Jump to content

chcipnutí při přetížení motoru 406 HDI 2.0 80KW


David T
 Share

Recommended Posts

Dobrý den, mám takový problém.

Poslední dobou se mi docela často stává, že když pojedu dejme tomu na dvojku 20KM/h a otáčky budou dejme tomu cca 1500ot/min a sešlápnu plyn na podlahu...auto začne zrychlovat a po sepnutí turba v cca 2500ot/min auto škubne a hodí se do nouzáku čímž vlastně chcípne. Měl jsem to na diagnostice a zjistili tam že to vyhlásilo čidlo na snímání tlaku paliva...ale neví čím by to mohlo být. Stane se to ale jen když dám plyn až na podlahu...když budu zrychlovat pozvolna tak je to v naprostém pořádku a můžu kroutit klidně do 5000Ot/min a nic se nestane ale je cítit na autě jak mu kolísá výkon...jakoby pohupuje ale ne nijak markantně ale je to cítit.

Link to comment
Share on other sites

ferinko2: nebud´na něho takový  :)

 po sepnutí turba v cca 2500ot/min auto škubne a hodí se do nouzáku čímž vlastně chcípne. 

 

Už jen to,že spíná turbo tak pozdě je samo o sobě divné.Jak si mám přebrat "vlastně chcípne"?Jede nebo nejede?

Může váznout regulace turba.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ferinko2: nebud´na něho takový  :)

 

Už jen to,že spíná turbo tak pozdě je samo o sobě divné.Jak si mám přebrat "vlastně chcípne"?Jede nebo nejede?

Může váznout regulace turba.

spíná normálně okolo 1900 ale až tak v těch 2500-3000 to uplně chcípne 

Link to comment
Share on other sites

Jestli diagnostika vyhlásila čidlo na snimani tlaku paliva,tak čím by to mohlo být? Tipnu si, čidlo tlaku paliva? Né, tohle spíš DRV, čili regulátor tlaku paliva.

tak jsem se ptal v jiném servisu a bylo mi řečeno že by to mohl dělat magnetický regulátor tlaku vuduchu z turba do válce...tak já už vážně nevím

Link to comment
Share on other sites

AD1 . Náhodou motor napsal hned do názvu tudíž RHZ

 

jinak moje řešení stejného problému - NEŠLAPU PRUDCE NA PODLAHU nýbrž přidávám postupně, a to ne jako hlemýžď. Jen prostě nedupu na plyn... :D Jinak taky mám něco s tlakem a může to být klidně čidlo tlaku, DRV, vstřiky nebo VT čerpadlo. Mě jednou v servisu řekli, že mi čerpadlo nedává už takový plný tlak jak by mělo a že to může v zátěži skapat... Stává se to minimalně, když se s tim naučíš, nic se nezhoršuje a závisí to taky na hustotě a teplotě vzduchu..

Edited by JJEENNDDAA
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

AD1 . Náhodou motor napsal hned do názvu tudíž RHZ

 

jinak moje řešení stejného problému - NEŠLAPU PRUDCE NA PODLAHU nýbrž přidávám postupně, a to ne jako hlemýžď. Jen prostě nedupu na plyn... :D Jinak taky mám něco s tlakem a může to být klidně čidlo tlaku, DRV, vstřiky nebo VT čerpadlo. Mě jednou v servisu řekli, že mi čerpadlo nedává už takový plný tlak jak by mělo a že to může v zátěži skapat... Stává se to minimalně, když se s tim naučíš, nic se nezhoršuje a závisí to taky na hustotě a teplotě vzduchu..

přesně tak, člověk se s tím naučí ale tak stále mi to prostě štve...člověk do auta strká hafec peněz a pak to prostě pokazí taková kravina. Koupím nový regulátor paliva a ono to nebude...koupím nový snímač tlaku paliva a ono to třeba zase nebude...to je to co mi na tom štve. Kdyby mi někdo řekl, Jeto TOHLE, neváhám a koupím...ale v tomhle případě?...kdy mi mechanik vyjmenuje co by to mohlo dělat a dokonce ani v origo servisu sis tím neví rady?...ale jak tak zjišťuji, řeší teto problém nemálo lidí...třeba soused co dělá v servisu mi říkal že k němu přijel frajer s uplně stejným problémem a taky neví co s tím......Kdyby někdo něco zjistil na 101% velice rád ho tu uvítám. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...