Petka14 Odesláno 29. březen 2020 Sdílet Odesláno 29. březen 2020 No uprimne vas lutujem tak ako aj samu seba za kupu peugeotu.keby som bola vedela o tomto webe skor tak by som si tiez toho krasavca 508SW BlueHDi nekupila.pretoze hned po kupe vymena nadrze adblue za 1000e a ani nie dva mesiace presli a pise tie iste chyby ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petka14 Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 Ahojte.mate niekto info alebo skusenost s diagnostikou AutoAid? Vraj sa cez nu da resetovat riadiaca jednotka od adBlue Pretoze pani v peugeote mi nadrz s tou istou chybou nechcu reklamovat lebo vraj to ta ista chyba nie je aj ked kontrolky svietia vsetky tie iste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 a je tam chyba P20EE nebo P20E8? pokud je tam E8.. tak bych se s nima ani nebavil a ať reklamaci vyřídí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petka14 Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 Je tam aj chyba P20EE.aj nejake ine chyby. Pred tym ked menili nadrz bola chyba P20E8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 máš výpis? bohužel P20EE nelze aktuálně nijak řešit.. prostě na to Peugeot neudává žádný postup.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petka14 Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 Nerozumiem ako ze nejde nijak riesit?aky vypis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 výpis těch chyb, které tam všechny jsou samotná chyba P20EE nejde řešit.. není na to žádný postup.. sice tam skočil nízký tlak, ale ne na tak dlouho, by se z toho vyvodilo P20E8, takže pravděpodobně to nádrží nebude... EE se objevuje např když mrzne a přimrzne i adblue Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petka14 Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 P2BAD je příčina, proč tam vyskakuje i P20EE..to chápu, že nechtějí uznat.. s nádrží to v 99% nemá nic společného.. tohle vypadá spíše na sondu NOx.. pošli mi ještě prosím VIN.. podívám se co píšou přímo k tvému autu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petka14 Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 Da sa s tebou spojit napriklad na FB? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 https://www.facebook.com/ChouLu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petka14 Odesláno 4. duben 2020 Sdílet Odesláno 4. duben 2020 Pisala som Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblizek93 Odesláno 7. květen 2020 Sdílet Odesláno 7. květen 2020 Ahoj, taky přidám svou zkušenost. Na konci loňského roku jsem koupil P308 2.0 BlueHDI r.v. 2016. Po ujetí 3000 km stejný problém "závada antiemisního systému". Po dalších 50-ti km odpočet, dnes jsem byl v autorizáku a potvrdili mi, to co jsem si tady přečetl, čerpadlo KO, musí se měnit celá nádrž. Cena 26500 + práce, měl jsem načtené tohle vlákno a splňoval jsem podmínky kulance, takže jsem se na to zeptal, jestli to teda Peugeot zaplatí a potvrdili mi, že když je serviska v cajku, tak budu platit jen práci. Takže se fakt nebát ozvat. Jestli někdo hodlá koupit auto od PSA ( sype se to i u citroenů ) s prvním BlueHDI motorem r.v. 2014-2017 ( poznávací znamení - víko pro AdBlue je v kufru a ne vedle víka pro naftu ), tak si na to fakt dát bacha. Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavla2008 Odesláno 10. květen 2020 Sdílet Odesláno 10. květen 2020 Zatím měsíc po opravě a 1000km ujetých se vše jeví OK. (sonda NOx) Naštěstí v záruce. Co se děje dál? Něco klepe do 50km/h. Ejhle tlumiče. 10000Kč a to je spotřební materiál a do toho prasklé čelní sklo od kamínku to zas nekryje pojištění protože je 10000Kč spoluúčast. A bude technická. Jo a ty gumy by už taky chtělo vyměnit. Přeji všem lepší časy. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duff74 Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 Tak mě už taky dostihlo AdBlue. Včera známá hláška UREA a Emissions system fault. po cca 30 km UREA začala blikat a upozornění, že po 1100 km nenastartuju. Vzhledem k tomu, že běžně bylo slyšet po vypnutí zapalování jak se AdBlue odsává z vedení zpět do nádrže a teď je ticho, tak jsem si to předběžně diagnostikoval na čerpadlo AdBlue. Takže dnešek jsem strávil vytěžovaním netu, ale optimisticky to nevidím...Jen by mě zajímalo, když nám číslo nádrže 9807394780, jestli bych mohl použít tu s číslem 9818630780. Někde jsou u jedné nádrže uváděné až 4 čísla, takže zřejmě ano. Na britském fóru si někdo prohodil jen to čerpadlo a fungovalo to. Jenom tam psal, že pokud se použije čerpadlo použité, tak ho stačí jen vyměnit, ale pokud je čerpadlo nové (v tom případě i s nádrží), tak se musí přes diagnostiku nějak "zprovoznit". Je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 Nevím jak chceš přehazovat čerpadlo, když je zalité v nádrži.. nicméně ano pokud je zcela nové tak se musí nakonfigurovat mozek čerpadla.. když je starší, stejně ho musíš načíst tak jako tak Nádrž má dvě čísla.. jedno je původní poté inovovaná, ale to by jsi musel napsat VIN, abych ti řekl která je která. A jinak pokud máš najeto do 150 tisíc a 5 let a máš dodrženou servisku, tak na 95% se na tebe vztahuje výměna zdarma a platíš jen práci To lze opět zjistit z VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duff74 Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 (upraveno) ChouLu: Ten člověk vyměnil tu elektroniku, která je přišroubovaná asi 12 šrouby zhora nádrže, Toto: https://www.elektroda.com/rtvforum/topic3502977.html#gallery-4 . Předpokládám, že čerpadlo je ten váleček zhruba uprostřed, který táhá tekutinu hadičkou z nádrže. Mohl by si mi pls mrknout na ty čísla nádrže? VIN: VF38EAHXMEL032885 (teď mám 9807394780) Mám 10/2014 a najeto 190 000 km, takže s Peugeotem nepočítám Upraveno 24. květen 2020 uživatelem duff74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 Původni: 98 073 947 80 Novější model: 98 186 307 80 Novější se také serou, ale není to tak hrozné Jako v té nádrži se dá ve výsledku vyměnit vše.. od výhřevu, přes elektroniku, až po čerpadlo, ale problém je s těsností.. jakákoliv minimální netěsnost znamená vzduch do nádrže, pak adblue krystalizuje a roztrhá čerpadlo... jako původní nádrže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaclawp Odesláno 24. květen 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2020 (upraveno) před 3 hodinami, duff74 napsal: Tak mě už taky dostihlo AdBlue. Včera známá hláška UREA a Emissions system fault. po cca 30 km UREA začala blikat a upozornění, že po 1100 km nenastartuju. Vzhledem k tomu, že běžně bylo slyšet po vypnutí zapalování jak se AdBlue odsává z vedení zpět do nádrže a teď je ticho, tak jsem si to předběžně diagnostikoval na čerpadlo AdBlue. Takže dnešek jsem strávil vytěžovaním netu, ale optimisticky to nevidím...Jen by mě zajímalo, když nám číslo nádrže 9807394780, jestli bych mohl použít tu s číslem 9818630780. Někde jsou u jedné nádrže uváděné až 4 čísla, takže zřejmě ano. Na britském fóru si někdo prohodil jen to čerpadlo a fungovalo to. Jenom tam psal, že pokud se použije čerpadlo použité, tak ho stačí jen vyměnit, ale pokud je čerpadlo nové (v tom případě i s nádrží), tak se musí přes diagnostiku nějak "zprovoznit". Je to tak? Upraveno 24. květen 2020 uživatelem Vaclawp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duff74 Odesláno 24. květen 2020 Sdílet Odesláno 24. květen 2020 Díky. Tak to ta nádrž ještě vydržela celkem dost na to, že to někteří řeší v 50 tis, km. Ta elektronika nemá jak přijít do styku s tekutinou. https://www.sbazar.cz/filipstad2/detail/96122857-citroen-c4-b7-nadrz-adblue. Navíc je údajně ta lektronická část stejná v rámci PSA v rozmezí let 2014-2018. Možná by to stálo za pokus. Ještě zjistit co obnáší to zprovoznění přes diag. Václavwp: na kolik tě přišlo to čerpadlo? A jak dlouho už to funguje? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.