Guest f3rdaaa Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Tak jsem precetl zajimavy \"clanek\". Zni to dobre, ale rekl jsem si, ze se zeptam expertu... http://www.mx3.cz/viewtopic.php?t=1036&highlight=dekarbonizace a http://www.mx3.cz/viewtopic.php?t=1101&highlight=dekarbonizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal.doubravsky Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Nevím nevím,já osobně bych do toho asi nešel.(tím neříkám,že to nemůže být pravda) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Tak jsem to pročetl kouknul jsem i na ta videa co tam jsou a vipadá to opravdu zajímavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durexpepo Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 ja som bol na praxi v servise FIAT a prislo tam jedno auto ktore malo zle tesnenie pod hlavov a do 1 valca sa mu preto dostavala voda a ked sme to dali dole ten piest aj z ventilmi bol ako novy keby ho dakto predtim vyleštil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smeták Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Četl jsem to celé a moc mě zajímá názor lidí,kteří motorům opravdu rozumí!!!Sám si myslím,že to je možné! [upravil dne 2/8/2006 Smeták] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 kamos do toho jde o vikendu, tak pak dam vedet, jak dopadl. Akorat mam jeste 1 otazku na znalce.. nemuze ta voda poskodit vahu vzduchu, jak psal stenlee v prispevku \"406 Hdi - chyba diagnostiky motoru - NETÁHNE!!!\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Vubec bych se toho nebal. Marauder to propaguje pomerne intenzivne, takze uz to zkousel kde kdo a zatim jsem neslysel o zadnem problemu. Akorat bych to realizoval pro jistototu tesne pred vymenou oleje, kdyby se do nej nahdou dostala voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 Původně zaslal: .mycTD Vubec bych se toho nebal. Marauder to propaguje pomerne intenzivne, takze uz to zkousel kde kdo a zatim jsem neslysel o zadnem problemu. Akorat bych to realizoval pro jistototu tesne pred vymenou oleje, kdyby se do nej nahdou dostala voda. A co to zkusit u diesla je v tom nejakej rozdíl?A kam ž etu vodu stříkaj do sání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 No toto! Nějak se mi to nezdá! Pokud by to bylo tak primityvní, proč by za to v servisech chtěly těžký prachy??? Jinak, pokud by to fungovalo, je to paráda!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 2. srpen 2006 Sdílet Odesláno 2. srpen 2006 takze vpodstate kdyz na podzim furt leje jako z konve tak kdyz jezdim dekarbonizuju motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest f3rdaaa Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 no, nemyslim, ze kdyz jedes za deste, tak kdyz uz se ti tam nejaka ta voda dostane, tak urcite ne dostatecne mnozstvi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajsn Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 Původně zaslal: f3rdaaa no, nemyslim, ze kdyz jedes za deste, tak kdyz uz se ti tam nejaka ta voda dostane, tak urcite ne dostatecne mnozstvi... Tak huráááá do myčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 Dakaros: je to primitivni, v podstate je to parni cistic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 Osobne bych do toho nesel. Verim spis aditivum v benzinu. Kdyz tak bych jednou za cas natankoval V-power. Nektery usazeniny taky nejsou na skodu. Lehce dotesnuji,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 Původně zaslal: hloze-ja Osobne bych do toho nesel. Verim spis aditivum v benzinu. Kdyz tak bych jednou za cas natankoval V-power. Nektery usazeniny taky nejsou na skodu. Lehce dotesnuji,ne? jj taky bych to nezkousel...stary motor radsi nechat tak jak je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edaglodys Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 jen ,aby ty páry nezničily kat!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 no jo prostě radši neriskovat takovéto problémy a nechat motor tak..znám lidi s motorama se 300000km a žádnou dekarbonizaci nikdy nedělali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel205 Odesláno 3. srpen 2006 Sdílet Odesláno 3. srpen 2006 nemáme přece dvoutakty.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgrno Odesláno 4. srpen 2006 Sdílet Odesláno 4. srpen 2006 samozrejme nieco na tom co hovori Pavel205 je. ale napriklad vyrobcovia aut napr tvrdia ze olejova napln v prevodovke je dozivotna. videli ste uz olej v prevodovke po 150t km? kolko jemnych pilin z ozubenych kolies tam je, ktore potom nicia loziska. ja som si olej vymenil a prevodovka je ako nova, radenie ide podstatne lahsie, loziska a klzne plochy si urcite vydychli, a lahsie sa aj toci, co znamena sice mozno nepatrnu ale predsa usporu paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgrno Odesláno 4. srpen 2006 Sdílet Odesláno 4. srpen 2006 ale tiez sa toho trochu bojim, ono niekedy sa neoplati vymyslat a experimentovat. bolo to uz davnejsie (bol som este mlady a hlupy) som takto zadrel motor na benz. kosacke. nieco bolo s plnenim benzinom a furt sa mi to zachlastalo. tak som vybral sviecku a vyfukal ju aj motor stlacenym vzduchom. sviecku naspat. chvilku to fakt chodilo uplne super, po kratkej dobe, ale motor isiel stale tazsie a tazsie az sa zastavil a uz som ho nenakopol. rozobrali ho a zistili ze je zadrety. odvtedy som k takymto veciam trochu skeptik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.