Reky Odesláno 22. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2019 (upraveno) Na rovině, když budík ukazuje cca 95 až 100 točí motor cca 2250 – 2350 a palubáč ukazuje okamžitou spotřebu 4,6 až 4,8 l/100 na pětku. Pokud zařadím 6 otáčky klesnou na 1900 až 2000, ale spotřeba vzroste na cca 5,5 l/100. Řekl bych, že ten tříválec využívá krouťák ve vyšších otáčkách. Mám tímto způsobem najeto už 30.000 km a v létě jsem schopný do práce (34 km) jezdit se spotřebou 4,6 - 4,8 podle palubáče a mobilní aplikace a to i s využitím klimatizace (50% tedy ráno 0 a odpoledne 100). V zimě mi tento styl jízdy udělá cca 5,2 – 5,4 l/100. Na šestku jezdím až tak okolo 110 - 115 km/h. Upraveno 22. prosinec 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek jenky29 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šindy 73 Odesláno 23. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2019 (upraveno) S tím souhlasím, 6st dávám až tak při 110km dřív ne, stačí lehké stoupání a šestka nemá šanci. Možná z kopce dolů bych jí dal ve 100km. Upraveno 23. prosinec 2019 uživatelem Šindy 73 Reky ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 1. leden 2020 Sdílet Odesláno 1. leden 2020 Jenom dodam muj aktualni stav: Mam komplet novou spojku tj. lamela, lozisko a i setrvacnik. Lozisko bylo slyset - zachrcelo vzdy pri seslapnuti spojky. Setrvacnik mi samozrejme doporucili vymenit taky - mel uz vetsi vuli. Samozrejme pomerna draha zalezitost, ale tak snad bude aspon na 100tis. km klid. Nechal jsem dat i novou paku spojky a i cep pro tu paku (ta kulicka). Spojka jde ted plynuleji. U te puvodni bylo vsechno vyschly, videl jsem to rozebrany, absolutne zadna nikde vazelina, vsechno suchy kov na kov. Auto ma najeto 110tis. Co se tyce tuhosti spojky, tak ta zustala vicemene stejna, takze novej pritlacnej talir nic nevyresil. Tuhost spojky uz tedy neopovazuju za vadu, ale pouze velmi neprijemnou vlastnost. Razeni se zlepsilo, hlavne zarazeni 1-ky a zpatecky, kdyz auto stoji na miste. Uz neni potreba takova sila. Razeni z 1-2 za jizdy se taky trochu zlepsilo, ale popravde cekal jsem vic. S ostatnima kvaltama nebyl moc problem ani pred tim, takze to zustalo vicemene stejny. Ale porad me stvala kulisa razeni - hlavne kdyz se vynda jakejkoli kvalt do neutalu, tak jako lupne-cvakne jakoby neutralu mela kulisa jakousi "aretaci" nebo jak to nazvat. No, asi je to umyslnej zvukovej doprovod, aby ridic a cela posadka vozu byli informovani o faktu, ze ted se jede ne neutral. Kulisu sem v ramci moznosti promazal olejickem - takovym klasickym, co se pouziva na sici stroje. To divny cvakani se vyrazne zmensilo, temer zmizelo. Kulisu jsem pak promazal jeste mnhokrat, vsechny mista a cepy, kam jsem se zeshora od radici paky dostal, a cely to slavny razeni je ted mnohem lepsi. Necekal jsem od toho az takovej vysledek, ale stalo se. Na ty kulise jsem nikde nevidel zadny stopy nejaky puvodni vazeliny nebo neceho takovyho. Jeste mam v planu promazat ty kloubky, na kterejch jsou nasazeny lanovody u prevodovky a taky ty paky, kterejma se ten pohyb prenasi dovnitr, pokud to pujde a pokud se k tomu dostanu. Bohuzel jsem to zapomel rict servisakum, kdyz delali tu spojku. To sem mel urcite udelat. Takze takhle moje razeni. Mam 6-kvalt 2.0 HDI z roku 2013 110kW. Preju vam do novyho roku, krom hodne stesti a zdravi, hlavne co nejmin vzteku s razenim! P* Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mat Odesláno 1. duben 2020 Sdílet Odesláno 1. duben 2020 V 14. 12. 2018 at 14:47, Caly napsal: Zdar pánové, zapojím se, neb mám stejnou motorizaci a manuál. Mám stejnou zkušenost, ale jen na dvojce. Za sebe bych to definoval tak, že mám pocit, že ta dvojka tam jde pokaždé trochu jinak. Dokonce z počátku mi to až přišlo, jako kdyby to šlo občas na zuby. Nyní mám nějakých 38tis. a pocit "na zuby" zmizel, ale pořád je ta dvojka prostě divná. Reklamoval jsem někde kolem 6tis km - prý vše v normě, prý to chce hodně jezdit a hodně řadit:):). A když už jsme u této skvělé převodovky, vyluzuje vám takový zvláštní houkavý zvuk buď v nižších otáčkách nebo pak ještě na čtyřce při nějakých 2000-2200 otáčkách? Začalo mi to již při pár tisících km nájezdu. Též jsem reklamoval, dokonce projížděl servisák přímo z centrály a též prý vše v normě. Ale projet se jinou károu se stejným motorem a stejnou převodovkou mi nějak né a né umožnit. Dík. P. Jako bys mi z duse mluvil. Stejny problem razeni i huceni. Auto melo najeto 3tis km. Stejna zkusenost v servise. Ted najeto 150 tis a je to furt stejne. Mozna ta dvojka de trochu lip. Uz sem to prestal resit a zvykl si . Jinak je 308 super premistovadlo tak mu to odpustim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodS12 Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 pridam aj ja svoje skusenosti s radenim na Peugeot 308 SW 1,5 HDI 96 kW, 6 stupnovy manual, r.v. 2020, zatial mam najazdenych len 600 km, ale auto mam par dni, a co sa tyka radenia som s nim velmi spokojny, ide lahko, nespozoroval som ziadne problemy pri radeni jednotky, ani dvojky ani pri ostatnych rychlostiach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.