P607Olda Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 (upraveno) 406 třílitr z roku 97 s max rychlostí 230 km/h měl v TP V, tedy 240 km/h. Upraveno 9. březen 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 Ta výjimka na zimní je asi nutná, protože na některé kombinace hmotnostních a rychlostních indexů prostě zimní gumy neexistují. Letní ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 Ducatista - psal jsem to zde. W tedy 270 ve VTP, V tedy 240 gumy, 222 VMAX. V samolepku v pneuservisu neměli, měli H a prošel jsem. Vylepeno na přístrojovou desku na rámeček radia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 no JOhn mi psal sms ze ma taky dojem ze tam je V, ale v service boxu mám: PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP): PNEUMATIKA 215X55X16 W Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ducatista Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 StibTo: a mluvíš o zimních nebo letních? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 Zimaky. Na letních to prej takhle nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emisák Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 (upraveno) Emisák: Poznáš při měření emisí fap off a egr off ? Poznám a nepoznám Samozřejmě když strčím prst do výfuku tak je hned jasno Při měření pak auto s FAPem má mít kouřivost 0,00, připouští se tolerance do 0,03. Nyní je metodika taková, že i auto s fap off lze oficiálně pustit, pokud splní kouřivost v TP - u FAP aut je to 0,50 nebo 0,51. Od 1.7. se tato hodnota snižuje na 0,3, což bez FAPu už půjde splnit těžko. Dále se to dá poznat podle načtení readiness kódů - od 1.7. budou muset mít auta při emisích všechny readiness kódy načtené, jinak nevyhovují. EGR OFF při měření nemám šanci poznat (rsp na tom, co leze z výfuku). Pokud se EGR off neprojeví na vyčtení paměti závad a readiness kódech, pak jste v klidu Upraveno 9. březen 2016 uživatelem emisák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 No a jak poznáš prstem ve výfuku že má FAP? Já FAP mám a vnitřek výfuku je černej. A ta kouřivost, není tam ještě rozdělení podle emisní třídy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emisák Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 (upraveno) Vnitřek výfuku musí být čistý, pokud není, je tam chyba. jestli jde o ten P607 r.2004, jaký ma zapsaný korigovaný součinitel absorpce v TP? Upraveno 9. březen 2016 uživatelem emisák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 (upraveno) Jo tak to nevím, mrknu doma. Ale je to euro3 a emisema to prošlo legálně a v pohodě. Točil ho 4x do přeběhových otáček. V květnu mi čekají nové emise tak uvidím. Edit: Tak už jsem to našel. V TP: Předpis EHK OSN č. 83-05 Korigovaný součinitel absorpce 0,50 Jinak poslední protokol: Kouřivost - dovolená 1,0 naměřená 0,72 Rozpyt hodnot kouřivosti - dovolený 0,25 naměřený 0,11 A z mašiny vyjelo: 1. měř: volnoběžné 800, přeběhové 5010, k 0,37, tA 1,6 2. měř 800 4970 0,31 2,1 3. měř 800 4980 0,26 2,5 4. měř 800 4960 0,33 2,0 Akorát teda nevím v protokolu je napsáno - test řídící jednotky motoru OK a přitom měl jen sondu ve výfuku a dva kabely na baterce, nic víc. Jinak hodnoty jsou 2 roky starý, po novu uvidíme v květnu. Upraveno 9. březen 2016 uživatelem Charlie 607 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 Ono černý výfuk je každy jen ten s fapem je daleko čistější , nejpele vzít hadřík - dát přes výfuk - párkrát šlápnout a hned jde vidět rozdíl s fapem a bez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 Přes filtační papír na výfuku a pár prošlápnutí, i chvilka držení v otáčkách (cca 4tis) papír naprosto čistej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emisák Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 (upraveno) Jo tak to nevím, mrknu doma. Ale je to euro3 a emisema to prošlo legálně a v pohodě. Točil ho 4x do přeběhových otáček. V květnu mi čekají nové emise tak uvidím. Edit: Tak už jsem to našel. V TP: Předpis EHK OSN č. 83-05 Korigovaný součinitel absorpce 0,50 Jinak poslední protokol: Kouřivost - dovolená 1,0 naměřená 0,72 Rozpyt hodnot kouřivosti - dovolený 0,25 naměřený 0,11 A z mašiny vyjelo: 1. měř: volnoběžné 800, přeběhové 5010, k 0,37, tA 1,6 2. měř 800 4970 0,31 2,1 3. měř 800 4980 0,26 2,5 4. měř 800 4960 0,33 2,0 Akorát teda nevím v protokolu je napsáno - test řídící jednotky motoru OK a přitom měl jen sondu ve výfuku a dva kabely na baterce, nic víc. Jinak hodnoty jsou 2 roky starý, po novu uvidíme v květnu. Tak to letos asi bude problém. Korigovaný součinitel absorpce je 0,5. Do 31.12.2014 se k tomu připočítávalo ještě 0,5, čili maximální hodnota kouřivosti byla 1,0 - viz ten protokol. Od 1.1.2015 se těch 0,5 nepřičítá - čili kouřivost musí vejít do těch 0,5. Od 1.7.2016 pak je kouřivost s FAPem maximálně do 0,3. Vzhledem k tomu, že bylo naměřeno 0,72 je jasné, že FAP byl již tehdy nefunkční. Upraveno 9. březen 2016 uživatelem emisák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emisák Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 K té Octavii ze včerejška: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 Ale Charlie 607 píše, že je to EURO 3, tam si myslím, že FAP není, je to rok 2004. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 FAP tam je, u 607 je od počátku výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 Pro EURO 3? To mě překvapuje. Každopádně s tím musíš splnit euro 3, fap nefap? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 (upraveno) Jo je to Euro 3 a tak musí plnit Euro 3. Když jsem si byl pro nálepku do německých nízkoemisních zón tak mi podle TP nevěděli co vydat, že tam není úplný zápis. Tak jsem si vyřizoval u Peugeotu lejstro pro doplnění zápisu do TP (je tam zapsán předpis 83-05 a má tam být 83-05A) a u toho uvedeno homologováno jako Euro 3 No uvidím co na emisích a STK budou povídat, já tam s tím bohužel nepojedu, pošlu tam mechanika, páč se bude řešit malá účinnost ruční brzdy, měnit ložisko předního kola, vyřešit žhavení (diagnostika hlásí zaseklé relé žhavení, ale zřejmě jsou v háji žhavičky) a ještě nějaká údržba, tak to vezme komplet i s STK Upraveno 9. březen 2016 uživatelem Charlie 607 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machulda Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 emisák: Jestli jsem to dobře pochopil, tak bych mohl projít i po 1.7. když se s kouřivostí vejdu do 0,3? Přikládám poslední protokol(omluva za kvalitu). Fap-off. Na dia to napojené nebylo. Co jsou to ty readiness kody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 9. březen 2016 Sdílet Odesláno 9. březen 2016 ještě před započetím emisního testu, ti napojí auto přes obd2 zásuvku k jejich počítači a ten ty kódy vyčte, je jich myslím 7 a šest musí být ve stavu OK (ukáží nulu) jak tam bude 1 - je závada a emisní test vůbec nezačne. Ten sedmý kód je chyba klimatizace a ten nekontrolují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.