Jump to content
cmejrek

Nejde proud do modulu zapalování

Recommended Posts

před 8 minutami, jarokare napsal:

Napájení zapalovací cívky jde z dvojtého relé (má hnědou nebo černou barvu) , může být chyba v něm nebo v napájení toho relé . Je umístěný pod počítačem motoru , zkusil bych ho na zkoušku přehodit z jinýho auta ...

Pokusil jsem se o to dát proud do cívky a začalo hlučet čerpadlo ale opačně

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ako si to meral ?

mas tam 4 draty ten cierny si nevsimaj to je na odrusenie 

zostali ti tri farebne  jeden je napajanie 12volt z toho rele co Jarokare pise

a zvysne dva su ovladacie draty z rj motora jeden spina jednu cievku a druhy spina druhu cievku v tom module zapalovania

takze ak merias napajanie 12volt tak musis oproti kostre vozidla  a nie medzi dratami navzajom

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ked bzuci cerpadlo ,napajanie modulu zapalovania mas  lebo ked si to pripojil natvrdo na modul a roztocilo sa cerpadlo tak to musi ist i opacne 

len si to nespavne meral 

polovica otaciek najskor preto ze si to pustil cez vinutie  cievky v module co sa sprava ako odpor preto sa cerpadlo tocilo slabsie 

najskor je problem v ovladani od rj motora 

 

Edited by krtek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...