drobek 75 Odesláno 4. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 Zdravíčko pánové, řeším zajmavý problém. možná se najde někdo kdo bude vědět nebo to už taky řešil. když jedu s parťákem je všechno ok bez ohledu na dálku cesty. ovšem když je motor zahřátý a stojí na volnoběh (zácpa,delší stání na světlech,..) tak cca po 10 min. to začne namodrale hulit jak lokomotiva. a zase pak po chvilce jízdy (cca 500m-1 km ) je vše ok a je klid. nevšímám si ani že by olej ubýval a vstřiky byly na stolici a sou v pořádku. dělá to jen za tepla, dokud je to studené je klid. napadly mě stírací kruhy, motor má najetých 220000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikem Odesláno 2. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2019 ahoj, přidal bych se k tomuto problému. Mám přesně to samé, akorát mně to kouří i při studeném motoru. Na volnoběh za cca 3-5 min to začne kouřit. Po přidání plynu se z výfuku vyvalí veliký oblak a po ujetí cca 500m je klid. Nedávno se to stalo na křižovatce, za křižovatkou dlouhý kopec, cca 500m kouř a pak to přestalo i když byl motor v tahu (stejném jako předtím). Za jízdy, ani při vysokých otáčkách nic. Olej motor nežere vůbec, otáčky nekolísají. Poradil byste někdo na se podívat a co zkontrolovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hiphoper123 Odesláno 3. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2019 (upraveno) Tak tohle mi dělalo Berlingo 2.0 HDI 66kw Siemens, za studena kouř,prošlápnutí plynu kouř jak z dýmovnice, pak začal kouřit i po ohřátí - za jízdy ani ne, ale po chvilce stání a přidání,nebo prošlápnutí. Jinak jelo pěkně,jen ten kouř. Vyměněno vše možný i turbo a žádná změna. A nakonec to bylo vstřikama. Vyměnil jsem všechny 4 a je klid. Mám ještě jeden motor,takže jsem mohl laborovat,ale vstřiky na něm byly špatný , což jsem nevěděl,nakonec jsem sehnal ještě jiný vstřiky,páč už jsem si říkal,že to není možný .... a bylo to tim. Upraveno 3. prosinec 2019 uživatelem hiphoper123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikem Odesláno 4. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2019 (upraveno) dík za tip. Pokud by byl vadný jen jeden vstřik, jak ho poznat ? Upraveno 4. prosinec 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bassman Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 Zdravím pánové. mam stejný problém ale auto jede dobre tak se mi v tom nechce vrtat.Muze to kouření něčemu ublížit?? diky za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 22. leden 2020 Sdílet Odesláno 22. leden 2020 Ježiš, je zima, z výfuků se valí oblaka páry, protože katalyzátor mění škodliviny na vodní páru. Každou zimu jsou tady tyhle dotazy, pořád dokola, už si to zapište za uši. Pokud to nežere olej, nežere vodu z chladiče, nechlastá moc nafty a ten dým nesmrdí po nespalený naftě je to v zimě uplně normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cune Odesláno 14. květen 2020 Sdílet Odesláno 14. květen 2020 Úplně stejné příznaky jako hiphoper123 má i moje 406 HDI 66kW. Trápí mě to už asi 4 roky. Před týdnem s tím byl problém při emisích. Před měřením jsem to pořádně protáhnul ale bylo to k ničemu, pač to nechal před měřením pár minut běžet na volnoběh. Pak to prošlápnul a zas to kouřilo. Prošlápnul to ještě několikrát a srovnalo se to. Takhke se to auto chová, jak sem psal, 4 roky a to bez ohledu na okolní teplotu nebo roční období. Nežere ani olej ani vodu, chod na volnoběh pravidelnej, táhne dobře. Díky za tohle vlákno, zaměřím se na vstřiky, protože už mě nebaví zamnou jedoucí auta v koloně obtěžovat tim smradem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.