ajsik 1 Nahlásit příspěvek Odesláno 10. listopad 2007 Zna nekdo tenhle motor jedna se o 306tku r.v. 2001, puvodne jsem myslel ze to je 1,8cka, ale overoval jsem, si to a je to 1580ccm 8V a ma vykon 72kw (98k) predpokladam ze to bude stejny drzak jako 90k verze , jen lehce inovovany ? nejak o nem nemuzu najit oficialni informace, jako servisni interval, rozvody apod... diky za kazdou radu ... Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
ajsik 1 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 nakonec jsem to nasel na infotecu, rozvod 120tkm olej 30tkm 137,5nm / 3000ot. 72,5 kw / 5750ot. objem : 1587 Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Béďa 769 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 ja vim ze do 306tek se delali 1.6 8V a ty maj 65kW(89PS) pak se delali 1.6 8V a ty maj 72kW(98PS) ty se davaly ale az do tech poslednich rocniku myslim 2000-01.. [upravil dne 11/11/2007 Béďa] Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Milhaus65 28 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 Je to klasický 1,6 8V TU5JP s 100PS. Ve VIN se dá lehce poznat má místo Z písmeno T. VF37xNFZ je VF37x NFT. Kde x je typ karoserie. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
ajsik 1 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 takze servis a dily jako klasicka 90k verze ? nebo se mam pripravit na nejakou specialitku ? Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
mares 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 Perfektní motor :potlesks úžasně malou spotřebou. Dovolená při plně naloženém kombíku za 5,6 l. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
ajsik 1 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 tak to je fajn :-) puvodne jsem si myslel ze tam je 1,8 100k ktera ale dost zere :-) Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
mares 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 Původně zaslal: mares Perfektní motor :potlesks úžasně malou spotřebou. Dovolená při plně naloženém kombíku za 5,6 l. Spotřeba u tohoto benzínového motoru, může klidně konkurovat nafťákům. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
ajsik 1 Nahlásit příspěvek Odesláno 11. listopad 2007 Původně zaslal: mares Původně zaslal: mares Perfektní motor :potlesks úžasně malou spotřebou. Dovolená při plně naloženém kombíku za 5,6 l. Spotřeba u tohoto benzínového motoru, může klidně konkurovat nafťákům. no bude to v 306 kabriu coz ma velkou pohotovostni hmotnost takze nizka spotreba potesi ;-) zvlaste kdyz s nim chci v lete najet par tkm [upravil dne 11/11/07 ajsik] [upravil dne 11/11/07 ajsik] Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Dinooo 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 13. listopad 2007 Hehe...Nevíte někdo jak se liší konstrukčně od 90k verze, popř. jestli by se to dalo překopat:myslim:roker Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
purkmistr 4 Nahlásit příspěvek Odesláno 13. listopad 2007 kua to by mě taky zajímalo, nemá někdo náhodou i foto toho motoru? Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Béďa 769 Nahlásit příspěvek Odesláno 13. listopad 2007 je to sice z bouracky ale nic lepsiho jsem nenasel.. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Béďa 769 Nahlásit příspěvek Odesláno 13. listopad 2007 .. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Béďa 769 Nahlásit příspěvek Odesláno 13. listopad 2007 ... Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Dinooo 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 14. listopad 2007 Chudinka malinká... Konstrukčně vypadaj stejně, až na měrku oleje a lambdu... Vážně to někdo z vás ještě nezkoušel překopat??? Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
kohlla 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 15. listopad 2007 Já už sem nad tim uvažoval, ale ještě sem nesehnal dostatak informací pro přehození a hlavně ani ten motor. Vypadá stejně až na to sání s filtr boxem. Moc by mě zajímalo kde se tam vezmou ty koně navíc, protože jestli je to jenom jinou hlavou nebo tak něčim tak je zbytečný přendavat motor, ale nevim jenom věštim. Jak koukám má to jenom 8 ventilů. Co takhle tam dát 16ti ventilovou hlavu šlo by to? doufám že mě neukamenujete te za moje sci-fy nápady třeba sou reálný Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Béďa 769 Nahlásit příspěvek Odesláno 15. listopad 2007 podle me je hlavni rozdil v RJ a pak v tom sani.. jinak mensi rozdil je i v tech svodech a lambda sondou.. ten motor bych urcite neprehazoval, za tech 10PS to fakt nestoji, to je radeji ziskat nejakym kvalitnim chiptuningem a sport. vlozkou filtru.. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
kohlla 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 15. listopad 2007 Takže je to v RJ, nebo sání a možná ve svodech??? Nic jinýho??? NU dobrá. A co ta hlava s 16v? Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
Béďa 769 Nahlásit příspěvek Odesláno 15. listopad 2007 Původně zaslal: kohlla Takže je to v RJ, nebo sání a možná ve svodech??? Nic jinýho??? NU dobrá. A co ta hlava s 16v? problem je ze tech motoru je jako safranu.. takze bohuzel live sem se s nim jeste nesetkal a ani jsem nenasel nejakej popis na netu..10PS je sakra malo na to aby menily hlavu atd. kdyby to byl 16V tak mozna ale takhle tezko.. 1.6 16V se daval treba do 106tek a ten mel vykon 120PS ale jestli by sla hlava pouzit na tenhle 8V o tom dost pochybuju.. Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky
kohlla 0 Nahlásit příspěvek Odesláno 15. listopad 2007 co takhle celej motor ze 106 seděl by? (úchyty silenbloků, čidla a co RJ, atd...) Dalo by se někde zjisti jestli ty hlavy dou prohodit? Sdílet tento příspěvek Odkaz na příspěvek Sdílet na ostatní stránky