Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Průběh TK ponovu


FiFa_cze

Recommended Posts

Ducatista - psal jsem to zde. W tedy 270 ve VTP, V tedy 240 gumy, 222 VMAX. V samolepku v pneuservisu neměli, měli H a prošel jsem. Vylepeno na přístrojovou desku na rámeček radia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Emisák: Poznáš při měření emisí fap off a egr off ?

Poznám a nepoznám :) Samozřejmě když strčím prst do výfuku tak je hned jasno :) Při měření pak auto s FAPem má mít kouřivost 0,00, připouští se tolerance do 0,03. Nyní je metodika taková, že i auto s fap off lze oficiálně pustit, pokud splní kouřivost v TP - u FAP aut je to 0,50 nebo 0,51. Od 1.7. se tato hodnota snižuje na 0,3, což bez FAPu už půjde splnit těžko. Dále se to dá poznat podle načtení readiness kódů - od 1.7. budou muset mít auta při emisích všechny readiness kódy načtené, jinak nevyhovují. 

EGR OFF při měření nemám šanci poznat (rsp na tom, co leze z výfuku). Pokud se EGR off neprojeví na vyčtení paměti závad a readiness kódech, pak jste v klidu :)

Upraveno uživatelem emisák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak to nevím, mrknu doma. Ale je to euro3 a emisema to prošlo legálně a v pohodě. Točil ho 4x do přeběhových otáček. V květnu mi čekají nové emise tak uvidím.

 

Edit: Tak už jsem to našel.

 

V TP: Předpis EHK OSN č. 83-05

          Korigovaný součinitel absorpce 0,50

 

Jinak poslední protokol: Kouřivost - dovolená 1,0

                                                        naměřená 0,72

                                      Rozpyt hodnot kouřivosti - dovolený 0,25

                                                                                naměřený 0,11

 

A z mašiny vyjelo: 1. měř: volnoběžné 800, přeběhové 5010, k 0,37, tA 1,6

                             2. měř                     800                    4970     0,31      2,1

                             3. měř                     800                    4980     0,26      2,5

                             4. měř                     800                    4960     0,33      2,0

 

Akorát teda nevím v protokolu je napsáno - test řídící jednotky motoru OK a přitom měl jen sondu ve výfuku a dva kabely na baterce, nic víc. Jinak hodnoty jsou 2 roky starý, po novu uvidíme v květnu.

Upraveno uživatelem Charlie 607
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak to nevím, mrknu doma. Ale je to euro3 a emisema to prošlo legálně a v pohodě. Točil ho 4x do přeběhových otáček. V květnu mi čekají nové emise tak uvidím.

 

Edit: Tak už jsem to našel.

 

V TP: Předpis EHK OSN č. 83-05

          Korigovaný součinitel absorpce 0,50

 

Jinak poslední protokol: Kouřivost - dovolená 1,0

                                                        naměřená 0,72

                                      Rozpyt hodnot kouřivosti - dovolený 0,25

                                                                                naměřený 0,11

 

A z mašiny vyjelo: 1. měř: volnoběžné 800, přeběhové 5010, k 0,37, tA 1,6

                             2. měř                     800                    4970     0,31      2,1

                             3. měř                     800                    4980     0,26      2,5

                             4. měř                     800                    4960     0,33      2,0

 

Akorát teda nevím v protokolu je napsáno - test řídící jednotky motoru OK a přitom měl jen sondu ve výfuku a dva kabely na baterce, nic víc. Jinak hodnoty jsou 2 roky starý, po novu uvidíme v květnu.

 

Tak to letos asi bude problém. Korigovaný součinitel absorpce je 0,5. Do 31.12.2014 se k tomu připočítávalo ještě 0,5, čili maximální hodnota kouřivosti byla 1,0 - viz ten protokol. Od 1.1.2015 se těch 0,5 nepřičítá - čili kouřivost musí vejít do těch 0,5. Od 1.7.2016 pak je kouřivost s FAPem maximálně do 0,3. Vzhledem k tomu, že bylo naměřeno 0,72 je jasné, že FAP byl již tehdy nefunkční.

Upraveno uživatelem emisák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je to Euro 3 a tak musí plnit Euro 3. Když jsem si byl pro nálepku do německých nízkoemisních zón tak mi podle TP nevěděli co vydat, že tam není úplný zápis. Tak jsem si vyřizoval u Peugeotu lejstro pro doplnění zápisu do TP (je tam zapsán předpis 83-05 a má tam být 83-05A) a u toho uvedeno homologováno jako Euro 3

 

No uvidím co na emisích a STK budou povídat, já tam s tím bohužel nepojedu, pošlu tam mechanika, páč se bude řešit malá účinnost ruční brzdy, měnit ložisko předního kola, vyřešit žhavení (diagnostika hlásí zaseklé relé žhavení, ale zřejmě jsou v háji žhavičky) a ještě nějaká údržba, tak to vezme komplet i s STK

Upraveno uživatelem Charlie 607
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

emisák: Jestli jsem to dobře pochopil, tak bych mohl projít i po 1.7. když se s kouřivostí vejdu do 0,3? Přikládám poslední protokol(omluva za kvalitu). Fap-off. Na dia to napojené nebylo. Co jsou to ty readiness kody?

post-43886-0-60201300-1457544718_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě před započetím emisního testu, ti napojí auto přes obd2 zásuvku k jejich počítači a ten ty kódy vyčte, je jich myslím 7 a šest musí být ve stavu OK (ukáží nulu) jak tam bude 1 - je závada a emisní test vůbec nezačne. Ten sedmý kód je chyba klimatizace a ten nekontrolují

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...