Šalda Odesláno 23. duben 2015 Odesláno 23. duben 2015 (upraveno) Řešil jsem teď s kamarádem xenony do jeho 407, jedna výbojka mu odešla, tak jsem mu sehnal Osram Xenarc Classic, 2 kusy, aby si vyměnil obě výbojky, svítí dobře, ale jsou trochu do žluta, mají 4100K, a nyní proti bílým led parkovačkám je to docela skok, ty výbojky který měl předtím byli prostě bílý, svitily stejně bíle jako ty led parkovačky. Já mu říkal ať se vyprdne na xenony s teplotou 6000K, že budou trochu do modra, a že origo mají cca 4300K, nečekal jsem že mezi 4100K a 4300K bude takovej rozdíl v barvě xenonu, a nebo holt ty co tam měl měli vyšší teplotu barvy, nevím. Chci tady udělat takovej průzkum co používáte za výbojky, značku, typ a teplotu, jaký se vám nejvíce osvědčily, já ohledně xenonů jsem naprostý amatér. Co říkáte na Osram xenarc cool blue intense nebo night breaker? Víc bíle budou svítit ty cool blue, mají 5500K, kdežto night breaker mají 4300K, takže budou asi stejně "do žluta" jako ty classic co má teď, jen asi budou více svítit. Upraveno 23. duben 2015 uživatelem Šalda Citovat
Schreek Odesláno 23. duben 2015 Odesláno 23. duben 2015 Mám asi půl roku Osram xenarc cool blue intense a jsem nad míru spokojen Oproti původním philipskám obrovský rozdíl... Citovat
Šalda Odesláno 23. duben 2015 Autor Odesláno 23. duben 2015 A svítí opravdu "bíle" ? Asi budeš mít taky bílý led v parkovačkách, nebo v porovnání denního svícení co máš tak je barva stejná? Co za šera, nebo když mží, vidíš dobře? Citovat
Schreek Odesláno 23. duben 2015 Odesláno 23. duben 2015 Bílá, spíš malinko s modrým nádechem, prostě barva většiny ledek. Krásně to ladí s ledkama v parkovačkách... Za šera i za deště fungujou dobře, s tím vůbec nemám problém. Krom jiné barvy mi prostě přijdou, že o hodně víc svítí... (ikdyž technicky je to asi blbost ) Citovat