zafot Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Dnes se mi objevila následují hláška "check dipped headlights" a v tento okamžik mi problikne (zhasne a po chvíli se zase rozsvítí) pravé přední světlo. Nemáte někdo podobnou zkušenost a popřípadě jak opravit. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HonzaZ Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Občas se mi to také stane. Zkus sundat a nasadit konektor na žárovce. Může tam být přechodový odpor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJSytic Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Vyměnil bych výbojky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumik Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Tak dnes se mi stalo totéž - "Check dipped headlight". Peugeot 508/2011, xenon-natáčecí světla. Během cca 30 km trasy to hlásilo cca 3x. Při zastavení a kontrole bylo pravé světlo zhaslé, pak později zase naskočilo a zatím svítí. Zkusil bych to i vyměnit, ale poté, co jsem se dočetl, že xenony mají u sebe napětí několika tisíc V (předpokládám k startování výbojky), tak z toho mám respekt a asi se do toho sám hrabat nebudu - resp. neche se mi ani zkoušet hrabat do kabelů. Nebo se to dá udělat i "bezpečně"? Tedy např. odstavit to na půl hodiny, nechat vše vybít, gumový rukavice, nějaký "uzemňovací" postupy? Jsem elektricky zdatný, ale nejsem autoelektrikář, spíš slaboproudař, tak bych nerad na tomhle shořel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarokare Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Stačí , když budeš mít při výměně vyplý světla a zajistíš , aby ti je nějakej "dobrák" nezapnul . Jestli chceš mít jistotu , tak odpoj baterku (předtím počkej alespoň 3 minuty po vypnutí klíčku) a můžeš klidně pracovat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumik Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Díky za tip, udělám samozřejmě vše potřebné i "navíc" pro bezpečnost Zatím zkusím teda sundat a nandat kabely/konektory nebo co tam je, očistit, a uvidí se. Ohledně samotné výbojky - máte někdo zkušenost, zda může xenon střídavě fungovat a nefungovat? Předpokládám, že "flapování" stavů OK/FAIL u výbojky není, že když odejde, tak navždy - tak by to mohly být spíš ty kabely/elektro okolo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarokare Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Není pravidlem , že zhasne a už se nerozsvítí , právě u těch výbojek , co tam máš ty (D1S) je integrovanej startér , proto je u nich možnost různých poruch , jako je třeba to blikání . Samozřejmě je potřeba změřit napájení světlometu a taky může být v háji předřadník , ale to bys měl pekelnou smůlu , na 99% to bude tou výbojkou . Jo a taky je doporučeno měnit je v páru , kvůli barvě světla . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyC4 Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Mne to ani nepísalo, išiel som večer a preblikavál xenon, vymenil som rovno obe výbojky a bol vybavené Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loque Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Pri výbojkách D1S netreba mať pri výmene obavy, napájanie tam je 12V, celé VN budenie tam je vo vnútri tej "krabičky". Samozrejme pokial nepríde k poškodeniu výbojky / rozbitiu, ale na to si treba dávať vždy pozor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.