sedliak Odesláno 5. květen 2016 Sdílet Odesláno 5. květen 2016 (upraveno) Zdravím všetkých. Prišiel čas vymeniť moju 406 za niečo novšie. Rozpočet mi nedovolí novšie a 407sw sa mi veľmi páči. Aký je motor 2.2HDI 125kw? Na čo si mám dávať pozor pri kúpe u tejto motorizácie a pod. Staviam dom takže 407 je akurát v mojom rozpočte. Ďakujem za rady, postrehy. Upraveno 5. květen 2016 uživatelem sedliak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 5. květen 2016 Sdílet Odesláno 5. květen 2016 STÁLE DOKOLA http://www.peugeot-club.com/topic/88953-p407-20-hdi-135k-po-220-tis-km-nejcastejsi-zavady-a-jak-nenaletet-pri-koupi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedliak Odesláno 5. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Keby si trošku čítal tak by si videl že sa nepýtam na 2.0hdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chuck11 Odesláno 5. květen 2016 Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Jo ptal si se na co si dát pozor,pokud vybíráš auto jen podle motoru a na zbytek kašleš tak se pak nediv co koupíš a co budeš muset všechno opravovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedliak Odesláno 5. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Tu tému som čítal už dávno nebojkaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 5. květen 2016 Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Tak nač se tedy ptáš ? Pouze na zkušenosti s tímto motorem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedliak Odesláno 5. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Hlavne o motore. Potom predná náprava - či netrpí pod tým motorom. Či už v 2007 vychytali nejaké tie muchy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. květen 2016 Sdílet Odesláno 5. květen 2016 Biturbo monoblok za 47t ........ staci? Odesláno z mého SM-P600 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojtěch Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 máme ten motor v 607, najeto má cca 60t a zatím v pohodě, bez chybičky, tahá pěkně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 Biturbo v 607? Si si jistý? Jinak ten motor je fajn, je živej, nijak moc rozežranej. Pokud si to dobře pamatuji, tak vstřikování Bosch, takže pohodička. Jen je tam ten strašák toho neskutečně drahýho turba a už jsem i o pár zničených slyšel. Jako nezavrhoval bych to auto kvůli tomu turbu, ale dával bych si na jeho stav extra bacha... Co se týče přední nápravy, tak ikdyž 2.2 není o tolik těžší, tak jsou tam větší brzdy a silnější čepy řízení, tam bych se extra namáhání nebál. Jen je nutno počítat s tím, že menší kola než 17" se na ty brzdy nevlezou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wojtěch Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 ano v 607 biturbo.. máme poslední model rok 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesv Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 Já sem přesně takovou 407 co chceš měl a najel v něm cca 75 tisíc. Motoricky sem nějaký zásadní problém neměl. Nové turbo sice stojí moc, ale třeba se dá koupit repas. Zjistil sis to dopředu? Ostatně může se tam podělat cokoliv a drahé to bude. Vstřiky, turbo, spojka+setrvačník.... Na mé auto menší kola naž 17" dát nešly. Navíc měly rozměr 215/55/17 98W a v nabídce jich moc "levných" není. Brzdy komplet na celé auto vyjdou klidně skoro 10 tisíc s prací. Auto dokázalo jezdit dost úsporně. Teď sem se díval do apky, kde sem si ukládal spotřebu a průměr byl 6,97 l. Když sem jezdil rychle tak to nikdy nešlo víc než 7,7 l. Plné auto a náklad na spotřebu a výkon vliv nemá. Furt to jelo velmi dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schreek Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 ano v 607 biturbo.. máme poslední model rok 2010 Aha, to je pro mne novinka, že tam ještě tohle dávali.. Já sem přesně takovou 407 co chceš měl a najel v něm cca 75 tisíc. Motoricky sem nějaký zásadní problém neměl. Nové turbo sice stojí moc, ale třeba se dá koupit repas. Zjistil sis to dopředu? Ostatně může se tam podělat cokoliv a drahé to bude. Vstřiky, turbo, spojka+setrvačník.... Na mé auto menší kola naž 17" dát nešly. Navíc měly rozměr 215/55/17 98W a v nabídce jich moc "levných" není. Brzdy komplet na celé auto vyjdou klidně skoro 10 tisíc s prací. Auto dokázalo jezdit dost úsporně. Teď sem se díval do apky, kde sem si ukládal spotřebu a průměr byl 6,97 l. Když sem jezdil rychle tak to nikdy nešlo víc než 7,7 l. Plné auto a náklad na spotřebu a výkon vliv nemá. Furt to jelo velmi dobře. No repasovat cokoliv na Boschi je většinou levnější než na siemensu co dávají do 2.0 HDi RHR, protože Bosch se dá repasovat. A brzdy za 10 tis.? Zbytečně strašíš, každý kdo umí hledat je sežene za půlku a klidně Bremba, tím bych ho nestrašil... Já si myslím, že ten motor prostě člověk musí chtít. A pak už jen stačí umět sehnat auto ve slušném stavu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 Teď v únoru mám dělaný brzdy vzadu a vyšlo to asi na 2.500 s prací. Dávaly se Meyle, bráno na klub v As Parts. Předek u nich stojí tuším 1.500 s DPH jeden kotouč, nevím kolik sada destiček. Tak jako tak mi to vychází že by se komplet dal udělat okolo 7K, samozřejmě nepojedu-li s tím do autorizaku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 (upraveno) Na mé auto menší kola naž 17" dát nešly. Navíc měly rozměr 215/55/17 98W a v nabídce jich moc "levných" není. Brzdy komplet na celé auto vyjdou klidně skoro 10 tisíc s prací. Ale no taaak, není rok 2010....V dnešní době ten rozměr je už běžnej a dá se sehnat úplně v pohodě. 2011 jsem kupoval Continentálky a vydržely jen 2 roky (3500kč), po té jsem tam šoupnul Nanghan za 1900 kč a mám je 4 rok a stále mám cca 2-3mm ke kontrolnímu špuntu (cca 20 000km/rok) a zimáky to je úplně to samé...do 2000kč/guma.(mám falkan) A brzdy jako co tím myslíš? desky a kotouče přední mě vyšly za 4 000kč (vše brembo) a když počítám se zadkem, jsi tam za 7-8 možná, ale to mi ukaž 407 kde to dáš levněji, aby se o tom dalo mluvit. Ale jo máš recht je to skoro za 10, ale to jsou všechny brzdy na všech autech při výměně i s prací. Upraveno 6. květen 2016 uživatelem John_Ice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 (upraveno) Tak jsem si dal tu práci ... http://online.asparts.eu/tecdoc/ (partner klubu) : P407 2,2 Hdi 125kw / 170ps přední kotouč 330mm Meyle 1.200/ks, Brembo 1.400/ks přední desky sada Meyle 800, Bosch 1400 zadní kotouč 290mm Meyle 500/ks, Zimmermann 900/ks, Brembo 900/ks zadní desky sada Meyle 400, Zimmermann 600, ATE 800 Takže v pohodě 5-6K materiál + práce je tak na dvě hoďky ... Upraveno 6. květen 2016 uživatelem StibTo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wing Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 Já měním vše TRW a je to do 10k předek a zadek komplet.. Jinak co se týče motoru tak si nemohu stěžovat - už mám najeto 210k a zatím žádný vážnější problém. Jen je dost náchylný na kvalitu nafty - než jsem přišel, co tomu sedí nejlíp, tak mi i často chcípal motor za jízdy. Jsem akorát trochu rozpačitej z podvozku u 407 (sw) obecně - na dálnicích paráda, ale vše ostatní je poněkud horší a na našich rozbitých silnicích to je dost hlučný a až nepohodlný, nehledě na to, že po nájezdu cca 100k km (pořizoval jsem předváděčku z firmy) se začaly uvolňovat různý věci jak v interiéru (občasné klepání palubky, uchycení pásů, vrzání sedaček atd.) tak hlavně v exteriéru (páté dveře vč. okna, podlaha v kufru, různé plasty ve spodu atd..) - vlastně se s tím potýkám do teď a obávám se, že už to lepší nebude, ale to je na jinou debatu.. Pro dlouhý cesty na nerozbitých rovných silnicích vřele doporučím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 Tohle klepání je snad u každý 407 někde míň jinde víc ... U mě třeba palubka (zatím ?) nevrže zato plato vzadu bych nejraději vyndal, pochcal a zapálil .... Ono na ty naše strašný cesty se asi objektivně úplně stoprocentně nehodí žádný auto ... Možná nějakej Citroen s tím hydro podvozkem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John_Ice Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 jo hydro podvozek a bouchnou ti měchy a jsi jasnej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 6. květen 2016 Sdílet Odesláno 6. květen 2016 Proč by bouchaly ? O tom jsem teda neslyšel, spíš, že tečou .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.