ferorista Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 ahojte nematete niekto skusenosti s opravou riadiacej jednotky airbagu po vystreleni?? citroen xantia 2.0 HDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brejda.paul Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 Neviem, co chces na tejto RJ opravovat - upresni. Po vystreleni airbagov sa meni cela jednotka. Potom je totiz softwarovo zablokovana - nutna vymena pamate - resp. jej preprogramovanie (teraz uz vacsinou EEPROM). Tusim, ze v novsich RJ s hodinami real. casu sa zapise presne aj cas inicializacie airbagu. Ak zagooglujes s vyrazom \" OPRAVA AIRBAGU\" dostanes aj odkazy na firmy, ktore ich opravuju. P.S. Zisti si typ RJ. Ak to zvladnes doma - kto umi, ten umi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 To Ti těch 5-7000 kč nestojí za jistotu, že když to budeš potřebovat tak to bude fungovat ? Nechápu. Jestli chceš aby Ti to nesvítlio, tak vytáhni žárovku nebo to zapoj na mazání nebo ABS (tak se to většinou dělá u mrtvol z dovozu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 No neviem pani.. ja tie jednotky bezne mazem .. vychadza to okolo 1000-5000 podla typu riadiacky.... A to ze to stoji 5000 je dost omyl ... mozno nejaka uplne najjednoduchsia ... inak bezne su to palky okolo 10 tis:roker A ked v podstate ja vnom vymazem pamat, tak je to v rovnakom stave ako predtym... no nestoji to za tych usetrenych 9.000? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferorista Odesláno 23. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 no ja to tak ani nechcem davat do kopy ale kamos kupil buracku dal ju do kopy a zohnal airbag a chce to tam osadit ale hlavne chce usetrit,niekde pocul ze sa RJ da opravit ak nie tak sa nic nedeje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbrojnoš Odesláno 21. leden 2006 Sdílet Odesláno 21. leden 2006 Původně zaslal: Milhaus65 To Ti těch 5-7000 kč nestojí za jistotu, že když to budeš potřebovat tak to bude fungovat ? Nechápu. Jestli chceš aby Ti to nesvítlio, tak vytáhni žárovku nebo to zapoj na mazání nebo ABS (tak se to většinou dělá u mrtvol z dovozu) a jak to poznám, že je to takhle zapojený. Koupil jsem auto v bazaru s trochu odlepeným krytem-koženka u airbagu spolujezdce a oni mi tvrdili, že se to takhle odlepuje u těchto aut z roku 1996. Vedle auto to mělo taky. A kdyby to bylo jak oni říkají, čím to nejlépe zalepit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 21. leden 2006 Sdílet Odesláno 21. leden 2006 Původně zaslal: zbrojnoš Původně zaslal: Milhaus65 To Ti těch 5-7000 kč nestojí za jistotu, že když to budeš potřebovat tak to bude fungovat ? Nechápu. Jestli chceš aby Ti to nesvítlio, tak vytáhni žárovku nebo to zapoj na mazání nebo ABS (tak se to většinou dělá u mrtvol z dovozu) a jak to poznám, že je to takhle zapojený. Koupil jsem auto v bazaru s trochu odlepeným krytem-koženka u airbagu spolujezdce a oni mi tvrdili, že se to takhle odlepuje u těchto aut z roku 1996. Vedle auto to mělo taky. A kdyby to bylo jak oni říkají, čím to nejlépe zalepit? Mozes to zistit tak, ze roztiahnes konektor pod sedadlom (ked mas sedadlovy airbag) a vtedy sa ti rozsvieti kontrolka airbagov. Ked to zlozis, tak PRAVDEPODOBNE ZHASNE zase a nic sa nedeje. To pravdepodobne pisem preto, ze na mojom Peugeote zhasla, ale napriklad na VW treba po takomto odpojeni vymazat pamat zavad cez diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 21. leden 2006 Sdílet Odesláno 21. leden 2006 Původně zaslal: zbrojnoš Původně zaslal: Milhaus65 To Ti těch 5-7000 kč nestojí za jistotu, že když to budeš potřebovat tak to bude fungovat ? Nechápu. Jestli chceš aby Ti to nesvítlio, tak vytáhni žárovku nebo to zapoj na mazání nebo ABS (tak se to většinou dělá u mrtvol z dovozu) a jak to poznám, že je to takhle zapojený. Koupil jsem auto v bazaru s trochu odlepeným krytem-koženka u airbagu spolujezdce a oni mi tvrdili, že se to takhle odlepuje u těchto aut z roku 1996. Vedle auto to mělo taky. A kdyby to bylo jak oni říkají, čím to nejlépe zalepit? to ze mas odlepenou kozenku na krytu airbagu spolujezdce, neznamena ze je vybouchlej, skutecne se to u 406tek odlepuje, chce to vzit chemopren a kousek po kousku peclive prilepovat, vzdycky kousek namazat, zatizit zavazim a tak dal, piplacka a vysledek bohuzel nejistej s nejistou dobou trvanlivosti, ale muze se povest To ze mas propojenou zarovku airbagu s necim jinym zjistis tak, ze vyndas budiky a zezadu se podivas. Daleko lehci je ale podivat se treba na predpinace pyropasu, jestli nejsou vybouchle, pokud je buzirka na tom lanku, na jehoz konci je upinaci mechanismus ( takovej s tim cervenym cudlikem) pasu, pekne rovna a neni shrnuta, pyropasy nevybouchly a tudiz i airbag by mel byt v poradku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 22. leden 2006 Sdílet Odesláno 22. leden 2006 2Ferry: pokud je buzirka srolovana a lanko zatazene, je pyro bouchly. bohuzel, pokud neni, neznamena to ze je v poradku... pokud na sedadle nekdo sedi a ma uz pri odpalu utazeny pas, muze se stahnout treba jen o 1cm... navic se da drzak pasu vytahnout zpet a buzirka srovnat. zbytek psat nebudu, at tu nedavam navody na takove osklivosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.