Přejít na obsah
Zdenáll

Žárovkýýýýýýý výměna

Recommended Posts

:olidíí asi novej zákon se mne podepsal na světlech pááč mne praskly žárofkýý...na pravou jsem vyzrál ale na levou po směru když jsem na to jen tak zběžně mrknul ..noo nevím abych něco nepokonil...kua to je situace v životě jsem si nemyslel že na výměnu žárofkýý budu psát o radu jak se kní dostat a nic moc nerozebírat ale todlecto se mne zdá že budu muset rozebrat půl odplastovaní........jak se nejsnáze vymění huž jste to někdo dělal???dík.:myslim:roll

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Zdenáll

Tak snad praskly žárovky jenom mne?:mad::roll:aut

to asi ne, ale pres vikend to je tady mrtvejsi ...v moji 307 to problem neni, strcim ruku, odmontuji kryt atd. - takze nevim co bych ti k tomu poradil:xvul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Čus,čím to je,že ty žárovky tak často praskají i v servisech to často řeší.U jedé 307 se pořád mění žárovky a u druhé 307stejného typu i roku výroby nic.V středu 12.7. jsem byl v servise na montáž loketní opěrky a aktivaci denních světel,byla tam ženská z úplně stejným autem a ještě o tři měsíce mladším než mám já.Stěžovala si na časté praskání žarovek.Já svítím pořád i když se nemuselo a za dobu ježdění 16 měsíců jsem neměnil ani jednu žárovku ťuk ťuk ťuk musím zaklepat.:super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: El

Čus,čím to je,že ty žárovky tak často praskají i v servisech to často řeší.U jedé 307 se pořád mění žárovky a u druhé 307stejného typu i roku výroby nic.V středu 12.7. jsem byl v servise na montáž loketní opěrky a aktivaci denních světel,byla tam ženská z úplně stejným autem a ještě o tři měsíce mladším než mám já.Stěžovala si na časté praskání žarovek.Já svítím pořád i když se nemuselo a za dobu ježdění 16 měsíců jsem neměnil ani jednu žárovku ťuk ťuk ťuk musím zaklepat.:super

je to tim ze zarovky jsou stavene na 12V, kdezto v palubni siti se objevuje i 14.5V, to zpusobuje prehrati vlakna, ktere pak snadneji praska, resenim je dat ke kazde zarovce predradny odpor, tak aby bylo na zarovce tech 12V, u Fabii to tusim delali dokonce v autorizovanem servise

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

přepětí v tom má malí vliv, spíše je to způsobeno tím, že v dnešní době se vyrábí světla z polikarbonátu a né ze skla jak dříve a tak žárovka nemá kde odevzdat teplo a přehřívá se.

Má seminární práce \"Funkce halogenových zdrojů\"

Jeto vše o typu žárovky, z důvodu úspor - Laciné, dvakrát placené

[upravil dne 17/7/06 Naspo]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Naspo, ja ti verim, ale uvazuj, Martnsk pise, ze kolegovi odisli NARAZ, nemyslis, ze je to sakra nahoda? V jednej diskusii sa to uz riesilo:

Zaslal: 15. 2. 2006 20:11

Predmet: Ziarovky

Zajdi s tym do servisu a nechaj si namontovat prechodovy odpor a mas po problemoch. Ja mam svetla (servisne) zapnute non-stop pocas roka a mal som podobny problem. Po namontovani odporu je to uz O.K.

a dalsi:

Zaslal: 16. 2. 2006 23:36

Predmet: Tie žiarovky sú riešiteľné

Tie žiarovky sú riešiteľné.

Máš proste v aute vyššie napätie, ako treba.

Rieši sa to pridaním odporu pred žiarovky, ktorý zníži napätie a výrazne predĺži ich životnosť.

Si zober že moja 307 bude mať o 3 mesiace 2 roky a doteraz mi neodišla ŽIADNA žiarovka.

a tak dalej......

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: El

Čus,čím to je,že ty žárovky tak často praskají i v servisech to často řeší.U jedé 307 se pořád mění žárovky a u druhé 307stejného typu i roku výroby nic.V středu 12.7. jsem byl v servise na montáž loketní opěrky a aktivaci denních světel,byla tam ženská z úplně stejným autem a ještě o tři měsíce mladším než mám já.Stěžovala si na časté praskání žarovek.Já svítím pořád i když se nemuselo a za dobu ježdění 16 měsíců jsem neměnil ani jednu žárovku ťuk ťuk ťuk musím zaklepat.:super

je to tim ze zarovky jsou stavene na 12V, kdezto v palubni siti se objevuje i 14.5V, to zpusobuje prehrati vlakna, ktere pak snadneji praska, resenim je dat ke kazde zarovce predradny odpor, tak aby bylo na zarovce tech 12V, u Fabii to tusim delali dokonce v autorizovanem servise

Tady o tom něco takovýho píšou

http://www.autoelektrika.cz/zarovky/zivotnost-autozarovek.php

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Naspo

Jeto vše o typu žárovky, z důvodu úspor - Laciné, dvakrát placené.

[upravil dne 17/7/06 Naspo]

Svatá pravda.

Žárovky z pohledu ze předu vlevo se mění dobře. Jenom je nutné vytahat čudlíky z plastového krytu nad světlem, vyndat ho, ajeto.:super:aut

[upravil dne 18/7/06 Bohumil]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Původně zaslal: Naspo

přepětí v tom má malí vliv, spíše je to způsobeno tím, že v dnešní době se vyrábí světla z polikarbonátu a né ze skla jak dříve a tak žárovka nemá kde odevzdat teplo a přehřívá se.

Má seminární práce \"Funkce halogenových zdrojů\"

Jeto vše o typu žárovky, z důvodu úspor - Laciné, dvakrát placené

[upravil dne 17/7/06 Naspo]

no ale proc se prehriva ? nebude to tim,ze je na ni prepeti ? Myslim ze malY vliv to neni, spis bych se dohadoval o velikosti vlivu kdyz je kryci sklo z polYkarbonatu a nebo ze skla, tepelne vodivosti neznam a nemam porovnani, a hledat se mi je nechce :)

ty predradne odpory jsou v praxi overene a funguji

[upravil dne 18/7/06 Ferry]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem měl zrovna před garančkou, nechal jsem je vyměnit v servisu, neb mi to připadalo jako příliš velká náhoda.

V servisu žárovky vyměnili, ale příčinu, proč odešly obě najednou, prý nenašli.

Jenže ty \"vypálené\" žárovky mi pak nebyli schopni vrátit, a když jsem to po nich požadoval, dali mi dvě nové, neb ty vypálené už prý vyhodili:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Chlapíí je to dobrýýýý jsem to asi mooc dramatizoval a měl z toho bobana já jen viděl samej plast a neviděl hned kam mám dát ruku.Hůůž je to v cajku koupil jsem ty ligh žárofkýý svítí jak u verdunůů.................dííííky za informejš.:super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem prave take ten stastlivec, kteremu zarovky odchazeji take velmi rychle. Cca za posledni 3 mesice 4 ks. Je sice pravda, ze kupuji ty nejlevnejsi vetsinou na pumpe a tak to muze byt take tim.

Mate nekdo osvedcenou nejakou znacku, typ - zarovek???

Nechaval si nekdo z vas davat pred zarovky dany predradny odpor?

Diky za zkusenosti.

S pozdravem Pavel

Peugeot 307 SW HDI 2.0;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

skus natočit 0,5mm lanko CU - izolovany kabel / reprokabel / asi tak 1.5m ako cievku a zapoj na vstup + drot do žiarovky.mne to robili v peugeote a zatial je to ok .Doteraz mi žiarovky max.;) vydržali tak 2mesiace a bolo jedno kolko stali či 100,alebo 500sk .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Diky moc za rady. Danou praci necham radsi ale na servisu, protoze ja a elektrina to nejde absolutne dohromady. V kazdem pripade zkusim dle vasich zkusenosti si nechat nejaky ted odpurek pred zarovky namontovat.:):D:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×