Přejít na obsah
806

Vstřikovací čerpadlo

Recommended Posts

Ahoj. Mám Peugeot 806 , motor 2,1 turbo. Od minulé zimy nastaly problémy se startování . Při nižší venkovní teplotě (cca 10 stupňů ) jsou dlouhé strarty. V servise mi bylo řečeno , po diagnostice motoru, že se jedná o chybu jednoho ze snímačů vstřikovacího čerpadla. Toto Peugeot neopravuje, jen výměnným způsobem, což je drahá záležitost. V Bosch servise by byli schopni snad opravit závadu, ale jejich přístup byl zarážející. Aniž by pořádně zjistili co je poškozeno, odhadli opravu na dost vysokou částku. A proto se ptám, máte někdo podobné zkušenosti s problémem startování? Uvítám každou rozumnou radu. Dík

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tiez som bol v servise a vraveli ze je v prdeli žhaviaca svieck tak ju vymenil a este tam dali taku tu malu pumpicku ked ti padne nafta . . .. Ale niesom s tym spokojny. Radim ti 2,3 krat nazhavit a pak to chyti celkom gut. mam nalietane 180 000km a vraveli ze to moze byt aj tym . . ..:myslim:myslim:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: 806

Ahoj. Mám Peugeot 806 , motor 2,1 turbo. Od minulé zimy nastaly problémy se startování . Při nižší venkovní teplotě (cca 10 stupňů ) jsou dlouhé strarty. V servise mi bylo řečeno , po diagnostice motoru, že se jedná o chybu jednoho ze snímačů vstřikovacího čerpadla. Toto Peugeot neopravuje, jen výměnným způsobem, což je drahá záležitost. V Bosch servise by byli schopni snad opravit závadu, ale jejich přístup byl zarážející. Aniž by pořádně zjistili co je poškozeno, odhadli opravu na dost vysokou částku. A proto se ptám, máte někdo podobné zkušenosti s problémem startování? Uvítám každou rozumnou radu. Dík

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je to možná dost složité a pracné ale asi bych jako nejlevnější variantu zkusil od někoho kdo má taky 2.1TD 12V si půjčit vstřikovací čerpadlo.Druhou možností je koupit již použité čerpadlo aby jsi měl jistotu že je to opravdu tím.Tak jsou firmy co dělají kompletní opravy a seřízení vstřikovacích čerpadel na stolici.Já bych to měl možná trošičku jednoduší dělám v peugeotu.Tak doufám že ti to vyjde.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: oddie

180tis na diesela není vůbec nic. Až bude mít 3x tolik, budu věřit, že už může mít problémy se starty pod -20°, ale ve 180tis ani omylem.

souhlasim...mam zhavky 4 roky stare, a jak byly ty desne mrazy tak to nastartovalo na podruhe....celkem v pohode...az jsem se divil (najeto 270) Pokud je do -10 -15 a necham to dobre nazhavit, tak je to na prvni skobrtnuti...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Nu ja som na tom podobne P205 1.9D asi ma nemine repase cerpadlo cerpadlar mi povedal ze od 5000 sk cena hore za opravu, ze mi v cerpadle po vipnuti spadne tlak nerozumie ?, ale pochopil som to tak ze v trubkach k triskam ma zostat tlak po vipnuti lebo triska sa otvori iba ked prskne pod tlakom, a v cerpadle su dake spetne ventili abi ten tlak tam zostal aj po vipmuti to mi zevraj netesni mozno zasrane ale prvdepodobne zodrate ma to uz cez 250 tis nalitane riesil som to v -18 mraze tak ze hned otocim klucikom pretocim motor tak na 2 az 3 otacki potom nazhavit 2x a drc diesel ide, to bol extrem menej ako -18 som este nestartoval a mam tam olej 15W40 na -18 je to na prt baterka ma rok 74A>720Amp-startprud, skra rozdiel jak toci motor pri -10 a -18 ked startuje, buducu zimu tam nalejem Total 10W40 polosyntetiku a uvidime :)

[upravil dne 19.2.06 fijalka]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×