cmejrek Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Ahoj nejde mi proud do zapalovacího modulu tudíž točí ale nechce chytit, snímač otáček motoru jsem zkoušel měnit.Za radu předem děkuji Mejstřík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 To je furt dokola - auto , motor , rok ? Nebo je to sekačka , pila , motorka ? Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmejrek Odesláno 29. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2018 106 r.v.96 1.0 benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Pro jistotu: čemu říkáš modul zapalování? Nejlépe foto, nebo podrobnější popis.... Modul zapalování by měly mít modely s rozdělovačem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmejrek Odesláno 29. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) To z čeho jdou zapalovací kabely Upraveno 29. září 2018 uživatelem cmejrek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Tak to je zapalovací cívka.... Ještě výrobce: Bosch, Magneti Marelli, Sagem, Boeing.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmejrek Odesláno 29. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2018 Nevím je na tom pouze made in germany a nejde k tomu proud proto mi to nechce chytit prosím o radu kudy kam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Napájení zapalovací cívky jde z dvojtého relé (má hnědou nebo černou barvu) , může být chyba v něm nebo v napájení toho relé . Je umístěný pod počítačem motoru , zkusil bych ho na zkoušku přehodit z jinýho auta ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 jak si meral ze nejde prud do cievky iskru si pozeral ci mas? na sviecke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmejrek Odesláno 29. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) Nemám jiskru a na žádném pinu není proud Upraveno 29. září 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmejrek Odesláno 29. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2018 před 8 minutami, jarokare napsal: Napájení zapalovací cívky jde z dvojtého relé (má hnědou nebo černou barvu) , může být chyba v něm nebo v napájení toho relé . Je umístěný pod počítačem motoru , zkusil bych ho na zkoušku přehodit z jinýho auta ... Pokusil jsem se o to dát proud do cívky a začalo hlučet čerpadlo ale opačně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) ale ako si to meral ? mas tam 4 draty ten cierny si nevsimaj to je na odrusenie zostali ti tri farebne jeden je napajanie 12volt z toho rele co Jarokare pise a zvysne dva su ovladacie draty z rj motora jeden spina jednu cievku a druhy spina druhu cievku v tom module zapalovania takze ak merias napajanie 12volt tak musis oproti kostre vozidla a nie medzi dratami navzajom Upraveno 29. září 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 jak to vypada kdyz huci cerpadlo OPACNE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmejrek Odesláno 29. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) Polovina otáček jako když to jde ještě přes něco Upraveno 29. září 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 cerpadlo bzuci po otoceni kluca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmejrek Odesláno 29. září 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) Ano čerpadlo jde a to dvojité relé jsem vyměnil a nic Upraveno 29. září 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) Vem aspon zarovkovou zkousecku - nemusis mit zrovna multimetr a zacni MERIT od kontaktu toho dvojityho relatka! Metoda "nekde neco spojim"je nanic! Upraveno 29. září 2018 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) tak ked bzuci cerpadlo ,napajanie modulu zapalovania mas lebo ked si to pripojil natvrdo na modul a roztocilo sa cerpadlo tak to musi ist i opacne len si to nespavne meral polovica otaciek najskor preto ze si to pustil cez vinutie cievky v module co sa sprava ako odpor preto sa cerpadlo tocilo slabsie najskor je problem v ovladani od rj motora Upraveno 29. září 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 (upraveno) napichni sa na zeleny drat modulu druhy hrot meraka daj na kostru alebo minus pol baterky a nech ti niekto zatoci a mal by si tam mat 12 volt konektor nechaj zapojeny Upraveno 29. září 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 29. září 2018 Sdílet Odesláno 29. září 2018 Na tý cívce bude 12V chvíli po zapnutí zapalování (po dobu , co jde čerpadlo) a potom až při startu - abys nehledal chybu tam , kde není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.