Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

Ahoj všichni,

můj první příspěvek...doufám, že nebude poslední. Pořídil jsem si 306ku viz název a hned první problém který řeším je altík. Nejsem začátečník, aut jsem už měl více, ale při vyndavání altíku z auta jsem si připadal jako absolutní začátečník. Prošel jsem knihu 'Jak na to', prolistoval tady příspěvky, ale nikde jsem nenašel postup, jak ho vyndat. Zespoda vadí klimakompresor, z vrchu vadí servo. Ke šroubům klimy se prostě nemůžu dostat, resp. hlavně k jednomu a k jeho matce...servo má pro změnu zarezlé šrouby, takže nejde vyndat. Nemám fotku toho mého, ale našel jsem tady na fóru podobnou. je to neštěstí...jak je nejlepší ho vyndat a nepoškodit přitom nic prosím? Když se vyndavá servo, není lepší ho vyndat i s tím držákem na kterém drží? Ale k tomu mám přístup až teď, když jsem horem vyndal altík horko těžko a lehce jsem si pošramotil chladič....Díky za rady.

image.png.9f65e98c2320c468e8cc797921045626.png

Odesláno

To servo musis povoliť na sroboch vzadu, zprava a zľava. Mal by tam byť imbus, tak ako vidno na obrázku. Jeden srob je spredu pod kolieskom, zhodiť remen a natočiť koliesko aby si videl srob a dql sa tam dat imbusak.

Zial keď to inak nepôjde, budeš musieť demontovať to , čo bude zavadzat. Na svojej 605 som musel demontovať masku, svetlo spodný kryt, RJ, aby som sa k alternatoru dostal. Zvrchu je napnuty na držiaku a zo spodu taky objimkovy srob, stačí povoliť a trochu vysrobovat, a alternator vyberieš smerom hore. 

Boli tu určite aj navody, napr v sekcii Urob si sam, pohľadať.

Keď som to robil na svojom, vsetky ruky som mal odrate, porezané.....

Odesláno