kukikuk Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Zadam vas o vsechny mozne zpusoby jak zvysit vykon u tohoto motoru(2.0 HDI 80 KW), piste vsechno co ste jiz udelali, nebo o cem ste slyseli, co by mohlo byt uzitecne atd.Dik za rady a nazory:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oko1980 Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Zrusit EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 6. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Jojo EGR ventil uz mam tez odtaven z provozu ;o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Tak vyhazej ostatni sedacky a jiny "nesmysly", budes lehci a hned to pojede lip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Tak tam dej 3,0 V6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Původně zaslal: Medvěd Tak tam dej 3,0 V6 Hned mě to napadlo, sjedu dolu odpovědět a Medvěd mě už předběhl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Taky se přikláním k tomu dát jinej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Vetsi turbo a vetsi chladic. Vstriky by to meli zvladat, samozrejme doladit software... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 6. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Davat jinej motor je nesmysl, to uz bych si mohl poridit rovnou nove auto s vykonejsim motorem.Asi se spis zamerim na vetsi privod cerstveho a studeneho vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Jinak abych se vratil k tomu 3.0 V6, heh, taky uz jsem o tom uvazoval. Vi nekdo, jak to pak dostat na papiry??? Napadlo me leda koupit papiry na 3.0V6 a predelat cisla karoserie, ale to je dost velke praseni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Původně zaslal: f3Rd@ Jinak abych se vratil k tomu 3.0 V6, heh, taky uz jsem o tom uvazoval. Vi nekdo, jak to pak dostat na papiry??? Napadlo me leda koupit papiry na 3.0V6 a predelat cisla karoserie, ale to je dost velke praseni.... Taky jsem o tom uvažoval. Ale zatím stačí ta 1,8. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Dát tam V6 je myšleno obrazně. Určitě by bylo rozumnější koupit jiný auto prže: a) i když seženeš V6, nejspíš nebudeš znát stav, přestavba = milion peněz a času b) HDi se prodá ten šup c) V6 koupíš levněji a ještě vyděláš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 nj, ale kdyz z HDI udelas Bi-turbo, tak budou vsichni cucet jak nevim co... A treba si alespon cast obyvatelstva uvedomi, ze TDI neni nejlepsi motor na svete EDIT: kdyz sezenu novou bilou 406 s 3.0 V6 v dobrem stavu za dobry peniz, tak o tom budu uvazovat... [upravil dne 7/2/08 f3Rd@] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Původně zaslal: f3Rd@ EDIT: kdyz sezenu novou bilou 406 s 3.0 V6 v dobrem stavu za dobry peniz, tak o tom budu uvazovat... [upravil dne 7/2/08 f3Rd@] ...a nejlépe TAXI :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 7. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2008 No udelat z toho bi-turbo me taky napadlo.Dat tam jeste kompresor a pak vetsi IC.Co vsechno bych pro to musel udelat?Myslim si ze by to byl realny pokus ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dizzi Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Aky mas vykon po nachipovani?Kolko najazdene KM?Ja mam HDI 79kw ,ale kazdy ma od chipu odhovara preto lebo mam FAP.Stale sa zahravam s myslienkou,ze ho vyhodim prec z auta, len neviem ci to bude bez neho normalne fungovat.Ma s tym niekto skusenosti?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 7. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2008 No mel bych mit po chipu udajne kolem 150-160 PS rozdil je dost znat a uz s tim jezdim pres pul roku.Z 0-100 mam za rovnejch 9, kdyz sou dobre podminky, jezdi to velice slusne, ale jeste bych si s tim pohral ;o) pokud by to slo.Dat tam ten kompresor by asi nebylo spatne a vetsi IC.Nebo nejake vykonnejsi turbo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 7. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Jakej to mas r.v. ze mas ve 406 FAP takovejch kousku jezdi asi malo...no uz sem slysel o tom ze se to da normalne odpojit z provozu, musis si nekde zjistit podrobne info, BTW ten FAP je uplne na <> je to jen kuli emisim a zbytecne to brzdi turbo a odvot vyfukovyjch splodin! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 A kolik tak máš chcechtáků na ten biturbo projekt? A hlavně komu to chceš svěřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kukikuk Odesláno 7. únor 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Zatim je to vsechno jen cista teorie....jeste poradne nevim co s tim budu delat, ale asi dam na Premu a dam tam aztim vetsi IC a otevrene sani.Pak se dal uvidi co me kdo poradi ;o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.