Leo 84 Posted January 21 Share Posted January 21 (edited) Můžete mne prosím navést, co je u mého motoru nad termostatem to stříbrné na fotce v kolečku? Nějak se mi zdá, že to odtamtud po zahřátí motoru moc rachotí (je to jako šicí stroj a silnější než zvuk motoru). 2021-01-21_11-01-53.mp4 Edited January 21 by Leo Quote Link to post Share on other sites
ChouLu 1,453 Posted January 21 Share Posted January 21 Vyveva Quote Link to post Share on other sites
Leo 84 Posted January 21 Author Share Posted January 21 A má to dělat rachot? Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,552 Posted January 21 Share Posted January 21 nemá, vývěvu pohání konec vačky, odsud může jít hluk brzdy mají dostatečný podtlak ? pokud po dvou sešlápnutích pedálu brzdy jde pedál těžko, bude vývěva na výměnu Quote Link to post Share on other sites
Xantik 20 Posted January 21 Share Posted January 21 Me cvakala 2 roky na brzdy a nic krom toho zvuku to nemelo vliv, ale prestalo me bavit to poslouchat, neni to az zase tak drahe na vymenu. Pry s cvakajici neni problem najet i 50 tisic, uvolni se vevnitr mechanizmus co vytvari podtlak a to cvaka. ozzy56 1 Quote Link to post Share on other sites
Leo 84 Posted January 21 Author Share Posted January 21 (edited) Ahoj Xantiku, už jsme se tu dlouho nepotkali. Tak už mám taky citrón v tvých barvách . Já teď řeším závady před koncem záruky a tak jim to řeknu, ať se na to podívají (třeba to uznají). Nevím, čím to je, ale nějak se to teď ke konci záruky všechno sešlo. Tento týden jsem zjistil, že mám prázdnou nádržku chladící kapaliny což mne docela vyděsilo a ani nevím jak dlouho jsem s tím jezdil (teplota motoru ukazovala vše v normálu a topení taky topilo). Prý prasklý kryt termostatu. Objednali ho v autorizovaném servisu, ale nedovedou ho do týdne sehnat (což mne dost udivilo, když v AutoKelly mají originál skladem). Prý mám dolívat destilku což mi v zimě nepřipadá jako šťastné řešení, abych to moc nenaředil, nehledě na degradaci chladící kapaliny, která se bude muset vyměnit. A to máme jet příští týden na hory. Edited January 21 by Leo Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,552 Posted January 21 Share Posted January 21 před 1 hodinou, Xantik napsal: Me cvakala 2 roky na brzdy a nic krom toho zvuku to nemelo vliv, ale prestalo me bavit to poslouchat, neni to az zase tak drahe na vymenu. Pry s cvakajici neni problem najet i 50 tisic, uvolni se vevnitr mechanizmus co vytvari podtlak a to cvaka. ano, pokud vývěva dává dost podtlaku pro brzdy je všechno OK Quote Link to post Share on other sites
Xantik 20 Posted January 21 Share Posted January 21 (edited) Pokud je to v zaruce at opravy vse co jde. V zime dolivat jen destilkou, byt by to bylo jen par dnu, je rada hodna metalu. Nevim jestli nemaji nejaky problem s dodavky dilu, kolega ceka na jednotku BSM od pulky listopadu. Edited January 21 by Xantik Quote Link to post Share on other sites
Leo 84 Posted January 22 Author Share Posted January 22 V 21. 1. 2021 at 12:20, ozzy56 napsal: nemá, vývěvu pohání konec vačky, odsud může jít hluk brzdy mají dostatečný podtlak ? pokud po dvou sešlápnutích pedálu brzdy jde pedál těžko, bude vývěva na výměnu Při třetím sešlápnutí je pedál trochu tvrdší (tak do poloviny), ale úplně tvrdý není. Řeknu v servisu, ať to zkontrolují. Děkuji. ozzy56 1 Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,552 Posted January 22 Share Posted January 22 podtlak vývěvy se dá změřit..., ale pokud z ní jde rachot, nechal bych to zkontrolovat--vyměnit , protože když odejde vývěva, strašně špatně to brzdí (asi jako bys brzdil padákem) , a jak známo, řidič má jen dva hrozné sny--když auto nereaguje na volant a na pedál brzdy... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.