Přejít na obsah
Peca24

rozvody

Recommended Posts

dnes jsem delal kompletni rozvody na svem 405 1.9TD vsechno jsem zajistil nastavil tak jak se ma dal remen napl zajistil poskladal protocil jsem motor klicem vsechno bylo ok ale pak jsem nastartoval a neco v motoru strasne mlati prosim poradte

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Pe.Tr

tipuju pootočene čerpadlo

Spíš bude mít čerpadlo sladěné s vačkou - to je oboje nahoře a jak na dlani, ale posunuté vůči klice o zub. Klasická chyba - řemen se musí nasadit na spodní kolo, a k čerpadlu přes vodící kladku táhnout napnutý, volný se může nechat až při nasazování na napínací kladku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes jsem se s tim cely den drbal a stale nic uz u me byly 2 lide kteri bych rekl ze tomu dost rozumi jeden driv delal v peugeotu a vysledek stale stejny jedina vec co je napadla je ze nekdo jak delal spojku tak pretocil setrvak a ted to nesedi ty aretacni diry

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Peca24

tak dnes jsem se s tim cely den drbal a stale nic uz u me byly 2 lide kteri bych rekl ze tomu dost rozumi jeden driv delal v peugeotu a vysledek stale stejny jedina vec co je napadla je ze nekdo jak delal spojku tak pretocil setrvak a ted to nesedi ty aretacni diry

Poslyš, a tys to jako aretoval kdy? To jsi snad nastavil do té polohy, kde se to aretuje, zaaretoval setrvák, vačku a čerpadlo, a pak teprve ty rozvody rozebral a měnil, ne??? Popiš přesně, jak, kde a čím aretuješ setrvák.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pokud někdo bude zase měnit rozvod a neví,kde jsou rysky a pod.,je třeba si perfektně označit polohu kol před demontáží a pak to vrátit přesně jak to bylo!!!!!!Jinak je to v pr*eli!!

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 .......

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: franus

Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 .......

Ano. Ale už jsem zažil, že si to ťuklo jen málo, když řemen prasknul těsně po vypnutí zapalování, když se dotáčel motor. Tehdy stačilo dát nové rozvody a jelo se dál.

[upravil dne 18/1/2008 Hafity]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: franus

Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 .......

Dotaz stale aktualni....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: franus

Původně zaslal: franus

Mam tady dotaz na lidi, co maji nejakou praktickou zkusenost s motory (takze oddie a spol). Na 205clubu resime otazku, jestli se potkaji ventily a pisty pri prasknuti rozvodaku u motoru XU9JAZ. Je to motor 1.9 8V, ktery se montoval do 205, 309, 405 .......

Dotaz stale aktualni....

Ve většině případů bude pár ventilů ohnutých.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×