Denim405 Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Prosím o radu psal jsem to i na servis ale vy 605-tkáři asi budete vědět víc.Když mám studený motor tak mi po 100metrech chcípne.nastartuju a dokud není teplota cca 80stupnu tak to porad chcípe,jak kdyby tam nešla nafta,ale jak jje to ohřáté tak to jede jak kule.nevíte co stím???????????:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 a jinak ti to jede treba po dalnici pri plnem plynu nebo do kopce bez problemu ? podobna vec se mi stavala, kdyz jsem mel zavzdusneny a spatny predehrev nafty, tj. pouste mi vzduch. Pres noc mi padala nafta..nastartovalo to, ale chcipalo to, nez se zase ta nafta nasala do systemu. Pokudu z si fakt nevis rady, zkus si dat pred cepradlo misto cerne hadice nejakou pruhlednou, jestli ti tam nejdou bublinky. Vic asi neporadim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 Je to divný ale jen když to je studený.na dálnici jsem se nedostal,radši abych tam nezůstal.jak je to teplé kopec nekopec jede jak kule Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Jako neznalec nafťáků - 1. čerpadlo, 2. vstřiky, 3. padání nafty Ale to je vyloženě odhad benzínovýho blázna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 Mno s největší pravděpodobností ti padá nafta a podle projevu co píšeš tak máš mechanický čerpadlo Bosch. Lucas by jsi totiž už asi nenastartoval a musel mazat odvzdušňovat pumpičkou k motoru. Takže pokud jsem se nespletl, jako první bych vyřadil z činnosti předehřev nafty, tzv. žehličku. Neznám moc motorů na kterých by to nezlobilo a stejně je to tam k ničemu. A když už to budeš odpojovat tak rovnou překontroluj přetažení pásek u hadic na naftu a pokud máš ještě takový ty tvrdý originální tak je všechny vyměň. Mno a pokud by ani tohle nepomohlo tak bych to odhadoval na vstřiky nebo naftový filtr. Pokud to ale přestane dělat až se motor ohřeje tak spíš vstřiky. Může se to skrz ně klidně zavzdušňovat zespoda. Dej pak echo jak jsi uspěl..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 4, 2006 Author Share Posted November 4, 2006 Mám z toho hlavu jak balon ale zitra na to vlítnu a pak dám vědět co se mi povedlo.Zatím díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 6, 2006 Author Share Posted November 6, 2006 Tak jsem vyřadil předehřev a pořád to chcípá.zkoušel jsem jestli funguje sytič a ten taky vypadá v pořádku.ještě seženu tu průhlednou hadici jestli tam není vzduch.pak už nevím...............:bojim:bojim:bojim:bojim:bojim:bojim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMDOM Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 v obalu palivového filtru je pumpička na odvzdušnení-načerpání nafty, je tam gumové membrána, tak ji máš prasklou jde vyměnit, náhradní u bosche, je pod tím černým knoflíkem co se mačká . mění se tak že ze spodu ze opatrně vyhnou plechové packy. pokud si nejsi jistý tak odpoj hadici od filtru a napoj čerpadlo přímo s kanistru a uvidíš, pokud ani ted nenastartuješ tak máš problém v čerpadle. nebo v elektrice, ventil zastavení atd.... , to všechno se dá ověřit pomocí průhledné hadice (zavzdušnení). TOM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davmed Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Ahoj všichni, prosím o radu, když ráno nastartuju tak vynechává asi jeden válec, stašně to hulí, svíčky sem měl vyndaný a jsou ok, potom přes den to startuje na otočení, asi už budou tlaky v háji ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xyxo Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 2 davmed: To iste mam ja, problem s tlakmi (motor 260tkm). Trochu pomozu nove zhavice, dobre nastavene trysky. 2 All: Kde je presne prehrev nafty na cerpadle Lucas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 7, 2006 Share Posted November 7, 2006 Předehřev není na čerpadle, ale na motoru. Poznáš to podle toho, že hadice z palivového filtru vede do \"něčeho\" a z toho \"něčeho\" pak jde do čerpadla. Mno a to \"něco\" je předehřev nafty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denim405 Posted November 7, 2006 Author Share Posted November 7, 2006 Už mi to nechcípe:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk:potleskbylo to tím předehřevem. dá se vyčistit ten předehřev nějak nebo že bych jezdil bez něj???ale co v zimě to bude asi naprd!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenduch Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Už několik sezón jezdím bez něj a pohoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davmed Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Tak auto už startuje normálně, musel sem přitáhnout na doraz tu přední páku na čerpadle (Bosch), zřejmě je na předstih, u 405 nic takovýho nebylo. Ráno je při mrazech trošku hlučnější, ale proti starým golfům to má hodně daleko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.