Jump to content
huny

Rozdělovač zapalování - servis, oprava (peugeot, citroen).

Recommended Posts

Zdravím Vás,

hledal jsem na netu, ale vůbec jsem nic nenašel k rozdělovači, primárně určený na peugeot 106 rv 92, avšak ted mám stejny z citroenu. Nefunguje však vakuova regulace, chci použít jiný, ale nevím, jak se do rozdělovače dostat. Nechci nic pokazit, proto bych rád nejakou radu, jak, co, kde. Děkuju

Rozdělovač viz foto.

3659390703.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podtlakovka by měla držet na dvou šroubkách (těleso na těleso) a jedna malá ségrovka (táhlo na čep uvnitř).... Sundáš hlavu a palec.... A pak to vyfotíš a ukážeš, už si to moc taky nepamatuju.... V tej brožuře myslím nic není....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako inspiraci se podivej na netu na vnitrnosti rozdelovace Skoda 105/120.

Nez budes rozebirat, sundej vicko rozdelovace, pripoj k poedtlaku hacicku a zasaj do ni pusou. Palec rozdelovace se musi pri sani hybat. Kdyz ano, hledej chybu v distribuci podtlaku pro rozdelovac. Kdyz ne, rozeber podtlak a zkontroluj membranu :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funguje mi pouze jedna vakuovka, z toho puvodniho origo rozdelovace, jez jsem nahrazoval, protoze se rozsypal. U neho, kdyz zkusim pusou, tak funguje. 

Ten co mam ted na aute tak u toho kdyz jsem pusou zkousel, tak nefunguje. Jde slyset, jako by kolem foukal vzduch, takze asi praskla membrana.nic se nehybe. 

Palec a vimo mam dole. 

Vakuovka ma na sobe dva sroubiky, ale stale to drzi na one osce. 

Mam pouze knizku citroen saxo, ale tam jsou uz vstrukovani a tato problematika se tam neresi. Knihu na peugeot 106 bych chtěl, ale neni k sehnani. Krome te knizni co stoji kolem 600kc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@huny   Znamy motoristicky porekadlo rika ze kdyz mas na opici, MUSIS mit na banany. To sestikilo za knizku v porovnani s cenou noveho rozdelovace neni zase takovej balik a budes ji potrebovat enkrat - jestli si stosestku nechas :papa

Uz Ti psal @Hafity  u podtlaku ze je na osicce sengrovka, ta to zrejme drzi.....    

Share this post


Link to post
Share on other sites

sice nepoznam rozdelovac peugeot -citroen

ale skodovacky som parkrat mal rozobraty a z tej vakuovky ide len ojnicka  ktora drzdi na kolicku tu platnu ktoru nataca a je to zaistene segerovkou 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekuji za prispevky. Vesmes chapu co a jak, jen dostst se do rozdelovace je orisek. Skodovacky ma pristup asiepe reseny. Myslim ze budu muset oddelat cast kterou pohani vacka, abych mohl prerusovac rozpulit. Mela pruzinku, tu jsem sundal ale uvnitr je nejaka oska, kterou nemohu dostat ven. Predpokladam ze se ma vytlouct nebo vylisovat? 

DSC_0119.JPG

DSC_0118.JPG

DSC_0117.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekujibza screen. Tri torxy jsem samozrejme povolil, rozpuli se to cca o pul cm, pak se zaseknem a vypada to ze tomu brani prave ta vecicka s oskou. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@krtek 2 : co máš na mysli tím snímačem? Pokud myslíš tu černou věc s třípinovým konektorem, tak tam by nic být nemělo.... Ale na té úplně první fotce u prvního příspěvku vidím jakoby gumovou záslepku doleva od podtlakového bazmeku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej to cierne  ,zrejme je to halov snimac (to iste jak snimac vacky na kolese vacky)

lebo na planku nevidim nikde kontakt prerusovaca

ale ked vravis ze tam neni nic tak nic 

jj skusit tu zaslepku  

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jedno z prvních "*neumím psát slušně*ítek".... Bez toho auto nenastartovalo.... Ale když jsi to destruktivně rozebral, tak jsi zjistil, že v tom drahém bazmeku jsou zalité v silikonu jakési jednoduché elektrosoučástky.... Jeden borec to rozebral a podle toho zalitého v silikonu propojil ty piny natvrdo a jezdilo to taky.... Jmenovalo se to zapalovací modul.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvy a posledny obrazok maju v sebe indukcnu cievku to iste mal favorit to robilo ten prerusovac a islo to do tranzistoroveho zapalovania (krabicka )kde sa to premenilo na silove spinanie   a ta potom prerusovala zapalovaciu cievku 

tento druhy system nepoznam v SB pisu generator takze tiez to musi davat impulzy nejakej elektronike asi tej ciernej vecicke 

ale su typy s halovym  snimacom  

ale to su uz prehistorricke veci

ale japonci davavali rozdelovac az do nejakeho 2003-4 tusim  roku :D a vtedy je sranda ked to chce dat niekto opravit a mechanik  otvori kapotu a tam veci z 80-tych rokov ,ale zase motory mali velmi kvalitne benzinove 

 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...