK, když podržím páčku na ostřik tak se chvíli nic neděje (zpožďovač) a pak jedou stěrače na sucho 3x. Motorek nevrčí, kapaliny dost. Je tam někde nějáký citlivý kontakt nebo je v háji motorek?

II. Spojka - zabírá úplně nahoře a na 4. a 5. převodový stupeň od 1600otáček když se naplno přidá plyn tak po naplnění turba otáčky stoupnou o cca 450 a pak zase klesnou, auto po celou dobu lineárně zrychluje. Patrně prokluzuje spojka, ale na 1. - 3. převodový stupeň to nedělá. Když plyn přidávám postupně, je vše v pořádku, k zžádnému nárustu otáček nedochází. Jde to neják seřídit nebo mě čeká výměna spojky?

III. Ukazatel teploty oleje (malý budík úplně vpravo) - nefunguje, né že bych ho k jízdě potřeboval, ale když už tam je. Kde má čidlo?

IV. Rozvody - po kolika KM se provádí jejich výměna a co všechno se tam mění.

děkuji, to je ZATÍm vše

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest servisman

co kapalina v ostřik byla zima snad je zamrzlá nebo já měl zoxidovaný konektor prostříkl a šlape.

rozvody bych nechal udělat po koupi auta jistota je jistota,a rovnou i s vodní pumpou

Share this post


Link to post
Share on other sites

K té spojce ,čeká tě výměna,dokonce se to tady řešilo ,seštelovat určitě nejde.Pokud si to nedávno koupil určitě bych to reklamoval u prodejce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozvody určitě udělej,já dělal rozvody hned po koupi a měl jsem 110000 km tak pro jistotu....a zdá se mi že 121000 km je na spojku dost brzo.......není to stočené?????:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad I uz mas vyresene

ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci

ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva

ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

ad I uz mas vyresene

ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci

ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva

ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t

Za co tolik penez?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: buml

ad I uz mas vyresene

ad II spojka je jasna a pocitej s cenou nekde kolem 30tisic, mozna i vic, takze bych to hlava nehlava tlacil na reklamaci

ad III jak daleko si s tim jel, omno se to hrozne dlouho ohrejva

ad IV rozvody se maj delat po 120t u novejsich po 160t

Za co tolik penez?

no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;)

Ale i tak je to asi 17 t. + prace. Ale nevim, pro hazarder, ty setrvaky vydrzej dost si myslim. U me se menilo jen lozisko a taky chodi i kdyz uz to neni ono... (nedrzi poradne v pritlacaku)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Původně zaslal: buml

no za spojku, protoze jen hazarder to meni bez setrvaku;)

Ale i tak je to asi 17 t. + prace. Ale nevim, pro hazarder, ty setrvaky vydrzej dost si myslim. U me se menilo jen lozisko a taky chodi i kdyz uz to neni ono... (nedrzi poradne v pritlacaku)

tak mozna uz sou ceny trochu niz. Videl sem jich nekolik rozpadlejch;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

tak mozna uz sou ceny trochu niz. Videl sem jich nekolik rozpadlejch;)

Vim, ze u 307 strasne odchazej, ale u 406 ne. Jinak se jeste menil venec, byly sjety zuby od starteru, ale ten stal origo 1400,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týče reklamece: na skryté vady máš půl roku záruku ( tj. vada, která není uvedena v kupní smluvě ). Pozor, prodejce se bude určitě ohánět tím, že auto je ojeté a že se to musí čekat. Nenech se přesvědčit a buď dostatečně "tvrdej". Předpokládám, že jsi koupil auto v bazaru. Pokud to bude soukromá osoba, tak platí to samé, ale . . . . . Jinak důležité informace o reklamacích najdeš na stránkách www.sos.cz ( je tam tel.a můžeš se přímo konkrétně informovat). Hlavně se nenech odradit, stojí to nervy, ale výsledek pak lépe "chutná":) Za poslední dobu jsme se ženou absolvovali dvě takové to "akce". Tak hodně štěstí:papa :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

Původně zaslal: Xantik

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:(

Tak to se pleteš, to platí i pro 80kW. Sám mám tento motor s jednohmotnostním setrvákem a dával se i do prvních HDI 406tek, tuším, že změna přišla až s FAPem, jinak je tam jednohmoťák, klidně Ti tu vystavím schéma servisního dílu, že to je tak jak říkám.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

Původně zaslal: buml

Původně zaslal: Xantik

Jen doplním, že pokud je to motor 2.0HDi 8ventil, tak tam není dvojhmotnostní setrvák kterej se sere a tím pádem není třeba měnit setrvák jen spojku v ceně kolem sedmi tisíc. Serou se až ty dvouhmotové, jednohmota vydrží životnost motoru většinou.

to co pises bohuzel plati pouze pro slabsi 90tikonovou verzi:(

Tak to se pleteš, to platí i pro 80kW. Sám mám tento motor s jednohmotnostním setrvákem a dával se i do prvních HDI 406tek, tuším, že změna přišla až s FAPem, jinak je tam jednohmoťák, klidně Ti tu vystavím schéma servisního dílu, že to je tak jak říkám.

a tohle je co???

KLIKOVÝ HŘÍDEL VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA NEBO VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA

12

0532 L0

01

DVOJ SETRVAČNÍK

- VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED BEZ FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA

01

- VZNĚTOVÝ MOTOR TURBO DW10ATED FAP A MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA

klikovkaATED.jpg

jeste dodam cenu udavanou peugeot.cz 15240,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×