Vlastas Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Prosím porádí mi někdo, vyměnil jsem na 405 TD kotouče (chlazené) + desky a stejně po 20 tis když přibrzďuju tak cítím jak je kotouč zkroucený, má prosím někdo radu? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 Tohle se mi také stávalo. Koupil jsem nechlazený od ATE a ze začátku jsem je hezky pomalu zaučoval, žádné rychlé brždění...a vydržely o něco déle... Chce to opravdu koupit kvalitní a chvilku je nechat na autě rozkoukat.....taky jsem si kroutil hlavou, když jsem je měl zánovní a oni mi zas kmitaly do volantu při brždění!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 25. červen 2007 Sdílet Odesláno 25. červen 2007 A jak utahujete kola? Někdo mi tvrdil, že když se utáhnou kola pneumatickou utahovačkou, tak se zkroutějj kotouče. Takže jestli jste si to dávali do servisu, mohlo by to tím být. Nevím co je na tom pravdy, ale třeba to možné je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 to je blbost aby se zkroutily kotouče tím že utáhneš kolo.já koupil kotouče a desky od stejný značky a při brždění to pískalo a po chvilce se začalo kouřit od brzd.prostě ty kotouče a desky k sobě nepasovaly tvrdostí-desky tvrdší než kotouč.pas ke kotouče přehřívají a kroutí se.koupil sem jiný desky a teď brzdy nepískaj ani se nepálej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trsek Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 To je závažná informace- chce to napsat výrobce kotoučů a destiček. Vždy je nunto varovat ostatní. Brzdy jsou svědomím auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: Medion to je blbost aby se zkroutily kotouče tím že utáhneš kolo. ... quote] Netvrdím že to je tím, ale jen jsem to zaslechl. Taky mi to přišlo jako blbost, ale rozhodně je rozdíl, když si utáhneš kolo svou pákou a silou, než když ti to utáhnou pistolí v pneuservisech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Je fakt, že mě trochu vibrujou kola při brždění. Loni v srpnu jsem dával nový desky i kotouče Ferodo, letos v dubnu jsem dával nový desky (zase Ferodo). Do tý doby, než jsem přezul na letní, auto se chovalo při brždění normálně. V pneuservisu jsem si musel kola nechat převážit (škrtalo mi závaží o třmeny) a kola mi utahovali pneumatickou pistolí jeden po druhym (ne křížem). P.S.: Už dřív bylo v návodu k obsluze (nevim už u jakýho auta) výslovně uvedeno, že se kolo má utahovat křížem, aby nedošlo ke zkroucení kotoučů a bubnů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albin007 Odesláno 27. červen 2007 Sdílet Odesláno 27. červen 2007 Aj ja si myslim ze to je totalna blbost, aby sa kotuce krutili dotahovanim kolesa. Toto ma na svedomi skor materialy dosticiek a kotucov.. Ak niesu take ake maju byt, tak to robi blbosti. Prehrieva, skor opotrebuje jedno alebo druhe, a deformuje.... Na tomto netreba setrit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 27. červen 2007 Sdílet Odesláno 27. červen 2007 Původně zaslal: Dundee Je fakt, že mě trochu vibrujou kola při brždění. Loni v srpnu jsem dával nový desky i kotouče Ferodo, letos v dubnu jsem dával nový desky (zase Ferodo). Do tý doby, než jsem přezul na letní, auto se chovalo při brždění normálně. V pneuservisu jsem si musel kola nechat převážit (škrtalo mi závaží o třmeny) a kola mi utahovali pneumatickou pistolí jeden po druhym (ne křížem). P.S.: Už dřív bylo v návodu k obsluze (nevim už u jakýho auta) výslovně uvedeno, že se kolo má utahovat křížem, aby nedošlo ke zkroucení kotoučů a bubnů No a něco podobného jsem slyšel od staršího opraváře, že on má manuály na starší Peugeoty a někde tam vyčetl, že se to nemá utahovat pneumatickou utahovačkou, ale klíčem. Albin007: No vem si, jak je tam kotouč upevněn, a já nevím, jestli jsi někdy povoloval kolo, které utáhli někde v servisu či pneuservisu, to bylo něho hroznýho, to bylo tak utažený, že se s tím muselo do servisu a i tam s tím měli problémy. A nehledě k tomu - stát se mi na cestě defekt, tak to klasickým klíčem nepovolím - to bych se asi vzteknul. To si to radši jednou za čas poutahuji a mám klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Dundee Je fakt, že mě trochu vibrujou kola při brždění. Loni v srpnu jsem dával nový desky i kotouče Ferodo, letos v dubnu jsem dával nový desky (zase Ferodo). Do tý doby, než jsem přezul na letní, auto se chovalo při brždění normálně. V pneuservisu jsem si musel kola nechat převážit (škrtalo mi závaží o třmeny) a kola mi utahovali pneumatickou pistolí jeden po druhym (ne křížem). P.S.: Už dřív bylo v návodu k obsluze (nevim už u jakýho auta) výslovně uvedeno, že se kolo má utahovat křížem, aby nedošlo ke zkroucení kotoučů a bubnů No a něco podobného jsem slyšel od staršího opraváře, že on má manuály na starší Peugeoty a někde tam vyčetl, že se to nemá utahovat pneumatickou utahovačkou, ale klíčem. Albin007: No vem si, jak je tam kotouč upevněn, a já nevím, jestli jsi někdy povoloval kolo, které utáhli někde v servisu či pneuservisu, to bylo něho hroznýho, to bylo tak utažený, že se s tím muselo do servisu a i tam s tím měli problémy. A nehledě k tomu - stát se mi na cestě defekt, tak to klasickým klíčem nepovolím - to bych se asi vzteknul. To si to radši jednou za čas poutahuji a mám klid. No něco na tom může být:myslim Pneu utažení x své....a hlavně křížem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest zzip Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 no on je problém že pneumatickou utahovačkou to není utáhlý ale zaklepaný a to pak nejde povolit a je štěstí že se to nedělá často třeba jak u nákladáku to pak dou do háje i šrouby a matky:o a podle mě je blbost aby se utahováním deformoval kotouč nebo buben to už by se spíš prohl disk:roll [upravil dne 28.6.2007 zzip] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 no já když si utáhnu šrouby doma klíčem,tak v pneuservisu to po mě pneuutahovákem nepovolili.takže to zas tak strašně utažený neni.a taky utahuju do kříže aby si kolo pěkně sedlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 28. červen 2007 Sdílet Odesláno 28. červen 2007 Původně zaslal: zzip no on je problém že pneumatickou utahovačkou to není utáhlý ale zaklepaný a to pak nejde povolit a je štěstí že se to nedělá často třeba jak u nákladáku to pak dou do háje i šrouby a matky:o a podle mě je blbost aby se utahováním deformoval kotouč nebo buben to už by se spíš prohl disk:roll [upravil dne 28.6.2007 zzip] No tak matice/šrouby se tím taky ničej, protože se natáhnou závity, a jelikož se pak těžko dá ten šroub do původního závitu kde byl předtím, tak se to takhle natahuje a většinou to nevydrží šroub/matice kola a strhne se závit. Původně zaslal: Medion no já když si utáhnu šrouby doma klíčem,tak v pneuservisu to po mě pneuutahovákem nepovolili.takže to zas tak strašně utažený neni.a taky utahuju do kříže aby si kolo pěkně sedlo Teda, ty musíš mít ale sílu! A neutahuješ to lešenářskou trubkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 2. červenec 2007 Sdílet Odesláno 2. červenec 2007 kupuju jedine kotouce BREMBO + desky Textar, vyde to sice o neco draz, ale zatim sem nemel zadnej problem, zkusenost mam teda s kotoucema 2-tyma (tzn. 2 kotouce uprostred s mezerou na chlazeni, vetsinou pro silnejsi a tezsi auta na predek) co se tyce toho dotahovani kol v penuservisech - nim estli to necemu vadi/nevadio, ale kazdopadne kdyz to pak clovek povoluje ruco, tak aby se z toho posral. Kdysi davno sem mel v aute (306-ka) origo klic na kola - takovej kratkej, na konci se sroubovakem na vyndani rezervy a kdyz sem pichnul, tak sem to kolo s tim povoloval asi hodinu, klic zvohejbanej, uz sem to chtel vzdat, ale nakonec sem to nak udelal ... dneska vozim takovej ten vysouvaci chrom. klic s pakou - je nejlepsi a kdyz nemusim, tak do pneuservisu nejezdim ... hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 3. červenec 2007 Sdílet Odesláno 3. červenec 2007 tak ten klíč je pěkně na pytel.....sem na něj šáhl a prasknul.....takže jestli někde píchnu tak sem včoudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.