806 Odesláno 7. listopad 2003 Sdílet Odesláno 7. listopad 2003 Ahoj. Mám Peugeot 806 , motor 2,1 turbo. Od minulé zimy nastaly problémy se startování . Při nižší venkovní teplotě (cca 10 stupňů ) jsou dlouhé strarty. V servise mi bylo řečeno , po diagnostice motoru, že se jedná o chybu jednoho ze snímačů vstřikovacího čerpadla. Toto Peugeot neopravuje, jen výměnným způsobem, což je drahá záležitost. V Bosch servise by byli schopni snad opravit závadu, ale jejich přístup byl zarážející. Aniž by pořádně zjistili co je poškozeno, odhadli opravu na dost vysokou částku. A proto se ptám, máte někdo podobné zkušenosti s problémem startování? Uvítám každou rozumnou radu. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 7. listopad 2003 Sdílet Odesláno 7. listopad 2003 moved to SERVIS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 7. listopad 2003 Sdílet Odesláno 7. listopad 2003 A kde jsi byl? U Sobka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 17. únor 2006 Sdílet Odesláno 17. únor 2006 Tiez som bol v servise a vraveli ze je v prdeli žhaviaca svieck tak ju vymenil a este tam dali taku tu malu pumpicku ked ti padne nafta . . .. Ale niesom s tym spokojny. Radim ti 2,3 krat nazhavit a pak to chyti celkom gut. mam nalietane 180 000km a vraveli ze to moze byt aj tym . . ..:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. únor 2006 Sdílet Odesláno 17. únor 2006 180tis na diesela není vůbec nic. Až bude mít 3x tolik, budu věřit, že už může mít problémy se starty pod -20°, ale ve 180tis ani omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškotek Odesláno 17. únor 2006 Sdílet Odesláno 17. únor 2006 Původně zaslal: 806 Ahoj. Mám Peugeot 806 , motor 2,1 turbo. Od minulé zimy nastaly problémy se startování . Při nižší venkovní teplotě (cca 10 stupňů ) jsou dlouhé strarty. V servise mi bylo řečeno , po diagnostice motoru, že se jedná o chybu jednoho ze snímačů vstřikovacího čerpadla. Toto Peugeot neopravuje, jen výměnným způsobem, což je drahá záležitost. V Bosch servise by byli schopni snad opravit závadu, ale jejich přístup byl zarážející. Aniž by pořádně zjistili co je poškozeno, odhadli opravu na dost vysokou částku. A proto se ptám, máte někdo podobné zkušenosti s problémem startování? Uvítám každou rozumnou radu. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškotek Odesláno 17. únor 2006 Sdílet Odesláno 17. únor 2006 Je to možná dost složité a pracné ale asi bych jako nejlevnější variantu zkusil od někoho kdo má taky 2.1TD 12V si půjčit vstřikovací čerpadlo.Druhou možností je koupit již použité čerpadlo aby jsi měl jistotu že je to opravdu tím.Tak jsou firmy co dělají kompletní opravy a seřízení vstřikovacích čerpadel na stolici.Já bych to měl možná trošičku jednoduší dělám v peugeotu.Tak doufám že ti to vyjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 17. únor 2006 Sdílet Odesláno 17. únor 2006 Původně zaslal: oddie 180tis na diesela není vůbec nic. Až bude mít 3x tolik, budu věřit, že už může mít problémy se starty pod -20°, ale ve 180tis ani omylem. souhlasim...mam zhavky 4 roky stare, a jak byly ty desne mrazy tak to nastartovalo na podruhe....celkem v pohode...az jsem se divil (najeto 270) Pokud je do -10 -15 a necham to dobre nazhavit, tak je to na prvni skobrtnuti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 19. únor 2006 Sdílet Odesláno 19. únor 2006 Nu ja som na tom podobne P205 1.9D asi ma nemine repase cerpadlo cerpadlar mi povedal ze od 5000 sk cena hore za opravu, ze mi v cerpadle po vipnuti spadne tlak nerozumie ?, ale pochopil som to tak ze v trubkach k triskam ma zostat tlak po vipnuti lebo triska sa otvori iba ked prskne pod tlakom, a v cerpadle su dake spetne ventili abi ten tlak tam zostal aj po vipmuti to mi zevraj netesni mozno zasrane ale prvdepodobne zodrate ma to uz cez 250 tis nalitane riesil som to v -18 mraze tak ze hned otocim klucikom pretocim motor tak na 2 az 3 otacki potom nazhavit 2x a drc diesel ide, to bol extrem menej ako -18 som este nestartoval a mam tam olej 15W40 na -18 je to na prt baterka ma rok 74A>720Amp-startprud, skra rozdiel jak toci motor pri -10 a -18 ked startuje, buducu zimu tam nalejem Total 10W40 polosyntetiku a uvidime [upravil dne 19.2.06 fijalka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rudouš Odesláno 19. únor 2006 Sdílet Odesláno 19. únor 2006 Mne to čerpadlo repasovali. A vlastne od tej doby mi to robi bordel. a to mi to robil Peugeot za 15,000kč. A nemože byt v prdeli starter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.