Jump to content
Sign in to follow this  
VojtouNerCZ

307 sw 2.0 100kw benzín na LPG

Recommended Posts

Ahoj. Jelikož do práce najezdím docela dost kilometrů za den, okolo 100, dost mi to zatěžuje peněženku, a i s krásnou spotřebou 7.5l/100 měsíčně projedu mezi 4-6 tisíci, což už je na výplatě dost znát, kor když člověk rekonstruuje dům, přítelkyni má na mateřské a živí 5 hladových krků xD. Na fóru jsem četl článek, kdy měl tento motor předělaný na LPG (

) a zalíbilo se mi to. Nicméně to je snad jediné téma kde jsou vypsané zkušenosti a celkově jediné kloudné téma, kde je zmíněn motor 2.0i a LPG. U fabie nás od přestavby odrazovali, že ns to motor není stavěn a kdesi cosi.... Můj měsíční nájezd činí asi 2000km, auto má najeto 173xxx, a rád bych, aby mj ještě dlouho vydrželo, obzvlášť, když je v takovém stavu v jakém je, a nerad bych, aby mi chcípl motor. Prý se ještě na LPG montuje dodatečné mazání... Máte tu někdo s touto motorizací a přestavbou zkušenosti, případně co byste mi doporučili? Že přijdu o rezervu, a tím počítám a smířil jsem se s tím. Díky za tipy a rady. 

Edited by VojtouNerCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Všechny motory do r.2006 od Peugeotu jsou vhodné na přestavbu,přimazávání není nutné jsou to poctive motory,klasické přimazávání do sání je úplně nanic , protože jak vzduch strhává mazivo tak některé válce mažou jiné ne, jediný smysl má elektronické přimazávání ale to si příprav 3500kc...zbytečný.... sedlam 2ks 406 sedan a Break na Lpg cca 9let najeto cca 150000km a bez problémů.ted v říjnu jde na přestavbu moje nová 406break....u přestavby hlavně  záleží kdo to bude montovat,namontovat to umí každej ale seřídit aby systém chodil bez problémů od montáže málokdo....doporučuji hodně frekventované systémy Magic od HL propan Ostrava,Stag....jsou nejvíc rozšířené a když to nebude umět sestelovat ten kdo to montoval zajedes jinam....kdyby jsi byl poblíž české Skalice doporučíme Lk autoservis a mého kamaráda Michala Fišera deka přestavby od cca 1998 a je to fachman mě předělával 3 auta a i zde na klubu u něj kluci byli a spokojenost.dela precizní montáž je to zde i na fóru vyfocené....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrzuji slova Charlieho, ten motor je na LPG přestavbu více než vhodný. Mám ten stejný motor v Cit Jumpy, na LPG najeto cca 700.000km,před zaplynováním cca 60t najeto pouze na benzín. Auto nejezdilo prázdné, většinou cca 500kg náklad a k tomu vozík s dalšími cca 600-900kg a i přes ten těžký provoz naprosto bez závad, které by souvisely s LPG. Přimazávání jsem nechal namontovat, ale po cca 50tkm jsem to přestal dolívat a nic se nestalo.

Já teda mám systém BRC, který byl o něco dražší, ale má kovové vstřikovače, ve kterých se nikdy nic nemusí měnit či repasovat. Prioritou pro mě byla absolutní bezúdržbovost, nechodil jsem ani na revize, přeci jen to najezdilo 15-20tkm za měsíc a na prostoje nebyl čas.

 

Edited by David 106s16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za rady. V okolí Kolína mi bylo doporučeno navštívit servis autolysa, a tam mi nabídli systém ART gas a systém s OBD jednotkou. Z toho moc chytrý nejsem, nějaké povídání k tomu mám, ale nic extra, jen že ART gas je prakticky bez údržby vstřiky vydrží více jak 100k a nádrž toroidni 51l. U OBD jen že je starší. Nějaké zkušenosti a těmito dvěma? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lpg se věnují a sleduju už od roku 2002 a tohle mi nic neříká?je to polský systém?vstriky je za značku co?pokud natankujes nekvalitní Lpg zalepí se a odejdou vstriky u všeho....top vstriky jsou Keihin japonci,já na polských najel taky 100000km....za jakou cenu nabízejí tenhle systém....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Membránové jsou dobré....

Poptej víc firem v okolí, nejlepší je se zeptat někoho komu Lpg dělali a uvidíš,už jsem viděl a slyšel dost přestaveb kdy to ty matlaci  neuměli sestelovat a člověk musel jet někam jinam.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohužel v okolí nikoho neznám, bydlím zde teprve půl roku. Nicméně zkusím se poptat na fb. Napsali mi, že na seštelování dávají záruku, takže kdyby se mi podpalili ventily, auto škubalo nebo klesl výkon, bylo by to na jejich triko. Ovšem komplikace pro mě xD. Na mě, jakožto na laika, jejich popis působí důvěryhodně, nicméně na tomto spousta firem s lidmi vyjebe... Zkusím si sehnat nějaké bližší info 

Edited by VojtouNerCZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máte někdo skryté tankovací hrdlo pod víčkem u hrdla s benzínem? Nechci řezat díru do nárazníku ani nikam jinam, mám to tak udělané na Hondě Accord a rád bych to tak měl i na 307cc, ale zajímá mě jak to tam drží, jestli se to nevylamuje apod. protože tam moc místa není 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...